Haha, smeerlap. Het is een knokpartij geen ordinaire gangbang.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:33 schreef noksala het volgende:
AP, ik verkracht je zonder glijmiddel.
mij ook ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:33 schreef noksala het volgende:
AP, ik verkracht je zonder glijmiddel.
Ja, als mijn pik dan nog niet helemaal kapot is door de kleine gat van AP.quote:
Smeerlap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja, als mijn pik dan nog niet helemaal kapot is door de kleine gat van AP.
Waar bemoei jij je mee?quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef GanjaLink het volgende:
hoihoi wat gezellig,als we nou eens allemaal 1 euro op mijn bank storten huur ik een zaal!
Toedels
Hoezo heb je een zaal nodig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef GanjaLink het volgende:
hoihoi wat gezellig,als we nou eens allemaal 1 euro op mijn bank storten huur ik een zaal!
Toedels
Nee dat is niet goed, want ik ben eigenlijk 12. Wat is dit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef noksala het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik me oom laat vechten voor mijn plaats, dat is wat eerlijker kwa leeftijd enzo
Tegen mijquote:
Kom maar een keer langs bij mijn boksschool.quote:
Hee! Durf je niet meer tegen mij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:51 schreef noksala het volgende:
Op een donderdag is van 9 tot 11 de zaal leeg. Dan liggen er matten voor grondgevecht, en 5 ringen.
Nee, jij gaat tegen mijn oom. Geen zorgen, de boksschool is van hem dus hij zal aanwezig zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee! Durf je niet meer tegen mij?
Waarom niet langs de mijne?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef noksala het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs bij mijn boksschool.
Ehm.. ja oke is goed. Maar liggen er ook matten, wand grondgevecht is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef 404_ het volgende:
[..]
Waarom niet langs de mijne?
Ik heb geen vervoer enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |