Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heujjj, waar heb ik dat aan te danken?
Ik deed helemaal niets!
Omdat appel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom staan de lange vingers niet in de TT?
Dat kwam daarna pas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.![]()
En veel heeft het niet geholpen zo te zien.
Helder!quote:
Die zijn zo zuur.quote:
Gewon normal doen jongu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Ja wie is hier nou de snackbar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
pannenkoek
Maar ik vind het onzin. Flensjes
GIJ OF IK!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wie is hier nou de snackbar?
Ik welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Dan kom ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
Dat zeg ik, die ben je dus niet waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
NOG erger?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
De russische versie van 'All the things she said' van TaTu is nog erger dan het origineel.
Ze zingen over knackebrod ofzo
terug nar uw eige land verrekte natnek.quote:
geen poffertjesmix --> boodschappen doen --> poffertjesmix halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Wat wil je nou?quote:
awquote:
Doe eens niet zo mannelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
terug nar uw eige land verrekte natnek.
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
Ik doe niet aan poffertjes omdat ik geen poffertjespan hebquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzoquote:
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mannelijk.
Dit is een flinke afknapper
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?Je hebt je landal-meisje toch al?
TaTu is toch ook van die lesbische scene op dat podium jaren geleden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzo![]()
Er is maar 1 goed liedje met TaTu en dat is;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |