jij gaat het proberen dus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je je verlaagt tot dit soort trucs, ben je mijns inziens intens triest.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
moet je natuurlijk ook niet elke week gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Top! Totdat je eens een heftige discussie krijgt + ruzie.
doe ik ook.. ik ben namelijk degene die dat soort 'problemen' bij onze 'klanten' moet 'oplossen'quote:
Of je legt die andere in de achterbank, wel met gordel om natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef BoemBats het volgende:
Dus eerst gooi je het weg, en daarna vraag je een nieuwe. Wat is het nut daar van?
ik dacht niet dat iemand zo dom zou zijn.. maar speciaal voor jou heb ik de OP gewijzigdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:34 schreef BoemBats het volgende:
Dus eerst gooi je het weg, en daarna vraag je een nieuwe. Wat is het nut daar van?
Ik zou hem gewoon op de achterbank leggen, anders moet je hem weer uit je stoel gravenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Of je legt die andere in de achterbank, wel met gordel om natuurlijk!
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef fivenine het volgende:
[..]
ik dacht niet dat iemand zo dom zou zijn.. maar speciaal voor jou heb ik de OP gewijzigd
Nogal ja, alleen laat ik niet eerst iets in de auto liggen maar eet bv bij een hamburgermenu 1 hamburger op en loop dan naar binnen met de melding dat er maar 1 hamburger in mn menu zat.quote:
Door die stomme vreettopics!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Snaavel het volgende:
ik wou vandaag al naar de mac toe gaan..
kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof je daar WIL eten.
MAC = voer voor puisterige pubers en tokkie/asovolk.
Ghehe. Maarja, als die chick bij het eerste raampje ziet dat je bij het tweede raampje stopt dan zal ze toch wel ingrijpenquote:
gelijk het moraal van mijn verhaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef TWP het volgende:
Lekker gratis eten, want de Mac is toch een kutrestaurant.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:42 schreef DeKubus het volgende:
De prijs-kwaliteit verhouding is wel om te huilenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat een schooier ben je als je meent dat de Mac nog te duur voor je is
Ga maar is een maand lang enkel 1 ding eten, en 1 soort drinken drinken. Dat is ook niet goed voor je.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt priceless. Letterlijk
Mac is wel lekker maar na pas de docu Supersize Me gezien te hebben denk ik toch wel 2 keer na voor ik bij de Mac naar binnen loop. 1 keer per maand vind ik prima
Maand lang bruin brood met pindakaas niet goed voor je? Maand lang alleen maar groente? Je lichaam zal er ongetwijfeld op reageren maar ik denk niet dat ik mijn lever de vernieling in help met zulke diëten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga maar is een maand lang enkel 1 ding eten, en 1 soort drinken drinken. Dat is ook niet goed voor je.
het gaat niet om materiaal alleen, denk ook aan de kosten van personeel, huisvesting enzovoorts die moeten ook terugverdiend worden en zitten gewoon in de kostprijs van het broodje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Studiotje het volgende:
Pauper
Maar ja, inkoopkosten van de broodjes liggen zo rond de 25 cent, verkoopkosten zijn rond de 3,30.. dus veel verlies zullen ze er niet onder lijden
Alleen jammer dat deel II nooit is gekomenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt priceless. Letterlijk
Mac is wel lekker maar na pas de docu Supersize Me gezien te hebben denk ik toch wel 2 keer na voor ik bij de Mac naar binnen loop. 1 keer per maand vind ik prima
TS heeft niet genoeg geld voor alles wat ie wil eten....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef fivenine het volgende:
Als het tering druk is bij de mac moet je met je auto (duh) door de mcDrive gaan.. bestel wat ongein dingen paar big mac's beetje friet enzo, mcChicken je kent het wel. Je rekent af, krijgt je eten en vervolgens begeef je je naar de parkeerplaats. Nu mik je 1 big mac en een mcChicken uit de zak (deze leg je in je auto zodat je ze later op kan eten) en je gaat naar binnen klagen dat je een big mac en een mcChicken mist en laat je bonnetje + de inhoud van de zak zien.
Ze geven je het eten ALTIJD mee, ze hebben geen tijd om het te controleren (en het controleren kunnen ze ook niet)
Had het nog niet afgekeurd, was het wel redelijk van plan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef fivenine het volgende:
AAN ALLE USERS DIE HET AFKEUREN:
Wel eerst snel de tip lezen he paupers.. jullie werden wel getrokken door 'gratis eten' en 'de mac'
-1
Krijg je niet, die discussie willen ze niet aangaan. Zelfde als je bij Center Parcs gaat klagen dat je drinken niet goed was of niet compleet etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Apekoek het volgende:
Top! Totdat je eens een heftige discussie krijgt + ruzie.
En das best redelijk vaak. Maargoed, de kostprijs van een burger is niet hoog (alleen de producten gerekend). De kosten zitten in het pand en het personeel wat er rond loopt. Dus 1 burger extra afschrijven doet de onderneming geen pijn, wel als het er veel meer zouden zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Solipsis het volgende:
Inderdaad, klant is koning en relatief hebben ze natuurlijk veeel meer mensen die nergens over klagen dan mensen die wel klagen. Ze willen je graag als terugkomende klant houden. Plus: het kost ze best wel weinig om je je bestelling opnieuw te geven, misschien verdienen ze bij McD zelfs dan nog op je, alhoewel ik weet niet precies hoe lijp hun marges zijn.
Als jij ze een bestelling aftroggelt maar vervolgens wel graag blijft terugkomen omdat je zo blij met jezelf bent in hun tent, hebben ze alsnog marketingtechnisch 'gewonnen'. Of je moet zo achterlijk zijn om steeds bij hetzelfde filiaal te gaan klagen om hetzelfde.Dan vind ik het eigenlijk wel weer lekker brutaal.
Doet me denken aan Hans Teeuwen en zn broodje shoarma.
Nee ik denk dat ze pas een probleem maken als ze je spontaan op heterdaad betrappen op lulkoek.
Kut cda'erquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
het is mijn inziens en ja je bent dan triest maar daar is heel fok toch van vergeven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werkt niet, ze zetten het terug of word (deels) weg gegooid, je krijgt het echt niet mee...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef Muridae het volgende:
Benodigdheden:
-Auto
-2 defecte PIN passen (magneetstrip)
-Pokerface
#1 - Je rijdt de McDrive in.
#2 - Vervolgens doe je een grote bestelling.
#3 - Je rijdt erg langzaam naar het eerste raam.
#4 - Geef aan dat je wilt pinnen
#5 - Aangezien het pinnen niet lukt, pak je de tweede pinpas...die ook niet werkt.
- - - - - -
#6 - Neem gratis eten in ontvangst aangezien de McDonalds zit opgescheept met een menu dat al is ingepakt.
Goeien tip, maar ik denk dat ik wel 2 euro voor een hamburger kan betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef fivenine het volgende:
Als het tering druk is bij de mac moet je met je auto (duh) door de mcDrive gaan.. bestel wat ongein dingen paar big mac's beetje friet enzo, mcChicken je kent het wel. Je rekent af, krijgt je eten en vervolgens begeef je je naar de parkeerplaats. Nu mik je 1 big mac en een mcChicken uit de zak (deze leg je in je auto zodat je ze later op kan eten) en je gaat naar binnen klagen dat je een big mac en een mcChicken mist en laat je bonnetje + de inhoud van de zak zien.
Ze geven je het eten ALTIJD mee, ze hebben geen tijd om het te controleren (en het controleren kunnen ze ook niet)
mcdonalds een restaurant noemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef TWP het volgende:
Trek je niks aan van al die moraalridders hier. Lekker gratis eten, want de Mac is toch een kutrestaurant.
Ik heb het al twee keer meegemaakt dat ik het gewoon mee kreeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Werkt niet, ze zetten het terug of word (deels) weg gegooid, je krijgt het echt niet mee...
Wat een domme toko dan, hadden de mensen bij raam 2 dan geen headset opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb het al twee keer meegemaakt dat ik het gewoon mee kreeg.
De eerste keer werkte mijn pinpas niet goed, en de tweede keer was er een landelijke storing waardoor je niet kon pinnen.
In beide gevallen was het de "manager" in z'n witte bloes die de beslissing nam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat een domme toko dan, hadden de mensen bij raam 2 dan geen headset op
Werkt het ook als je klaagt dat er niet genoeg suiker in zit?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:06 schreef Muridae het volgende:
[..]
In beide gevallen was het de "manager" in z'n witte bloes die de beslissing nam.
Overigens, wat ook werkt is bellen naar de vestiging en klagen over oude sla of koud eten.
In de meeste gevallen krijg je bonnen thuis gestuurd voor twee gratis menu's.
(is Mcdonalds policy)
Ik zou zeggen, try it yourself !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Solipsis het volgende:
[..]
Werkt het ook als je klaagt dat er niet genoeg suiker in zit?
Wat? Je snitzel in de auto leggen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik doe dat altijd bij 3-sterren restaurants.
m'n escargotsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat? Je snitzel in de auto leggen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
Een paar euri voor zo'n pauperburger niet kunnen missen. Sad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |