abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93357027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoor jij bij de groep die van boven af, zonder eerlijkheid, zonder toeval is gekozen om te sterven. Binnen die groep kan het wel toeval zijn of je sneller dood gaat of niet, maar iemand heeft beslist dat jij in die groep valt.

En dat valt niet te rijmen met je opmerking:

[..]

De groep is: de gehele bevolking. Niemand uitgezonderd. Je kunt met een 747 moeilijk een bepaald adres overslaan als ie over Nederland vliegt.
Wie dit leest is gek
pi_93357155
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De groep is: de gehele bevolking. Niemand uitgezonderd. Je kunt met een 747 moeilijk een bepaald adres overslaan als ie over Nederland vliegt.
Maar dan kom je weer uit op het feit dat de beslisser ook onderhevig is aan de gevolgen van "het gif", dat de beslisser ook vroegtijdig kan doodgaan. En ik weet bijna zeker dat niemand zichzelf, zijn vrienden en familie moedwillig dat lot laat ondergaan (*). Dus dan heb je al een oneerlijk onderscheid en geen toeval meer.

(*)Iig geen mensen met de middelen, kennis en connecties om chemtrails mogelijk te maken.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_93357181
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dus je op toeval gebaseerde selectie geldt per land?
pi_93357567
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je op toeval gebaseerde selectie geldt per land?
Weet ik niet. Dat moeten de chemtrail-theoretici maar bepalen.
Vandaar mijn eerdere vragen.

Op 30 km hoogte verspreiden trails zich over de gehele aard-atmosfeer, wat is dan het nut van de patronen in de lucht?

Zo niet: Hoe bereik je dan landen waar nauwelijks gevlogen wordt?

Wanneer wordt de Chem exact toegevoegd aan de kerosine? En op welke manier.

En natuurlijk: wat is het doel? Bevolking onder de duim houden, ziek maken, gezond houden (zoals jodium in zout) ?
Wie dit leest is gek
pi_93375812
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat moeten de chemtrail-theoretici maar bepalen.
Vandaar mijn eerdere vragen.

Op 30 km hoogte verspreiden trails zich over de gehele aard-atmosfeer, wat is dan het nut van de patronen in de lucht?

Zo niet: Hoe bereik je dan landen waar nauwelijks gevlogen wordt?

Wanneer wordt de Chem exact toegevoegd aan de kerosine? En op welke manier.

En natuurlijk: wat is het doel? Bevolking onder de duim houden, ziek maken, gezond houden (zoals jodium in zout) ?
Op n aantal vragen heeft deze man imho aannemelijke antwoorden:
http://www.archive.org/de(...)tStevensOnChemtrails
http://weatherwars.info/?m=200906

Project Blue Beam in wording ?
http://weatherwarsinfo.blogspot.com/

En niet te vergeten:
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf
Ik hoop dat het desinfo is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_93381992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Maar dan kom je weer uit op het feit dat de beslisser ook onderhevig is aan de gevolgen van "het gif", dat de beslisser ook vroegtijdig kan doodgaan. En ik weet bijna zeker dat niemand zichzelf, zijn vrienden en familie moedwillig dat lot laat ondergaan (*). Dus dan heb je al een oneerlijk onderscheid en geen toeval meer.

(*)Iig geen mensen met de middelen, kennis en connecties om chemtrails mogelijk te maken.
Nu bepaald de overheid toch ook hoeveel milieu-verontreinigende stoffen er geloosd worden en wat daarbij een aanvaardbaar risico is voor de volksgezondheid?
Roken, alcohol, drugs, wapenbezit, maximumsnelheid in het verkeer, tranport van gevaarlijke stoffen... allemaal wetten en regels met risico-afwegingen waar de kinderen van de minister ook het slachtoffer van kunnen worden als ze door het lot getroffen worden.
Wie dit leest is gek
pi_93391431
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nu bepaald de overheid toch ook hoeveel milieu-verontreinigende stoffen er geloosd worden en wat daarbij een aanvaardbaar risico is voor de volksgezondheid?
Roken, alcohol, drugs, wapenbezit, maximumsnelheid in het verkeer, tranport van gevaarlijke stoffen... allemaal wetten en regels met risico-afwegingen waar de kinderen van de minister ook het slachtoffer van kunnen worden als ze door het lot getroffen worden.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Wat jij opnoemt is een praktisch noodzakelijk deel van ons leven of een vermijdbaar risico.
Wat ik onder chemtrails versta is het moedwillig sproeien van additionele stoffen al dan niet uit "gewone" passagiersvliegtuigen met een direct doel, wat dat doel dan ook mag zijn.
Als we het hebben over populatie decimering, dan gaat het dus over moedwillig "vergiftigen" van groepen met als doel deze te laten sterven, of meteen, of op lange termijn.
Waar jij het nu over hebt is het indirect beïnvloeden van het risico op overlijden door middel van beslissingen die dat niet als (primair) doel hebben.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_93393295
Ik probeer de gedachtekronkel te vatten die chemtrail-believers hebben.
Zo wordt er beweerd dat er stoffen toegevoegd worden aan de kerosine, maar niet altijd.
Als ik dan vraag hoe, wanneer en door wie komt daar geen antwoord op.
Als ik vraag hoe er geselecteerd wordt op 10km hoogte komt daar geen antwoord op
Als ik vraag wat nou eigenlijk het doel is van het uitstorten van bepaalde chemische stoffen over steden en dorpen komt daar geen antwoord op. Blijkbaar niet om de bevolking minder opstandig te maken want in Egypte en Libië faalt het (gezegd wordt dan omdat daar minder gevlogen wordt)

Als niemand daar een redelijk antwoord op kan geven dan moet het wel wat met ziekte of gezondheid te maken hebben en door een overheid in 100% van de trails worden toegepast. Met voor iedereen het zelfde risico of profijt.
Wie dit leest is gek
pi_93398562
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zo wordt er beweerd dat er stoffen toegevoegd worden aan de kerosine, maar niet altijd.
Als ik vraag hoe er geselecteerd wordt op 10km hoogte komt daar geen antwoord op
Als ik vraag wat nou eigenlijk het doel is van het uitstorten van bepaalde chemische stoffen over steden en dorpen komt daar geen antwoord op. Blijkbaar niet om de bevolking minder opstandig te maken want in Egypte en Libië faalt het (gezegd wordt dan omdat daar minder gevlogen wordt)

Als niemand daar een redelijk antwoord op kan geven dan moet het wel wat met ziekte of gezondheid te maken hebben en door een overheid in 100% van de trails worden toegepast. Met voor iedereen het zelfde risico of profijt.
Daar loopt elke non-believer tegenaan. Dat maakt dit complot des te lastiger te geloven, afgezien van hard bewijs is er ook nog eens geen vast doel of methode..
De doelen die ik voorbij heb zien komen variëren van klimaatcontrole tot het slaafs maken van de bevolking, van populatiedecimering tot ongewenst testen op niets vermoedende mensen...
C. Sagan
  zondag 27 februari 2011 @ 17:28:52 #100
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93398899
Ik stop er dan nu ook verder mee. Zoiets verzandt toch in oeverloze detail-discussies terwijl de basic vragen onbeantwoord blijven.

:)
Wie dit leest is gek
pi_93405798
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

Nogmaals , in de door mij geposte linkjes staan de antwoorden op 'n groot deel van je vragen.
Maar als je niet de moeite neemt om je in de materie te verdiepen........
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:11:19 #102
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93406592
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nogmaals , in de door mij geposte linkjes staan de antwoorden op 'n groot deel van je vragen.
Maar als je niet de moeite neemt om je in de materie te verdiepen........
Ik wil niet overtuigd worden ofzo. Ik vind het zelfs te belachelijk voor woorden
Ik stel een paar simpele vragen (hoe wanneer waar waarom) en afhankelijk van de antwoorden wil ik me er eventueel in verdiepen. Niet eerder
Wie dit leest is gek
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:25:35 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_93412216
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik wil niet overtuigd worden ofzo. Ik vind het zelfs te belachelijk voor woorden
Ik stel een paar simpele vragen (hoe wanneer waar waarom) en afhankelijk van de antwoorden wil ik me er eventueel in verdiepen. Niet eerder
Misschien zitten mensen met dezelfde vragen als jij, dus kunnen ze er geen antwoord op geven. Sowieso een materie waar de info niet van op straat ligt.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:26:44 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93416856
quote:

[..]

Zo belachelijk dat het gewoon onderwezen wordt aan Amerikaanse kinderen. Zo belachtelijk dat er wetten op gebaseerd zijn. Het is belachelijk dat jij het belachelijk vindt. Het is geen kwestie van wel of niet. de vraag is waarom.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:35:52 #105
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93417661
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo belachelijk dat het gewoon onderwezen wordt aan Amerikaanse kinderen. Zo belachtelijk dat er wetten op gebaseerd zijn. Het is belachelijk dat jij het belachelijk vindt. Het is geen kwestie van wel of niet. de vraag is waarom.
OK op die manier.
Op welk moment wordt die chem eigenlijk toegevoegd aan de kerosine?
Wie dit leest is gek
pi_93426796
Dat is uiteraard heel moeilijk te achterhalen als je kijkt naar het productie en distributie proces van kerosine wereldwijd.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  maandag 28 februari 2011 @ 03:22:59 #107
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_93426982
Als het chemtrail verhaal klopt moet ik zelf in de omgeving monsters kunnen nemen en daar zwaar giftige concentraties stoffen in kunnen aantonen die niet van lokale industrie of andere voor de hand liggende bronnen afkomstig kan zijn.

Als een van de deskundigen hier (aan jullie overtuiging te horen is het een gelopen zaak) even opgeeft om welke stoffen het precies gaat dan kan ik met hulp van iemand dat heel simpel verifiëren.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_93427054
Volgens verschillende bronnen zou het voornamelijk gaan om aluminium, barium en strontium. Let wel, ik deel dit idee niet aangezien de informatie bijna onmogelijk te achterhalen is. Het kan, maar kan net zo goed niet zo zijn. Ik heb volgensmij al eerder aangegeven waarom 'weather control' op zich al grootschalige effecten kan hebben, vanwege de connectie met vitamine D3.
Voltaire.
pi_93451620
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 03:22 schreef ZureMelk het volgende:
Als het chemtrail verhaal klopt moet ik zelf in de omgeving monsters kunnen nemen en daar zwaar giftige concentraties stoffen in kunnen aantonen die niet van lokale industrie of andere voor de hand liggende bronnen afkomstig kan zijn.

Als een van de deskundigen hier (aan jullie overtuiging te horen is het een gelopen zaak) even opgeeft om welke stoffen het precies gaat dan kan ik met hulp van iemand dat heel simpel verifiëren.
Dat is moeilijk te direct eenduidig concluderen; er is namelijk veel verschil in de samenstelling van de chemtrails; het is ook afhankelijk van de toepassing op het moment van sproeien.
pi_93473128
quote:

[..]

Ik wil je niet overtuigen maar draag info aan, maar lijkt me idd niet zinvol als je zo'n vooringenomen houding hebt.
Eisenhower1961.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:43:53 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93475767
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik wil je niet overtuigen maar draag info aan, maar lijkt me idd niet zinvol als je zo'n vooringenomen houding hebt.
Ik vraag ook steeds info maar krijg antwoord op dingen die ik niét vraag
Wie dit leest is gek
pi_93476174
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te direct eenduidig concluderen; er is namelijk veel verschil in de samenstelling van de chemtrails; het is ook afhankelijk van de toepassing op het moment van sproeien.
:')_!
pi_93477072
Wat betekent dat?
Voltaire.
pi_93501635
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 03:34 schreef truepositive het volgende:
Wat betekent dat?
Dat is de smiley van "ik kan niks inhoudelijks toevoegen aan dit topic, behalve een nietszeggende smiley".
pi_93913104
Als je het mij vraagt dan is het geloof in deze chemtrail mythe alleen mogelijk met een grondig gebrek aan kennis in zowel meteorologie, vliegtuigen in het algemeen en Airlaw & ATC procedures.
In de tijd die ik in de lucht heb doorgebracht heb ik niets gezien wat alleen verklaard kan worden door chemtrails aan te grijpen.

Lieve mensen, waar is nu het bewijs van deze sproeioperatie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Venus-Castina op 10-03-2011 17:50:37 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_93913920
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is de smiley van "ik kan niks inhoudelijks toevoegen aan dit topic, behalve een nietszeggende smiley".
Zoiets, ja. Veel meer valt er niet te zeggen. Chemtrails moeten wel schadelijk zijn, maar wat er dan precies schadelijk is kun je niet noemen. Tja, dat klinkt een beetje als paranoia.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:50:55 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93914239
Ik zit altijd met de vraag in mijn hoofd waarom ze het zo willekeurig en oncontroleerbaar zouden doen.
Je hebt toch te maken met de wind, dat waaiert de boel uit elkaar alle richtingen op, onbedoeld zou je de achtertuin van de majesteit kunnen besproeien om het zo maar te zeggen..
The truth was in here.
pi_93914800
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoiets, ja. Veel meer valt er niet te zeggen. Chemtrails moeten wel schadelijk zijn, maar wat er dan precies schadelijk is kun je niet noemen. Tja, dat klinkt een beetje als paranoia.
Hoeft zelfs niet schadelijk te zijn, er is een stroming die denkt dat chemtrails bedoeld zijn om ons klimaat te reguleren..
C. Sagan
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:05:03 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93914812
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef Venus-Castina het volgende:
Als je het mij vraagt dan is het geloof in deze chemtrail mythe alleen mogelijk met een grondig gebrek aan kennis in zowel meteorologie, vliegtuigen in het algemeen en Airlaw & ATC procedures.
In de tijd die ik in de lucht heb doorgebracht heb ik niets gezien wat alleen verklaard kan worden door chemtrails aan te grijpen.

Dan zijn militairen, beleidsmakers, politici, instituten en schoolboek-publishers zeker gek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:11:24 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93915058
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef Venus-Castina het volgende:

Dat ja ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')