Ik verdiende in de horeca toch 18 gulden per uur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Ja in guldens misschien. Hier kun je je makkelijk in vergissen. Net als denken dat een biertje voor de eurotijd 2 gulden kostte.
Als je 16 bent, krijg je waar dan ook (detailhandel, fastfoodketens, vakantiewerk) het minimum, zoniet net iets boven. maar niet het dubbele. Voor jou nog 2000 16 jarigen die dat werk willen doen.
Bij ons werd je ook betaald volgens het rooster, als er overuren werden gemaakt dan werd de tijd aangepast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb ook bij bedrijven gewerkt waar je gewoon werd betaald voor je werktijd volgens het rooster, en de klok er was om daar vanaf te trekken als je korter werkte, en om overuren te registreren.
Nee bij de McDonald's word je 100% zeker betaald op basis van je geklokte uren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij ons werd je ook betaald volgens het rooster, als er overuren werden gemaakt dan werd de tijd aangepast.
Klopt die link wel? en geef meteen een link naar dit topic, of geef aan dat het om 2 minuten gaat...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef Joran-Joran het volgende:
http://i38.tinypic.com/2utthea.jpg
Alleen al door het opstellen van zo'n brief zou je zo'n lul er direct uit moeten mogen gooienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Klopt die link wel? en geef meteen een link naar dit topic, of geef aan dat het om 2 minuten gaat...
Of nog beter: Bemoei je met je eigen zaken en laat TS het zelf uitzoeken...
Hoi, het gaat hier dus echt om 2 a 3 minuten en zal ook af te lezen zijn van m'n klokgegevens..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Klopt die link wel? en geef meteen een link naar dit topic, of geef aan dat het om 2 minuten gaat...
Of nog beter: Bemoei je met je eigen zaken en laat TS het zelf uitzoeken...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef fivenine het volgende:
als of je de rest van je leven patties wil flippen
Auto's wassen en poetsen bij een Daihatsu garage... 5 euro per uur zwart...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef blackscell het volgende:
Maarehh ben best wel benieuwd, wat deden jullie voor werk toen jullie 16 jaar waren en ongv. hoeveel kreeg je betaald?
Supermarkt, weet niet meer hoeveel ik kreeg maar ik heb nooit minder dan ¤4 p/u verdiend volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef blackscell het volgende:
Maarehh ben best wel benieuwd, wat deden jullie voor werk toen jullie 16 jaar waren en ongv. hoeveel kreeg je betaald?
zie die tip over de groenteboer (of andere kleine winkels). of ga naar het uitzendbureau, ze liggen voor het oprapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef blackscell het volgende:
Ik wou bij TNT post gaan werken heb namelijk gehoord dat je als zaterdag postbode goed verdient..
Weet iemand nog iets beters? Voor doordeweeks bijv. ben niet iemand van vakkenvullen
Nee die andere mac 2 kilometer verderop heeft wel gezond voerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef DSR het volgende:
mmm ik wou eigenlijk zondag gaan eten met m'n kids bij die betreffende mac donnalds.
Misschien toch maar niet...
misschien gaan ze daar wel normaal om met de zeer strenge eisen van het hoofdkantoor op het gebied van voedselhygiëne. gezond is natuurlijk iets anders dan lekker, smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee die andere mac 2 kilometer verderop heeft wel gezond voer
Precies, ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van wat TS allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien gaan ze daar wel normaal om met de zeer strenge eisen van het hoofdkantoor op het gebied van voedselhygiëne. gezond is natuurlijk iets anders dan lekker, smaken verschillen.
de hoge standaard moet gehaald worden. deze toko kan zelfs op tijdelijke sluiting en zeker een andere chef rekenen, als het verhaal (wellicht wat rancuneus) van ts klopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |