Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Heujjj, waar heb ik dat aan te danken?
Ik deed helemaal niets!
Omdat appel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom staan de lange vingers niet in de TT?
Dat kwam daarna pas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkeerde tijd, verkeerde plaats jeweets.![]()
En veel heeft het niet geholpen zo te zien.
Helder!quote:
Die zijn zo zuur.quote:
Gewon normal doen jongu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Ja wie is hier nou de snackbar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Is het trouwens pannekoek of pannenkoek?
Poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
pannenkoek
Maar ik vind het onzin. Flensjes
GIJ OF IK!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wie is hier nou de snackbar?
Ik welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan.
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Dan kom ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
Dat zeg ik, die ben je dus niet waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik bij jou poffertjes komen eten?
NOG erger?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
De russische versie van 'All the things she said' van TaTu is nog erger dan het origineel.
Ze zingen over knackebrod ofzo
terug nar uw eige land verrekte natnek.quote:
geen poffertjesmix --> boodschappen doen --> poffertjesmix halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe aan pannekoeken, geen poffertjes.
Ook geen poffertjespan hier.
Wat wil je nou?quote:
awquote:
Doe eens niet zo mannelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
terug nar uw eige land verrekte natnek.
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb krootjes opstaan en geen poffertjesmix in huis
Nu boodschapjes doen
Ik doe niet aan poffertjes omdat ik geen poffertjespan hebquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Krootjes heten in de rest van Nederland toch rode bietjes?
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzoquote:
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mannelijk.
Dit is een flinke afknapper
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je je kansen aan het spreiden ofzo?Je hebt je landal-meisje toch al?
TaTu is toch ook van die lesbische scene op dat podium jaren geleden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzo![]()
Er is maar 1 goed liedje met TaTu en dat is;
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
TaTu is toch ook van die lesbische scene op dat podium jaren geleden?
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat TaTu een remake van An Email to Berlin moet uitbrengen.
Oh.
En hai!
Bakkes kut.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mannelijk.
Dit is een flinke afknapper
Op zich wel logisch als je uit Rusland komt natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar dat hele album zowel in het Engels als het Russisch uitgebracht ofzo![]()
Idd!quote:
Ja eh, dat is toch zo?quote:
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich wel logisch als je uit Rusland komt natuurlijk![]()
[..]
Idd!Maar daar zingen ze 3 zinnetjes, het goede komt natuurlijk van Rammstein
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat TaTu een remake van An Email to Berlin moet uitbrengen.
Oh.
En hai!
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?quote:
quote:Tot ieders verbazing werd t.A.T.u. via een interne selectie uitgekozen om voor Rusland mee te doen aan het Eurovisie Songfestival in het Letse Riga met het lied "Ne ver, ne boisia". Al snel werd duidelijk dat de twee Russinnen ook een hoop sterallures hadden meegenomen naar Riga. De persconferenties waren iedere keer afgeladen vol. De twee meiden negeerden echter de pers volkomen en zaten de hele tijd poppetjes te tekenen. Tijdens de repetities gedroegen de twee meiden zich niet beter en werd er haast geen noot gezongen. Vlak voor de generale repetitie bereikte de t.A.T.u. soap zijn climax. Yulia werd met keelontsteking naar het ziekenhuis gebracht. Lena zong tijdens de generale repetitie solo en werd door het publiek getrakteerd op een stevig fluitconcert.
Tot kort voor de uitzending van het songfestival was het onzeker of Yulia aanwezig zou zijn. Gelukkig was Yulia tijdig hersteld. Helaas was dit niet te horen aan de vocale prestatie van de twee meiden aangezien ze aardig vals zongen. Desondanks streden ze mee voor de overwinning en eindigden ze op de derde plaats.
Whehehehehe, vooral nu een mooie stad om heen te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets van
Rammstein; MOSKAUUU
Tatu; 1,2,3!
Rammstein MOSKAU
Tatu; zo'n mooie stad, kom allemaal hierheen
ofzo
Ja, met z'n alleen naar Moskou. Lekker eieren bakkken op straat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het nagevraagd, en ze zingen ook echt gewoon alleen iets van
Rammstein; MOSKAUUU
Tatu; 1,2,3!
Rammstein MOSKAU
Tatu; zo'n mooie stad, kom allemaal hierheen
ofzo
Dat wist ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?
Daar hebben ze zich enorm misdragen en zijn toch derde geworden
Ondanks vals zingen.
[..]
Je kan elkaar niet eens zien nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen naar Moskou. Lekker eieren bakkken op straat.
Dan moet je zorgen dat er niemand in je halfgebakken ei gaat staan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan elkaar niet eens zien nu
Nee geen ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat ze ook aan het Eurovisie hebben meegedaan?
Daar hebben ze zich enorm misdragen en zijn toch derde geworden
Ondanks vals zingen.
[..]
quote:
dat wist ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geen idee![]()
Maar ik wist ook niet dat Katrina & the Waves van het ESF was
Jij weet te veel, wiki!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wist ik ook![]()
win ik nu iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wist ik dat!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik ben trots op je
Wist je ook dat Cliff Richard's Congratulaaaaaations van het songfestival is?
Ik heb nu alweer zin in ESF
Hoe zou Erik het hebben op vakantie?
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Pffffff, een 25-jarige Rotterdammer die meisjes van 12 en 15 heeft misbruikt
Ik was het niet, ik ben 24quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:
nee, dat klopt idd ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik lees het. Nasty![]()
Maar niet dat er ooit een reden is tot verkrachting/misbruik hoor, maar ik vraag me toch wel even af waarom een 12 jarig meisje uit Nijmegen daar wegloopt om alleen naar R'dam te reizen en daar ALLEEN in een woning in Delfshaven (achterbuurt) te zitten met een groepje mannen...
Leeftijd maakt natuurlijk niets uit. Niemand hoort iemand te misbruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Dat heb ik ook bijna nooit gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat gehad met iemand die (veel) jonger was dan ik ben
Ik ook niet, maar da's toevalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat gehad met iemand die (veel) jonger was dan ik ben
Dat is waar. Maar ik vraag me dan af wat je als 25-jarige met een 12-jarige moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Leeftijd maakt natuurlijk niets uit. Niemand hoort iemand te misbruiken
Iemand die iemand misbruikt is sowieso al ziek natuurlijk, dus denk dat ie met dat leeftijdsverschil ook niet zo'n moeite heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vraag me dan af wat je als 25-jarige met een 12-jarige moetHoewel 12-jarigen er tegenwoordig wel ouder uitzien dan vroeger
(niet dat dat een excuus is ofzo)
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die iemansd misbruikt is sowieso al ziek natuurlijk, dus denk dat ie met dat leeftijdsverschil ook niet zo'n moeite heeft
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Ja, idd, Rotterdammersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Eigenlijk bedoelde ik dus:
[..]
quote:
Dan nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dievan D. was dan ook vast niet om Tong te imiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |