quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef fivenine het volgende:
Ik ben van plan een grote knokpartij te gaan organiseren waar alle users op dit forum aan mee kunnen doen.
Al lange tijd is het de frustratie die hier de overhand krijgt en ik denk dat het tijd wordt dat we dit gewoon met z'n allen gaan uitvechten.
Mag je iemand op dit forum niet? Meld hem en jezelf dan snel aan!
Graag suggesties voor locatie en datum.
quote:Ik ben van plan een grote batspartij te gaan organiseren waar alle users op dit forum aan mee kunnen doen.
Al lange tijd is het de frustratie die hier de overhand krijgt en ik denk dat het tijd wordt dat we dit gewoon met z'n allen gaan uitneuken.
Mag je iemand op dit forum niet? Meld hem en jezelf dan snel aan!
Graag suggesties voor locatie en datum.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou alleen mee doen aan een batspartij. Dit idee meer:
[..]
Dat noemen ze een ONZ-meetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou alleen mee doen aan een batspartij. Dit idee meer:
[..]
Zelfmoord voor Supersoepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik doe mee en daag hierbij BunniCookii uit tot een één op één duel. Tot de dood.
Mits we een duidelijke doelgroep hebben waar tegen we vechten.quote:
nee in het echt.. zegt je dat wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:33 schreef drumminggod het volgende:
waarom uitvechten trouwens? Via games of zo?
Weet niet. Ben er wel aan toequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef fivenine het volgende:
[..]
nee in het echt.. zegt je dat wat?
Zeg maar de voorloper van Second Life
gewoon niet aanemen, of teruggevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Weet niet. Ben er wel aan toe. Maar dan krijg ik schelden van mijn vriendin
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef fivenine het volgende:
[..]
gewoon niet aanemen, of teruggeven
Nou en?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk. Jij bent namelijk het eerste doelwit.
Squirrel.D komt en bijt de vingers van SWJ af miuhahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Hooidraad het volgende:
* Squirrel.D meldt
vs. SuperwormJim, één klap voor elk baggertopic dat hij op slot heeft gegooid
ik heb een gevoelig snaar geraakt of niet?quote:
het is geen world of warcraftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik doe mee, daag iedereen tegelijk uit..
Je mag altijd bier meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef drumminggod het volgende:
Mag je ook iets meenemen? Zoja, dan doe ik zeker mee
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
het is geen world of warcraft
ik gebruik lenzen jongen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.
jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef noksala het volgende:
Ik meld me aan, omdat ik toch niks waard ben.
Zijn er mensen die een jongen van 14 knock-out willen slaan?
Oke asshole, ik sla je in elkaar.quote:
it's on, bitch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef noksala het volgende:
[..]
Oke asshole, ik sla je in elkaar.
Niet janken als ik je arm breek, je hebt er zelf om gevraagt.quote:
Jij krijgt nieteens de kans om te janken als ik je nek breek!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef noksala het volgende:
[..]
Niet janken als ik je arm breek, je hebt er zelf om gevraagt.
ik moest lollen, 15 jarig opdondertje ik sla het licht uit je ogenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vieze kutmongool. Ik geef je een tik op je misvormde hoofd en BAM! Daar lig je.
Is het ook goed als ik me oom laat vechten voor mijn plaats, dat is wat eerlijker kwa leeftijd enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij krijgt nieteens de kans om te janken als ik je nek breek!
Een autistische kerel van 34 die een jongen van 15 wilt slaan om een internetforum. Hoe zielig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest lollen, 15 jarig opdondertje ik sla het licht uit je ogen
Hahahahaha shit zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik rol je in je rolstoel van een berg af.
Ik meende het natuurlijk niet he jochie! Het is maar internet!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook lachen.
Haha, smeerlap. Het is een knokpartij geen ordinaire gangbang.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:33 schreef noksala het volgende:
AP, ik verkracht je zonder glijmiddel.
mij ook ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:33 schreef noksala het volgende:
AP, ik verkracht je zonder glijmiddel.
Ja, als mijn pik dan nog niet helemaal kapot is door de kleine gat van AP.quote:
Smeerlap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja, als mijn pik dan nog niet helemaal kapot is door de kleine gat van AP.
Waar bemoei jij je mee?quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef GanjaLink het volgende:
hoihoi wat gezellig,als we nou eens allemaal 1 euro op mijn bank storten huur ik een zaal!
Toedels
Hoezo heb je een zaal nodig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef GanjaLink het volgende:
hoihoi wat gezellig,als we nou eens allemaal 1 euro op mijn bank storten huur ik een zaal!
Toedels
Nee dat is niet goed, want ik ben eigenlijk 12. Wat is dit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef noksala het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik me oom laat vechten voor mijn plaats, dat is wat eerlijker kwa leeftijd enzo
Tegen mijquote:
Kom maar een keer langs bij mijn boksschool.quote:
Hee! Durf je niet meer tegen mij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:51 schreef noksala het volgende:
Op een donderdag is van 9 tot 11 de zaal leeg. Dan liggen er matten voor grondgevecht, en 5 ringen.
Nee, jij gaat tegen mijn oom. Geen zorgen, de boksschool is van hem dus hij zal aanwezig zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee! Durf je niet meer tegen mij?
Waarom niet langs de mijne?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef noksala het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs bij mijn boksschool.
Ehm.. ja oke is goed. Maar liggen er ook matten, wand grondgevecht is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef 404_ het volgende:
[..]
Waarom niet langs de mijne?
Ik heb geen vervoer enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |