quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef fivenine het volgende:
Ik ben van plan een grote knokpartij te gaan organiseren waar alle users op dit forum aan mee kunnen doen.
Al lange tijd is het de frustratie die hier de overhand krijgt en ik denk dat het tijd wordt dat we dit gewoon met z'n allen gaan uitvechten.
Mag je iemand op dit forum niet? Meld hem en jezelf dan snel aan!
Graag suggesties voor locatie en datum.
quote:Ik ben van plan een grote batspartij te gaan organiseren waar alle users op dit forum aan mee kunnen doen.
Al lange tijd is het de frustratie die hier de overhand krijgt en ik denk dat het tijd wordt dat we dit gewoon met z'n allen gaan uitneuken.
Mag je iemand op dit forum niet? Meld hem en jezelf dan snel aan!
Graag suggesties voor locatie en datum.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou alleen mee doen aan een batspartij. Dit idee meer:
[..]
Dat noemen ze een ONZ-meetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou alleen mee doen aan een batspartij. Dit idee meer:
[..]
Zelfmoord voor Supersoepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik doe mee en daag hierbij BunniCookii uit tot een één op één duel. Tot de dood.
Mits we een duidelijke doelgroep hebben waar tegen we vechten.quote:
nee in het echt.. zegt je dat wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:33 schreef drumminggod het volgende:
waarom uitvechten trouwens? Via games of zo?
Weet niet. Ben er wel aan toequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef fivenine het volgende:
[..]
nee in het echt.. zegt je dat wat?
Zeg maar de voorloper van Second Life
gewoon niet aanemen, of teruggevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Weet niet. Ben er wel aan toe. Maar dan krijg ik schelden van mijn vriendin
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef fivenine het volgende:
[..]
gewoon niet aanemen, of teruggeven
Nou en?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk. Jij bent namelijk het eerste doelwit.
Squirrel.D komt en bijt de vingers van SWJ af miuhahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Hooidraad het volgende:
* Squirrel.D meldt
vs. SuperwormJim, één klap voor elk baggertopic dat hij op slot heeft gegooid
ik heb een gevoelig snaar geraakt of niet?quote:
het is geen world of warcraftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik doe mee, daag iedereen tegelijk uit..
Je mag altijd bier meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef drumminggod het volgende:
Mag je ook iets meenemen? Zoja, dan doe ik zeker mee
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
het is geen world of warcraft
ik gebruik lenzen jongen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |