nee in het echt.. zegt je dat wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:33 schreef drumminggod het volgende:
waarom uitvechten trouwens? Via games of zo?
Weet niet. Ben er wel aan toequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef fivenine het volgende:
[..]
nee in het echt.. zegt je dat wat?
Zeg maar de voorloper van Second Life
gewoon niet aanemen, of teruggevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Weet niet. Ben er wel aan toe. Maar dan krijg ik schelden van mijn vriendin
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef fivenine het volgende:
[..]
gewoon niet aanemen, of teruggeven
Nou en?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk. Jij bent namelijk het eerste doelwit.
Squirrel.D komt en bijt de vingers van SWJ af miuhahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Hooidraad het volgende:
* Squirrel.D meldt
vs. SuperwormJim, één klap voor elk baggertopic dat hij op slot heeft gegooid
ik heb een gevoelig snaar geraakt of niet?quote:
het is geen world of warcraftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik doe mee, daag iedereen tegelijk uit..
Je mag altijd bier meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef drumminggod het volgende:
Mag je ook iets meenemen? Zoja, dan doe ik zeker mee
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
het is geen world of warcraft
ik gebruik lenzen jongen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jonge ik maak van je fucking bril een racefiets gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |