Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heujjj, waar heb ik dat aan te danken?
Ik deed helemaal niets!
Omdat appel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom staan de lange vingers niet in de TT?
Dat kwam daarna pas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.![]()
En veel heeft het niet geholpen zo te zien.
Helder!quote:
Die zijn zo zuur.quote:
Gewon normal doen jongu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Ja wie is hier nou de snackbar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
pannenkoek
Maar ik vind het onzin. Flensjes
GIJ OF IK!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wie is hier nou de snackbar?
Ik welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Dan kom ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
Dat zeg ik, die ben je dus niet waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
NOG erger?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
De russische versie van 'All the things she said' van TaTu is nog erger dan het origineel.
Ze zingen over knackebrod ofzo
terug nar uw eige land verrekte natnek.quote:
geen poffertjesmix --> boodschappen doen --> poffertjesmix halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Wat wil je nou?quote:
awquote:
Doe eens niet zo mannelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
terug nar uw eige land verrekte natnek.
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
Ik doe niet aan poffertjes omdat ik geen poffertjespan hebquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzoquote:
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mannelijk.
Dit is een flinke afknapper
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?Je hebt je landal-meisje toch al?
TaTu is toch ook van die lesbische scene op dat podium jaren geleden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzo![]()
Er is maar 1 goed liedje met TaTu en dat is;
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
TaTu is toch ook van die lesbische scene op dat podium jaren geleden?
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat TaTu een remake van An Email to Berlin moet uitbrengen.
Oh.
En hai!
Bakkes kut.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mannelijk.
Dit is een flinke afknapper
Op zich wel logisch als je uit Rusland komt natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzo![]()
Idd!quote:
Ja eh, dat is toch zo?quote:
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich wel logisch als je uit Rusland komt natuurlijk![]()
[..]
Idd!Maar daar zingen ze 3 zinnetjes, het goede komt natuurlijk van Rammstein
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat TaTu een remake van An Email to Berlin moet uitbrengen.
Oh.
En hai!
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?quote:
quote:Tot ieders verbazing werd t.A.T.u. via een interne selectie uitgekozen om voor Rusland mee te doen aan het Eurovisie Songfestival in het Letse Riga met het lied "Ne ver, ne boisia". Al snel werd duidelijk dat de twee Russinnen ook een hoop sterallures hadden meegenomen naar Riga. De persconferenties waren iedere keer afgeladen vol. De twee meiden negeerden echter de pers volkomen en zaten de hele tijd poppetjes te tekenen. Tijdens de repetities gedroegen de twee meiden zich niet beter en werd er haast geen noot gezongen. Vlak voor de generale repetitie bereikte de t.A.T.u. soap zijn climax. Yulia werd met keelontsteking naar het ziekenhuis gebracht. Lena zong tijdens de generale repetitie solo en werd door het publiek getrakteerd op een stevig fluitconcert.
Tot kort voor de uitzending van het songfestival was het onzeker of Yulia aanwezig zou zijn. Gelukkig was Yulia tijdig hersteld. Helaas was dit niet te horen aan de vocale prestatie van de twee meiden aangezien ze aardig vals zongen. Desondanks streden ze mee voor de overwinning en eindigden ze op de derde plaats.
Whehehehehe, vooral nu een mooie stad om heen te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets van
Rammstein; MOSKAUUU
Tatu; 1,2,3!
Rammstein MOSKAU
Tatu; zo'n mooie stad, kom allemaal hierheen
ofzo
Ja, met z'n alleen naar Moskou. Lekker eieren bakkken op straat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets van
Rammstein; MOSKAUUU
Tatu; 1,2,3!
Rammstein MOSKAU
Tatu; zo'n mooie stad, kom allemaal hierheen
ofzo
Dat wist ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?
Daar hebben ze zich enorm misdragen en zijn toch derde geworden
Ondanks vals zingen.
[..]
Je kan elkaar niet eens zien nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen naar Moskou. Lekker eieren bakkken op straat.
Dan moet je zorgen dat er niemand in je halfgebakken ei gaat staan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan elkaar niet eens zien nu
Nee geen ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?
Daar hebben ze zich enorm misdragen en zijn toch derde geworden
Ondanks vals zingen.
[..]
quote:
dat wist ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geen idee![]()
Maar ik wist ook niet dat Katrina & the Waves van het ESF was
Jij weet te veel, wiki!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wist ik ook![]()
win ik nu iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wist ik dat!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik ben trots op je
Wist je ook dat Cliff Richard's Congratulaaaaaations van het songfestival is?
Ik heb nu alweer zin in ESF
Hoe zou Erik het hebben op vakantie?
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Pffffff, een 25-jarige Rotterdammer die meisjes van 12 en 15 heeft misbruikt
Ik was het niet, ik ben 24quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:
nee, dat klopt idd ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik lees het. Nasty![]()
Maar niet dat er ooit een reden is tot verkrachting/misbruik hoor, maar ik vraag me toch wel even af waarom een 12 jarig meisje uit Nijmegen daar wegloopt om alleen naar R'dam te reizen en daar ALLEEN in een woning in Delfshaven (achterbuurt) te zitten met een groepje mannen...
Leeftijd maakt natuurlijk niets uit. Niemand hoort iemand te misbruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Dat heb ik ook bijna nooit gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat gehad met iemand die (veel) jonger was dan ik ben
Ik ook niet, maar da's toevalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat gehad met iemand die (veel) jonger was dan ik ben
Dat is waar. Maar ik vraag me dan af wat je als 25-jarige met een 12-jarige moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Leeftijd maakt natuurlijk niets uit. Niemand hoort iemand te misbruiken
Iemand die iemand misbruikt is sowieso al ziek natuurlijk, dus denk dat ie met dat leeftijdsverschil ook niet zo'n moeite heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vraag me dan af wat je als 25-jarige met een 12-jarige moetHoewel 12-jarigen er tegenwoordig wel ouder uitzien dan vroeger
(niet dat dat een excuus is ofzo)
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die iemansd misbruikt is sowieso al ziek natuurlijk, dus denk dat ie met dat leeftijdsverschil ook niet zo'n moeite heeft
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Ja, idd, Rotterdammersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Eigenlijk bedoelde ik dus:
[..]
quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dievan D. was dan ook vast niet om Tong te imiteren
Thuis geen aandacht, problemen op school, vluchten voor de situatie en laat daar nu een stel mannen zijn die jou en je problemen helemaal begrijpen en je wel willen helpen. Als jij ook lief voor ze bent....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik lees het. Nasty![]()
Maar niet dat er ooit een reden is tot verkrachting/misbruik hoor, maar ik vraag me toch wel even af waarom een 12 jarig meisje uit Nijmegen daar wegloopt om alleen naar R'dam te reizen en daar ALLEEN in een woning in Delfshaven (achterbuurt) te zitten met een groepje mannen...
Nee want de krootjes stonden al opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen poffertjesmix --> boodschappen doen --> poffertjesmix halen
Hoe moeilijk is het
Dan nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee want de krootjes stonden al op
quote:
Dat had geen probleem geweest. Af laten koelen --> in de koelkast --> Morgen lekkere salade.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eentje maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe, wat, welk produkt, hoe groot is de schade!?
IT'S ALIVE!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling
[ afbeelding ]
Ik zou niet veel excuses nodig hebben om de krootjes af te zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag de boodschappen aan het uitstellen, dus het word iets wat 'op voorraad' is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou niet veel excuses nodig hebben om de krootjes af te zeggen.![]()
Voor mij worden het vanaaf ook geen poffertjes, maar wel kipschnitzel, bloemkool en gebakken aardappeltjes.Als ik honger heb, de 2 broodjes kipsalade met rauwkost van vanmiddag vullen vooralsnog goed.
Ew!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje maar
Maar ik heb hem gauw bij de rest weggehaald![]()
Ik zou in de loop van de middag boodschappen gaan doen, maar ben uiteindelijk toch maar meteen doorgereden toen ik klaar was met werken. Kon het maar gehad hebben. Het werd tijd ook, ik leef al sinds ik terugkwam van vakantie op diepvriesvoorraad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag de boodschappen aan het uitstellen, dus het word iets wat 'op voorraad' is.
Nee, het ligt in de logeerkamer, in een trommel, waar het altijd ligt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew!![]()
![]()
Hoe kan dat nou? Was er vocht bij gekomen of zo?
Ik heb al eeuwen niet meer gebadderd, hopelijk is mijn stash nog in orde.
Hier ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag de boodschappen aan het uitstellen, dus het word iets wat 'op voorraad' is.
Nieuw produkt: Lushrooms!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bahWel slim dat je hem in quarantaine doet idd
Of is het een nieuw soort? Lush met champignons
Ik ga zo nog wel even naar de AH, die hebben ook tegen sluitingstijd vaak nog wel brood enzo liggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ookIk ga sowieso tomatensalade eten zo en dan eens kijken of ik nog trek heb in vlees (en of ik dat nog heb
)
En vanavond taart
Da's bizar. Mijn Lush woont in de badkamer in plastic zakjes, dat wel, maar doet het daar prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het ligt in de logeerkamer, in een trommel, waar het altijd ligt.
Dus niet eens in de buurt van vocht, het is daar kurkdroog
Ik kan deze dus ook niet meer vinden op de Lush site, wat raar? Zou het uit de handel genomen zijn? Of kijk ik nou verkeerd? Zo heel lang kan ik hem nog niet hebben.
Die van dat nieuwe produkt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij had mee moeten doen aan die wedstrijd een poos geleden!
Kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dievan D. was dan ook vast niet om Tong te imiteren
Dat laatste is inderdaad de vraag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van dat nieuwe produkt?
Heb ik gedaan en ik zat bij de laatste... 10 geloof ik. *stiekum beetje trots*
Maar helaas geen prijs gewonnen.
En ik vraag me af of Lushrooms nu echt een verkoopbare naam is.
Morgen 14.00 moeten we duimen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nog aan het werkGelukkig een klusje waarbij ik tussendoor kan internetten.
Heb je gepmt, zal zo mijn eigen laptop aanslingerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nog aan het werkGelukkig een klusje waarbij ik tussendoor kan internetten.
Getsie, daar ben ik steeds bang voor (in plastic zakje in houten badkamermeubel).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen 14.00 moeten we duimen?
Daar heb ik wel eens van gehoord. Leuk project in deze digitale tijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Heb me maar eens gewaagt aan www.postcrossing.com
Lijkt me erg leuk!
Moet nu een kaartje naar Amerika sturen
Nee, heb net een account op de site gemaakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Leuk project in deze digitale tijden.Heb je al post gehad?
Doen zou ik zeggen.quote:
Ik doe nu ook mee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Heb me maar eens gewaagt aan www.postcrossing.com
Lijkt me erg leuk!
Moet nu een kaartje naar Amerika sturen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe nu ook mee!
Ik moet als eerste een kaartje naar Finland sturen, naar een man
Dit is een handige tool, kun je gewoon in het nederlands typen, en die vertaalt naar het engelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe nu ook mee!
Ik moet als eerste een kaartje naar Finland sturen, naar een man
Mijn Engels is vrij goed, ik kom er wel mee wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is een handige tool, kun je gewoon in het nederlands typen, en die vertaalt naar het engels
http://translate.google.nl/#
En leuk dat je meedoet![]()
Oei dat weet je nu wel zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn goddddd, ik ben bij dat ik morgen uit kan slapen.
Ben echt het meest hersendodende klusje ever aan het doen. Maarja, ik wilde zonodig een collega helpen
Ja. Maar dan moet ik nog gaan solliciteren natuurlijk, dus een relaxt dagje kun je het niet noemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat weet je nu wel zeg.
Morgen lekker vrij?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn Engels is vrij goed, ik kom er wel mee weg
Ja leuk he, ik ben nu al benieuwd naar mijn eerste kaart
Hoop alleen dat ze niet ineens bij je op de stoep staan ofzo met hun rugzak
Hihi nee maar wie weet joh, zo ben ik ook aan mijn 1e job gekomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet ik nog gaan solliciteren natuurlijk, dus een relaxt dagje kun je het niet noemen
Mijn engels is beter dan dat wat er uit een vertaalmachine komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is een handige tool, kun je gewoon in het nederlands typen, en die vertaalt naar het engels
http://translate.google.nl/#
En leuk dat je meedoet![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee maar wie weet joh, zo ben ik ook aan mijn 1e job gekomen.
That say you now well, but is that well so?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn Engels is vrij goed, ik kom er wel mee weg
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
That say you now well, but is that well so?
In the catagory about that you fok horses?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Hihi, iedereen aan postcrossing door mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn engels is beter dan dat wat er uit een vertaalmachine komt.
And that suits, because my first postcard is going to the USA.
Doe je toch nog eens iets goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, iedereen aan postcrossing door mij
Nou moequote:
I no fok or drive horses, I like pussyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
In the catagory about that you fok horses?
Mind thequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou moe![]()
Ik hoop dat het leuk is, en dat ik wat terug krijg.
Dat word vaak voor de brievenbus liggen
Wat hebben jullie opgegeven wat voor kaarten jullie graag ontvangen?
Stond vandaag een stukje over in de Metro. Ook gelezen toevallig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, iedereen aan postcrossing door mij
Niet meteen happen.quote:
En daarna ga je couch surfen.quote:Ik hoop dat het leuk is, en dat ik wat terug krijg.
Dat word vaak voor de brievenbus liggen
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stond vandaag een stukje over in de Metro. Ook gelezen toevallig?
Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet meteen happen.![]()
[..]
En daarna ga je couch surfen.![]()
Ik wil mijn logeerbed er nog steeds voor opgeven maar weet niet of ik wel in een ander logeerbed/bank wil slapen.
Er zijn al meerdere mensen in mijn twittertimeline die het doen, kende het dus al wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stond vandaag een stukje over in de Metro. Ook gelezen toevallig?
Ik heb een grote bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet meteen happen.![]()
[..]
En daarna ga je couch surfen.![]()
Ik wil mijn logeerbed er nog steeds voor opgeven maar weet niet of ik wel in een ander logeerbed/bank wil slapen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn Finse meneer gefeliciteerd met het feit dat hij mijn eerste kaartje ontvangt via dat Postcrosser en ik heb hem verteld dat ik de inzending van Finland voor het Eurovisie Songfestival erg leuk vond dit jaar
Heb jij kaartjes op voorraad liggen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn Finse meneer gefeliciteerd met het feit dat hij mijn eerste kaartje ontvangt via dat Postcrosser en ik heb hem verteld dat ik de inzending van Finland voor het Eurovisie Songfestival erg leuk vond dit jaar
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook wat over jezelf invullen, wat je leuk vind en je hobby's zijn enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Kan je ergens aangeven wat voor kaarten je zelf graag ontvang ja?
Dat heb ik nog niet ontdekt, eens even kijken wat ik allemaal nog moet invullen.
Het meisje in dat stukje in de metro spaarde kaarten met verschillende kazen erop, dus neem aan dat je het aan kunt gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik nog niet ontdekt, eens even kijken wat ik allemaal nog moet invullen.
Ja, bij edit profile.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
quote:Hello, my name is .... I live in ...., a town in the south of the Netherlands.
My hobbies are gaming and chilling out with friends.
I'd appreciate it if you'd have time to write more than "Hello" and "Happy postcrossing" on the card.
About your town, hobbies, what you did this day, anything will do!
I'd love to receive cards with:
- Cars
- Giraffes
- Owls
- Beautiful women
- Something from your country
- Something from your hometown
Just surprise me with an nice card!
Please write the date on the card just before you post it!
Happy postcrossing!
Greetings ...
Wat veeleisendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, bij edit profile.
Ik heb bijvoorbeeld dit gedaan:
[..]
Zo mailbox leeg, dat heb ik ook altijd, van alles watquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Oh en ja, ik heb altijd een voorraad kaarten in een la liggen
Ik vind zoiets toch best leuk, een kaartje sturen en ontvangen over heel de wereld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Oh leuk pgrferrari, ik heb zojuist mijn geboortedatum ingevuld () en het feit dat ik female ben, nu nog even een verhaaltje maken. Ben benieuwd, leuk!
Ja! Sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo mailbox leeg, dat heb ik ook altijd, van alles wat
Oh heb je vraag over de boekjes inmiddels 2x beantwgezien?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Sorry
Ik ga er van de week een paar naar je opsturen
Dat weet je pas als je weet hoe de posterijen werken hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
Hoeveel KM gaat jullie kaart reizen?
Nee hoor, het staat er al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je weet hoe de posterijen werken he
Da's hemelsbreed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat er al.
7036KM bij mij
Nattevinger-werkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat er al.
7036KM bij mij
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's hemelsbreed.
Die van mij zal eerst naar het DC hier in Zwolle gaan, dan naar Schiphol, Oceaan over, en dan via de US Postal naar de andere persoon.
Da's verder dan hemelsbreed.
Jij hoeft niet te kopen hoor, dan is de kans te groot dat we straks dubbel hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en ik maar denken ze ziet het niet
Ging niet om het opsturen overigens maar meer of ik er ook zal kopen
Nu Tombo pm-enof wil jij boekjes Pisces?
Mijn langste meetlint is 5 meter, dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag jij het gaan nameten met een lineaal
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te kopen hoor, dan is de kans te groot dat we straks dubbel hebben
En stuur ze daarna maar door naar wie je wilt, Tombo idd bv!
Hmm ben het niet met je eens maar vooruitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te kopen hoor, dan is de kans te groot dat we straks dubbel hebben
En stuur ze daarna maar door naar wie je wilt, Tombo idd bv!
Wat is jouw account op postcrossing?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste kaartje gaat 1,592 km afleggen ongeveer
Hehe, mijne gaat het verstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
Plusminus 6,284 km
Ik denk dat ik een mooie van Zwolle ga kopen.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Als je zegt wat je account is, kan iemand dan meteen je huisadres zien?
*knipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Nee, dat staat alleeen in de melding die gaat naar degene die jou een kaartje gaat sturen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Doe eens een gok...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe, mijne gaat het verst![]()
En wat is jouw account JJH op postcrossing?
http://www.postcrossing.com/user/JJHquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat staat alleeen in de melding die gaat naar degene die jou een kaartje gaat sturen.
Ehm ja maar liefje, nu dat je dat linkje hier hebt neergegooid is echte naam en woonplaats dus wel meteen beschikbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Deze?
EDIT: ja dus, eurovisie songfestival![]()
Oke, schatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm ja maar liefje, nu dat je dat linkje hier hebt neergegooid is echte naam en woonplaats dus wel meteen beschikbaarDus haal toch maar ff weg.
De vissen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
Greys!
Je bent een paar huisdieren vegeten!
Laat maar, er staat al veel te veel van mij op internet.quote:
Zal wel ergens op je profile staan, of je krijgt er een ailtje over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De vissen?
Waar kan je eigenlijk zien of je Messages hebt?
Want ik heb de Finse mister een message gestuurd dat mijn kaartje er aan komt, maar waar kan ik nou zien wanneer er eentje terug komt?
Geen id, zal ik er ff een naar jou sturen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De vissen?
Waar kan je eigenlijk zien of je Messages hebt?
Want ik heb de Finse mister een message gestuurd dat mijn kaartje er aan komt, maar waar kan ik nou zien wanneer er eentje terug komt?
Stalkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.postcrossing.com/user/JJH
Nee, dat dorp is niet groot genoeg om op zo'n site te staan. Faaldorp dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn dorp staat niet in postcrossing. Faalsite.
Je moet de dichstbijzijnde pakken, schatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn dorp staat niet in postcrossing. Faalsite.
O wacht ik zie het al, het staat met een ander dorp erop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat dorp is niet groot genoeg om op zo'n site te staan. Faaldorp dus.
quote:
Nee, ik had hem ook eerst van zijn haren ontdaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal van die kat
Kip leg je toch ook niet levend en met veren en al in de marinade?
Ik vind het bijna jammer dat ik die al gezien hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef D. het volgende:
Dan ga ik nu maar (weer) Sandra Bullock kijken
ik heb 'm ook al gezien, maar weet er eigenlijk weinig meer vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het bijna jammer dat ik die al gezien heb
Anders krijg je, net als een kat, last van haarballen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik had hem ook eerst van zijn haren ontdaan.
quote:
Net zo min als Ll.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent mijn vriendje wel he JJH?
Ik ben hetero en ik ben met Cat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zijn vriendje ben je dan wel?
Wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
O god ik heb een weeaboo uit Amerika gekregen.
Hij wilde gister bij Pheno onder de dekens, dus tjah... ik denk Phenoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zijn vriendje ben je dan wel?
Euhh neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook al aangemeld op www.postcrossing.nl ?
Zo'n persoon die alles wat uit Azie komt geweldig vind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben hetero en ik ben met Cat.
[..]
Wat?
Nee een blank persoon meestal.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n persoon die alles wat uit Azie komt geweldig vind.![]()
Heb ook in mijn profiel geschreven dat ik lokale toeristenkaarten ook leuk vind om te ontvangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik was echt blij met mijn Fin, kon ik tenminste iets over het songfestival zeggen op de kaart
En vergeet niet de Postcard ID te schrijven op de kaart he, anders wordt ie niet geregistreerd als de ontvanger hem heeft gekregen en krijg jij ook geen kaart.
/jabaas
Nouja, uit Amerika en Europa ook. Maar die mensen vinden ALLES geweldig, die denken dat iedereen in Japan eruit ziet zoals in anime en dat alles perfect is bla bla bla.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Maar er komen ook een boel geweldige dingen uit Azië.
Waar houdt jou Amerikaan van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, uit Amerika en Europa ook. Maar die mensen vinden ALLES geweldig, die denken dat iedereen in Japan eruit ziet zoals in anime en dat alles perfect is bla bla bla.En het grappige is, heul veul Aziaten hebben een minderwaardigheidscomplex en willen er juist Westers uitzien.
Kpop, ze leert Mandarijn en Koreans en ze zou het fijn vinden als ik wat Chinees op die kaart kan zetten zodat ze kan leren.quote:
Kaartjes sturen?quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kaartjes sturen?
1993 wilde hun communicatiemiddel terug
quote:
Da's de charme, nerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kaartjes sturen?
1993 belt; ze willen hun communicatiemiddel terug
Pff, ik stuur tegenwoordig al geen kerstkaarten meer en heb al in geen jaren postzegels gekocht.quote:
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff, ik stuur tegenwoordig al geen kerstkaarten meer en heb al in geen jaren postzegels gekocht.
Nee, ik sla over.
Nerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff, ik stuur tegenwoordig al geen kerstkaarten meer en heb al in geen jaren postzegels gekocht.
Nee, ik sla over.
Babi pangang, sambal bij en klaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kpop, ze leert Mandarijn en Koreans en ze zou het fijn vinden als ik wat Chinees op die kaart kan zetten zodat ze kan leren.
Haha zal ik een bak foe yong hai opsturen.quote:
Foe yongquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha zal ik een bak foe yong hai opsturen.Met of zonder sambal?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foe yong![]()
Heel toepasselijk!![]()
![]()
[/flauw]
GB heb die handleidingen niet thuis, sorry.quote:
Ja dat dus. Vroeger stopten kettingbrieven ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga niet postcrossen. Ik ken mezelf, na 2 kaarten haak ik af.
Maakt niet uit, zonder lukt een sollicitatiegesprek ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
GB heb die handleidingen niet thuis, sorry.
Maar het vraag maar raak aanbod blijft staan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens buurten
Nog niet veul, zit nog even wat krap in mijn tijd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom hier ook maar weer eens buurten
Nog niet veul, zit nog even wat krap in mijn tijd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foe yong![]()
Heel toepasselijk!![]()
![]()
[/flauw]
Ik ben echt doodop. Twaalf uur gewerkt, als avondeten kregen we broodjes en nu heb ik hongerrrrr. En ik moest door de regenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Lychees? Die heb ik net ook op
Ga geen kaartje sturen, een berichtje via Hyves.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Heb jij die chick nou al een kaartje gestuurd pg?
Morgen is de dag toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zonder lukt een sollicitatiegesprek ook welBedankt voor het zoeken, though
* Jaloers is op het uitslapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben echt doodop. Twaalf uur gewerkt, als avondeten kregen we broodjes en nu heb ik hongerrrrr. En ik moest door de regen![]()
Ik ga straks lekker douchen en mijn boek uitlezenMorgen fijn uitslapen
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga geen kaartje sturen, een berichtje via Hyves.
Doe ik denk morgen ff.
quote:
Succes met de rest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo moord 1 is gepleegd, nog 3 te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |