quote:
Op 21 juli 2000 15:10 schreef Danny het volgende:
John Woo lijkt me niet onaardig...
Als het dan maar niet net zo'n kutfilm als M:I2 wordt...
quote:
Op 21 juli 2000 15:24 schreef Arcee het volgende:
Als het dan maar niet net zo'n kutfilm als M:I2 wordt...
MI2 was meer een kutfilm vanwege het script dan vanwege de regie. MI is in deel 2 gedegradeerd tot een aktiefilm in plaats van een spionagethriller en da's tragisch...
Als het script van T3 van eenzelfde kwaliteit is als die van T2 zie ik Woo er wel toe in staat daarvan een geweldige film te maken...
quote:
Op 21 juli 2000 15:34 schreef Danny het volgende:
Als het script van T3 van eenzelfde kwaliteit is als die van T2 zie ik Woo er wel toe in staat daarvan een geweldige film te maken...
Ja, daar zit wat in, absoluut. Dan zou 't een Face/Off sfeertje kunnen krijgen en dan ben ik helemaal voor Woo. Maar goed, het gaat inderdaad vooral om het script.
John McTiernan vind ik ook een optie
Bryan Singer (als ik alle positieve geluiden over X-Men mag geloven)
Ridley Scott (James Cameron deed zijn deel 2, mag hij Camerons deel 3 doen)
David O. Russell (Three Kings)
V
Zie je tenminste weer bloed en zo
Deze man heeft pas 4 films geregisseerd:
-Fight Club
-The Game
-Seven
-Alien3 (was minder, maar was ook z'n 1e )
Deze man heeft talent .. hehe
quote:
Op 21 juli 2000 20:26 schreef dwe het volgende:
David Fincher! Duidelijk!-Alien3 (was minder, maar was ook z'n 1e
)
pardon, ik vond het een goeie. Zeker weten beter dan die comedy die ze van deel 4 hebben gebouwd.
Hij was alleen anders dan de mensen verwachtten na deel 2
Zou hij het niet doen omdat hij anders een nieuwe Sarah Conner moet zoeken?
quote:
Op 24 juli 2000 10:22 schreef SunChaser het volgende:
Jeroen Krabbe, das duidelijk. Krijgen we een Terminator die worstelt met zijn oorlogsverleden!Zou hij het niet doen omdat hij anders een nieuwe Sarah Conner moet zoeken?
geweldig,
laten we maarten 't hart het scenario schrijven. Hebben we een terminator in vrouwenkleren die worstelt met het benauwde maassluis en zijn christelijke opvoeding
quote:En Kevin Spacey in de hoofdrol?
laten we maarten 't hart het scenario schrijven. Hebben we een terminator in vrouwenkleren die worstelt met het benauwde maassluis en zijn christelijke opvoeding
Dan krijgen we een travestiete cvyborg die zijn zwartekousen-opvoeding van zich af probeert te rukken in de eerste de beste badgelegenheid die hij tegenkomt...
V
quote:
Op 24 juli 2000 12:07 schreef Roché het volgende:
Terminator III draait toch al 2 jaar in Universal Studios???
quote:Juli 2003 opent-ie pas in de States.
Op zondag 14 oktober 2001 12:55 schreef SunChaser het volgende:
De release van T3 (zomer 2002) is uitgesteld vanwege geen compleet script.
--------------------------------------------------------------------------------
Same Make. Same Model. Same Mission.
--------------------------------------------------------------------------------
It can't be killed!
He's Back
He said "I'll be back!"... and he meant it!
No fate but what we make
He died before; he'll die again... trust me!!!
He's ugly, but he'll kill you mercilessly...
The End of the Beginning.
John's fate is not set.
quote:de robots in pak? en met een heroine verslaving?
Op vrijdag 04 januari 2002 10:46 schreef SunChaser het volgende:
Met duffe flasbacks waarschijnlijk.
Shane West is set to replace Edward Furlong as John Connor in the long-awaited Terminator sequel. Shooting on Terminator 3: Rise Of The Machines will begin next month, the official announcement regarding who will win the new John Connor role is imminently expected. Furlong, who played Connor in Terminator 2, was forced to drop out of the long-awaited movie because of his prolonged troubles with the law and substance abuse. Shane West - recently seen as Mandy Moore's love interest in A Walk To Remember - is now the favorite to take over. Terminator 3 will be directed by Jonathan Mostow, with shooting beginning on April 15th.
ik zou Ridley Scott wel vet vinden, of Paul Verhoeven
waarom doet Cameron het niet zelf
quote:net als "The Empire Strikes Back" en "Return of the Jedi", dat zijn net zulke b-titels.
Op woensdag 20 maart 2002 10:12 schreef deGVR het volgende:
Ik vind 'Rise of the Machines' wel een ongelooflijke B-film titel... soort van 'Attack of the Clones'
quote:Dat was in een tijd dat dat nog kon...
Op woensdag 20 maart 2002 13:33 schreef Tokus het volgende:[..]
net als "The Empire Strikes Back" en "Return of the Jedi", dat zijn net zulke b-titels.
quote:http://us.imdb.com/Name?Mostow,+Jonathan
Op woensdag 20 maart 2002 11:58 schreef Ener-G het volgende:
hm jonathan mostow??welke films heeft die gedaan?
Breakdown is OK
U 571 zuigt enoooooooorm (op een geweldige audiomix na dan)
quote:Ach, nu barst op de echte fansites de discussie los welk merk zonnebril (ik zet in op Oakley of RayBan) en welk merk jas het is.
Op donderdag 25 april 2002 22:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niks nieuws nog.
quote:Oja, natuurlijk. Het was de beste vriend van een volwassen John Connor!
Op zondag 05 mei 2002 01:03 schreef Tokus het volgende:
T3 misschien wel zonder James Cameron, maar Michael Biehn is wel terug
quote:in de director's cut wel ja.
Op zondag 05 mei 2002 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Biehn zat trouwens ook in T2 hoor.
quote:En de T1000 versie is de enige goede!
Op zondag 05 mei 2002 13:47 schreef Tokus het volgende:[..]
in de director's cut wel ja.
2 voordelen:
Arnie mag hem
Hij heeft vaker bewezen een goede film te kunnen maken: the fugitive enz
quote:Met die twee voordelen had Paul Verhoeven het ook wel kunnen regisseren.
Op zondag 05 mei 2002 18:07 schreef kezmania het volgende:
Andrew Davis is de beste om die moeilijke klus te klaren,2 voordelen:
Arnie mag hem
Hij heeft vaker bewezen een goede film te kunnen maken: the fugitive enz
En Andrew Davis heeft met Chain Reaction en Collateral Damage toch ook mindere films gemaakt.
quote:waarom is er uberhaupt een deel 3 nodig?
Op vrijdag 21 juli 2000 15:10 schreef Danny het volgende:
Wie zou de meest geschikte regisseur zijn om Cameron op te volgen ?
John Woo lijkt me niet onaardig...
quote:Wat denk je?
Op zondag 05 mei 2002 19:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
waarom is er uberhaupt een deel 3 nodig?
John Woo. Goede optie, maar ik zie het al voor me. Net als Arnie zijn tegenstander gaat afslachten vliegt er een stel witte duiven voor zijn neus langs!
John McTiernan. Veel ervaring met Die Hard en wie gaat er nu moeilijker dood dan een Terminator?
Paul Verhoeven. Zou een film van dit kaliber zeker aankunnen, komt er ook nog wat bloot in! Maar ik geloof dat ie weg is uit Hollywood?
David Fincher. Zou kunnen, maar dan wordt het meer een psychologische thriller, dat je denkt aan het eind, maar wie was nou wie?
Ridley Scott. Goede keus. Als ie er zo'n Gladiator-epos van kan maken!
Maar mijn favoriet is Troy Duffy. Heeft "The Boondock Saints" gemaakt. Fantastische film! Combineert de filmkunst van John Woo, de droge humor van Guy Ritchie en Tarantino met de grofheid van Verhoeven.
quote:eeuhhm, gokje
Op vrijdag 04 januari 2002 10:29 schreef BobRooney het volgende:
Quentin Tarantinoik ben zeer benieuwd hoe T3 er dan uit zou zien??
Dead Terminator scene:
quote:Iig. Samuel L. Jackson zal wel meespelen en die zal waarschijnlijk weer een potje preken en schreeuwen
JIMMIE:
-- I'm talkin'. Now let me ask you a question, Jules. When you drove in here, did you notice a sign out front that said, "Dead Terminator storage?"Jules starts to "Jimmie" him --
JIMMIE:
-- answer to question. Did you see a sign out in front of my house that said, "Dead Terminator storage?"JULES: (playing along)
Naw man, I didn't.JIMMIE:
You know why you didn't see that sign?JULES:
Why?JIMMIE
'Cause storin' dead Terminators ain't my fuckin' business!
quote:vrouwen en kinderen horen niet in een "Terminator" film. Al was het in deel 1 wel goed. Maar in deel 2 was het niet te pruimen.
Op donderdag 5 december 2002 18:26 schreef The_Wanderer het volgende:
jezus zit er nu een wijvenrobot in...nee toch zeker...
Ben echt benieuwd of de film zelf een beetje "goed" wordt...
Ik HOOP dat het verhaal een beetje origineel geschreven is en dat de franchise niet de dood sterft als Highlander
quote:ik hoop dat het een film wordt waar een beetje donkere depressieve sfeer hangt.
Op donderdag 5 december 2002 19:41 schreef Fokkie het volgende:Ik HOOP dat het verhaal een beetje origineel geschreven is en dat de franchise niet de dood sterft als Highlander
quote:Doe mij maar heel veel depressieve sfeer enzo
Op donderdag 5 december 2002 19:46 schreef Hrun het volgende:[..]
ik hoop dat het een film wordt waar een beetje donkere depressieve sfeer hangt.
But WHO am I kidding
quote:
Op vrijdag 21 juli 2000 20:26 schreef dwe het volgende:
David Fincher! Duidelijk!Deze man heeft pas 4 films geregisseerd:
-Fight Club
-The Game
-Seven
-Alien3 (was minder, maar was ook z'n 1e)
-Panic Room
Woody Allen als regisseur:
De Teminator is een Joods produkt dat eigenlijk zijn taak niet wenst te vervullen op grond van morele principiële bezwaren. Tevens werd ie vroeger altijd gepest door andere Terminators en heeft daardoor een mega minderwaardigheidscomplex.
De hele film wordt in 1 take geschoten.
quote:Ik kan het veel beter!
Op donderdag 5 december 2002 19:55 schreef Fokkie het volgende:
Ik heb het !!!Woody Allen als regisseur:
De Teminator is een Joods produkt dat eigenlijk zijn taak niet wenst te vervullen op grond van morele principiële bezwaren. Tevens werd ie vroeger altijd gepest door andere Terminators en heeft daardoor een mega minderwaardigheidscomplex.
De hele film wordt in 1 take geschoten.
quote:No way...jij kan het alleen maar slechter
Op donderdag 5 december 2002 19:57 schreef Alan_Smithee het volgende:[..]
Ik kan het veel beter!
Terminator heeft een goede relatie, is saxofoon speler en heeft een mooi huis, in eens krijgt ie allemaal videobanden naar binnen gepleurd en komt ie een rare snuiter tegen op een feest die de bedne gefilmd heeft, dan killed ie de helft van de mensen in de film en komt ie in Dead Row, dan veranderd ie in een T800 die niet snapt wat ie daar doet en knalt ie zich een weg door dead row om terug te gaan naar pappa en mamma, daar ontdekt ie ineens dat ie een leuter heeft en begint ie alle lekker wijve inde film te douwe (om ze daarna te killen). Op 't end veranderd ie weer terug in whatever ie daarvoor was (he'k nog niet bedacht). en is ie helemaal naakt (T2 style dus, dus hij zal wel een t1000 zijn). steekt ie een huis in de fik en rijd wweg op z'n stoere moter.
magoed, das mijn visie/mening.
quote:bijna... toch mis ik nog iets.
Op donderdag 5 december 2002 20:02 schreef Punica het volgende:
David Lynch.Terminator heeft een goede relatie, is saxofoon speler en heeft een mooi huis, in eens krijgt ie allemaal videobanden naar binnen gepleurd en komt ie een rare snuiter tegen op een feest die de bedne gefilmd heeft, dan killed ie de helft van de mensen in de film en komt ie in Dead Row, dan veranderd ie in een T800 die niet snapt wat ie daar doet en knalt ie zich een weg door dead row om terug te gaan naar pappa en mamma, daar ontdekt ie ineens dat ie een leuter heeft en begint ie alle lekker wijve inde film te douwe (om ze daarna te killen). Op 't end veranderd ie weer terug in whatever ie daarvoor was (he'k nog niet bedacht). en is ie helemaal naakt (T2 style dus, dus hij zal wel een t1000 zijn). steekt ie een huis in de fik en rijd wweg op z'n stoere moter.
magoed, das mijn visie/mening.
quote:daar is het budget te groot voor denk ik..
Op donderdag 5 december 2002 19:49 schreef Fokkie het volgende:[..]
Doe mij maar heel veel depressieve sfeer enzo
Minder spectaculaire acties en meer zwarte-kijk-op-de-toekomst.But WHO am I kidding
en, als het wel zo was, dan draaide hij 1 dag in een bioscoop waarvan ik het bestaan niet weet.
Terminator was eigenlijk een computerspel, dat weer plaats vond in een film, die op zijn beurt weer de droom was van een personage in een andere film die enkel virtueel bestond in een computerspel.
En dat alles gebeurt in een film in een computerspel...
quote:lijkt me trouwens ook best gaaf, een beetje de alien3 richting uit. Dus ja: David Fincher..
Op donderdag 5 december 2002 19:49 schreef Fokkie het volgende:[..]
Doe mij maar heel veel depressieve sfeer enzo
Minder spectaculaire acties en meer zwarte-kijk-op-de-toekomst.But WHO am I kidding
quote:18 december krijgen we de trailer ipv de teaser
Op zaterdag 20 juli 2002 16:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Op http://www.apple.com/trailers/ is trouwens een trailer van T3....niet dat je echt veel ziet maar de muziek is wel weer cool.
quote:Veelzijdig in zijn graf??
Op donderdag 5 december 2002 21:42 schreef Robhimself het volgende:
Stanley Cubrick mag t van mij wel proberen..die gast is veelzijdig genoeg
quote:bingo! net zo dood als het concept van Terminator
Op donderdag 5 december 2002 21:46 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Veelzijdig in zijn graf??
Nu maar hopen dat de hopeloos sentimentele stukjes uit T2 achterwege worden gelaten. Maar dat zal wel niet...
quote:Arnold is nog in good shape, zo te zien.
Op donderdag 5 december 2002 22:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Optisch gaat er in ieder geval weinig veranderen zie ik.
[afbeelding]
Maar damn, die gast maakt ook al films sinds eind jaren '70. Net zoals Sylvester Stallone, ze blijven niet eeuwig jong.
Maar ja, wie moet het overnemen van Arnie, Sly, Snipes, Seagal en Van Damme? Ben Affleck? Er zijn wel een paar enorme spierbundels aanwezig die een beetje kunnen acteren zoals Michael Jay White maar vooralsnog zie ik niet zijn naam ergens groot op een poster staan...
Wellicht Spawn 2
quote:Famke Jansen getipt als cyborg in Terminator 3
Op donderdag 5 december 2002 19:54 schreef Dragonwizard het volgende:
IK d8 dat Famke Janssen die robotwijf ging spelen??
quote:*proest*
Op donderdag 5 december 2002 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
Mwoah, de groeven beginnen toch wel te komen in zijn gezicht nuMaar damn, die gast maakt ook al films sinds eind jaren '70. Net zoals Sylvester Stallone, ze blijven niet eeuwig jong.
Maar ja, wie moet het overnemen van Arnie, Sly, Snipes, Seagal en Van Damme? Ben Affleck? Er zijn wel een paar enorme spierbundels aanwezig die een beetje kunnen acteren zoals Michael Jay White maar vooralsnog zie ik niet zijn naam ergens groot op een poster staan...
Wellicht Spawn 2
Sorry, maar die vent is gewoon GEEN acteur OK, voor Spawn vrij aardig, maar meer diepgang kan hij gewoon niet geven aan zijn karakter....
Nee, als je de "leemte" van Arnie, Sly en Co. wilt vullen dan moet je meer denken aan Vin Diesel dan aan Micheal Jay White...
quote:Oh ja, Vin Diesel hoe kon ik die vergeten! Had net Exit Wounds hoervoor gekeken en daar deed die Michael Jay White wat fancy schmancy shit met een groot mes... Overigens moet ik zeggen dat hij in EW beter acteerde dan in Spawn, dus hij maakt vooruitgang
Op vrijdag 6 december 2002 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*proest*
"You sent me to Hell, Jason... I'm here to return the favor..."Sorry, maar die vent is gewoon GEEN acteur
OK, voor Spawn vrij aardig, maar meer diepgang kan hij gewoon niet geven aan zijn karakter....
Nee, als je de "leemte" van Arnie, Sly en Co. wilt vullen dan moet je meer denken aan Vin Diesel dan aan Micheal Jay White...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |