Nee, helaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoi lieve mensen sorry dat ik jullie SC zo infiltreer maar ik ben op zoek naar de naam van dat Duitse/Oostenrijkse trio met die ene gast die eruit ziet alsof hij bij de geboorte geslagen is?Weet iemand dit? Bvd.
Panga moet je in botersaus doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Pangasius.
Tilapia.
Niet enorm lekker maar wel goed voor je.
ja okay maar ik heb een hekel aan mocro's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vechtsporten zijn chill manEn je krijgt er een fucking goede conditie van.
Ursprung Buam is dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoi lieve mensen sorry dat ik jullie SC zo infiltreer maar ik ben op zoek naar de naam van dat Duitse/Oostenrijkse trio met die ene gast die eruit ziet alsof hij bij de geboorte geslagen is?Weet iemand dit? Bvd.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja okay maar ik heb een hekel aan mocro's.
Weet niet precies, lang niet gewogen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij en hoe groot ben je.
Skinny jeans deze manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet niet precies, lang niet gewogen.
Tijd terug 67 kilo, 1.80
Ik volgens m'n paspoort 1.87 en 74 kg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet niet precies, lang niet gewogen.
Tijd terug 67 kilo, 1.80
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik neuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, maar je eet dan vooral goeie shit dus dan wordt het iig geen vet. Mja, ik vind kickboksen niet zo vet. Ik ga gewoon tennissen.
Dikzakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Skinny jeans deze manWe zijn even zwaar.
watquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DikzakMijn BMI is bovengemiddeld zelfs vriend.
Hij heeft zware botten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DikzakMijn BMI is bovengemiddeld zelfs vriend.
1 brok spier.quote:
echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |