Ik ga na de vakantie weer beginnen. En dan een heel jaar lang.quote:
Die op water vind ik dan weer niet te nassenquote:
Same al begin ik nu weer kaolo hard met cardio. Deze week wil ik 5/6x gewoon lopen/crosstrainen. Volgende week gaat dan niet ivm introweek, daarna vakantie en daarna volle bak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ga na de vakantie weer beginnen. En dan een heel jaar lang.
Ik pak ook wel eens tonijnpate, maar die vind ik een beetje droog. Of sardientjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die op water vind ik dan weer niet te nassen. Maar ik eet tonijn dus meestal gewoon uit het blik of op geroosterd brood, dan is het ook lastiger om weg te krijgen.
Hoezo cardio jij zo veel? Je bent toch niet aan het cutten ofwel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same al begin ik nu weer kaolo hard met cardio. Deze week wil ik 5/6x gewoon lopen/crosstrainen. Volgende week gaat dan niet ivm introweek, daarna vakantie en daarna volle bak.
Jawel man, ik moet skinny worden (met behoud van spieren).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo cardio jij zo veel? Je bent toch niet aan het cutten ofwel?
Uhuh. Ik doe nu ook veel cardio. Maar het kutte is dat dat toch allemaal weer weg gaat als je gaat trainen want dan moet je dik veel etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Same al begin ik nu weer kaolo hard met cardio. Deze week wil ik 5/6x gewoon lopen/crosstrainen. Volgende week gaat dan niet ivm introweek, daarna vakantie en daarna volle bak.
Ja precies, maar je eet dan vooral goeie shit dus dan wordt het iig geen vet. Mja, ik vind kickboksen niet zo vet. Ik ga gewoon tennissen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Uhuh. Ik doe nu ook veel cardio. Maar het kutte is dat dat toch allemaal weer weg gaat als je gaat trainen want dan moet je dik veel eten. Een andere optie is als ik in Grunn op kickboksen ga. En als ik dat samen doe met joggen. Sta je wel goed droog en gespierde armen,schouders en abbs. Maar wordt je niet echt breed ofzo.
Oh. Ik moet bulkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel man, ik moet skinny worden (met behoud van spieren).
quote:
Fritzl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoi lieve mensen sorry dat ik jullie SC zo infiltreer maar ik ben op zoek naar de naam van dat Duitse/Oostenrijkse trio met die ene gast die eruit ziet alsof hij bij de geboorte geslagen is?Weet iemand dit? Bvd.
Die eten wij 1x per week.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Pangasius.
Tilapia.
Niet enorm lekker maar wel goed voor je.
Vietnamese vis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Pangasius.
Tilapia.
Niet enorm lekker maar wel goed voor je.
Vechtsporten zijn chill manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, maar je eet dan vooral goeie shit dus dan wordt het iig geen vet. Mja, ik vind kickboksen niet zo vet. Ik ga gewoon tennissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |