quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, wist ik niet.
Noor, ik ben knallers op het spoor. Hoe wil je dat ik contact met je opneem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom nou weer een drugsTTDrugs
Jij bent de grootste drugsgebruiker van dit hele topique.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom nou weer een drugsTTDrugs
Wat dacht je van postduif?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Noor, ik ben knallers op het spoor. Hoe wil je dat ik contact met je opneem?
Je snapt hemquote:
Denk dat dat nogal tegenvalt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent de grootste drugsgebruiker van dit hele topique.
Je doet iig net alsof.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk dat dat nogal tegenvalt.
Ja uuuh, dat is geen kunst zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik al 17 jaar en 11 maanden en 21 dagen niet.
Hoeft niet hoor, als je het zelf maar in zietquote:
Ja je hebt ook wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als je het zelf maar in ziet.
Ik hoop niet dat je dan ook zo enthousiast bent en er 3 naar binnen gooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk.Ik word altijd overenthousiast van dingen.
Siert je welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk.Ik word altijd overenthousiast van dingen.
Hihi goeie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dan ook zo enthousiast bent en er 3 naar binnen gooit
Ik blijf wel verstandig he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dan ook zo enthousiast bent en er 3 naar binnen gooit
Anders kun je lekker schuimbekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik blijf wel verstandig he.Doe ook niet aan combi's voorlopig.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Van wie moet je zoiets jattenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
SMS BART ON.quote:
Okay.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op Bart's grapjes staan copyright.
Hahahaha sarcast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op Bart's grapjes staan copyright.
Verstandig Noor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga toch niet vandaag naar huis.
Kun je nog lekker even op je kamer spacen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga toch niet vandaag naar huis.
Dat je 't zelf door hebt enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is het vooral irritant.
Ah zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat je 't zelf door hebt enzo.
Enfin.
Een kort pittig rood kapsel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond kapper
ik wil een ander kapsel.
iemand ideeën?
Zelfde houden (of terug veranderen) zoals op je FoBO.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond kapper
ik wil een ander kapsel.
iemand ideeën?
Doe een eilandje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond kapper
ik wil een ander kapsel.
iemand ideeën?
Dat is een tia gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Sia?
Is dat een hartinfarct?
Of is dat een tia?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is een tia gek
[ afbeelding ]
Weet ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Dat is een licht herseninfarct, geen hart
Hé, respect voor Siaquote:
Dat.quote:
quote:
Wat de fuck man, mijn oog valt uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Afzetlint jurk en head-penis
Haters
Whehehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat de fuck man, mijn oog valt uit mn hoofd.
Je echte of je glazen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat de fuck man, mijn oog valt uit mn hoofd.
Bijlesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaaaahhha bart ik ben bij hoofdstuk bewijzen in de vlakke meetkunde en dat is wat je supergoed moet weten op het examen en mijn motivatie is in 1 klap weg want ik kan dat niet![]()
:r
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaaaahhha bart ik ben bij hoofdstuk bewijzen in de vlakke meetkunde en dat is wat je supergoed moet weten op het examen en mijn motivatie is in 1 klap weg want ik kan dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wil jij ooit de TU gaan bolwerken danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bolwerken >> Vlakke meetkunde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe wil jij ooit de TU gaan bolwerken dan
H4h4h4h4h4h4h4!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bolwerken >> Vlakke meetkunde.
Goeie grap.
quote:
Nou dat is ook niet aardig.quote:
Twee posts, meeposten noemenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
oeh, zou ik dit straks gaan doen met mn haar?
[ afbeelding ]
welneequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef Nectar het volgende:
ben je een zielig persoon als je op 1 dag 3000 posts plaatst?
Het feit dat je het vraagt beantwoordt je vraag al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef Nectar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef Nectar het volgende:
Boeiend!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:52 schreef mstr het volgende:
Mijn subtiliteit laat me ook weer eens in de steek.
Ik bijna haat niemand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Waarom eensmily. Haat je mij?
Nouhou!quote:
Ik heb geen BB.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouhou!
Iemand die ik kan toevoegen aan mijn pinglijst?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouhou!
Iemand die ik kan toevoegen aan mijn pinglijst?
Nokia schijnt ookquote:
Kost nietsquote:
Een soort van mailen met internetabbo dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kost niets
Soort van chat
Werkt vrij licht
Het is eigk een soort smsdienst
Een soort van smsen over het telefooninternet. Kosteloos.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Een soort van mailen met internetabbo dus
Kruising tussen msn en sms dus, oke.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een soort van smsen over het telefooninternet. Kosteloos.
x=0quote:
Ja man, ik ben keigoed in wiskunde!quote:
VARX met X~GAM(2,4) (mod 3)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja man, ik ben keigoed in wiskunde!
Waarom gaan jouw grappen altijd gepaard met een droevige PI?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja man, ik ben keigoed in wiskunde!
Ok.quote:
Gejat van Fotoboek van User.quote:
Dat is toch logischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Waarom gaan jouw grappen altijd gepaard met een droevige PI?
Ja, precies. Gloeimuis.quote:
Niks tegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch logischJa, het had ook de
PI kunnen zijn, maar die is gay. Dus.
Nee maar in het algemeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch logischJa, het had ook de
PI kunnen zijn, maar die is gay. Dus.
In jouw geval niet nee.quote:
Een betere PI is er niet.quote:
Ok ok. Ik moet altijd janken om mijn eigen grappen. Nu tevreden?quote:
Jepsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok ok. Ik moet altijd janken om mijn eigen grappen. Nu tevreden?
Absoluut. Vandaag ook weer.quote:
Ghihi.quote:
Geen grapje.quote:
Weet ik. Immer serieus. Jij dan.quote:
Absoluut. Humor, laat staan sarcasme zijn me onbekend.quote:
Krijg je ervan als je aan de Universiteit wilt studeren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut. Humor, laat staan sarcasme zijn me onbekend.
Ligt eraan op welk niveau.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Nectar het volgende:
Is het waar dat wiskunde in het 5e jaar ontiegelijk moeilijk is?
Precies ja!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je aan de Universiteit wilt studeren.
Ja knurft er zijn verschillende niveaus wiskunde binnen VWO 5.quote:
Ja, A-B-C-D-E-F-G?quote:
Lastigste jaar jaquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef Nectar het volgende:
Ik heb geen ideewelk niveau, doe maar B en A, of gewoon alle 7 een korte 'review'van
dat hoor je op de middelbare school dan ook al te kennen zakazuluquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Stroopwafels het volgende:
Wees blij dat je nog iets leert, op het MBO heb je niet eens wiskunde, Nederlands of Engels.__________!
Engels op de middelbare school is waardeloos, vind ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat hoor je op de middelbare school dan ook al te kennen zakazulu
ben jij zerieus een mexicaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond wiskunde in de vijfde geloof ik redelijk makkelijk maar heb eigenlijk geen idee wat we gedaan hebben toen.Dus misschien heb ik ongelijk
Gewoon om bij te blijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom in godsnaam zou je op je vervolgsopl. NL of Engels krijgen als je dat niet gaat studeren?
is ook niet nodig joh als je metselaar wordtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gewoon om bij te blijven.
Ik zou echt bij sommige worden niet meer weten of er een D of T gebruikt moet worden. Of wanneer Jou of Jouw etc.
Denk dat dat meer aan jou ligt dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik zou echt bij sommige worden niet meer weten of er een D of T gebruikt moet worden. Of wanneer Jou of Jouw etc.
Is het ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Weggeslet het volgende:
Ik vind dat nummer uit jouw sig echt superLEKKER Bart
Om bij te blijven, gastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mag dat wijf toch zelf weten of ze gesnaaid word of wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Renesite het volgende:
Mijn ma is met een vriendin aan de telefoon.
Hebben het over zwangerschap...!
(dochter van vriendin is bezwangerd)doe es niet
Nee, maar mijn ma heeft het nu over naweeën en zo. Waarom moet dat aan de telefoonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mag dat wijf toch zelf weten of ze gesnaaid word of wat?
Ben je geschokt dat je moeder veel weet van neuken en baren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ma heeft het nu over naweeën en zo. Waarom moet dat aan de telefoon
Laat maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben je geschokt dat je moeder veel weet van neuken en baren?
Nee, geen pussy. Maar dingen als: 'Hahaha, nou, dit en dat stelde bij MIJ niks voor, blablabla alleen die naweeën, ik had liever nog een bevallingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Renesite is een beetje een pussy
MOEDERKOEK!
Je moeder neukt nog steeds, wist je dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, geen pussy. Maar dingen als: 'Hahaha, nou, dit en dat stelde bij MIJ niks voor, blablabla alleen die naweeën, ik had liever nog een bevalling'
?
Mooi op tijd!quote:
Vast. Grappig alleen dat wanneer ik over jouw ouders ga beginnen dat je me de tering in scheldt (gescholden hebt)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:40 schreef Rauw. het volgende:
Wedden dat je moeder wel eens in haar kont genomen is!
En dat ze wel eens iemand gedeepthroat heeft?!
Oke, maar gewoon dat je het even weet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vast. Grappig alleen dat wanneer ik over jouw ouders ga beginnen dat je me de tering in scheldt (gescholden hebt)
Dus houd er maar weer over op kay?
Zal best. Dat stond toch ook in de trouwakte?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moeder neukt nog steeds, wist je dat?
Komt dat op je grafzerkje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Nectar het volgende:
mensen wat is mooier getal: 3000 , 2999, 2828, 2800, 3333 of 3210
Geen idee, die heeft ze niet laten lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best. Dat stond toch ook in de trouwakte?
23.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:44 schreef Nectar het volgende:
mensen wat is mooier getal: 3000 , 2999, 2828, 2800, 3333 of 3210
Een wattuh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee moet een levitatie voorleggen aan een 3e macht
Ja en mensen die het liedje blue leuk vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef Renesite het volgende:
Gek genoeg krijg ik altijd een hekel aan mensen die postopkrikken. Tevens plaatsvervangende schaamte.
Heb jij niet een jeugd gehad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja en mensen die het liedje blue leuk vinden.
Heeeee jij bent zeker uit mijn leeftijdscategorie.quote:
idd jan smit zuigt ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeeee jij bent zeker uit mijn leeftijdscategorie.
Nectar is opgegroeid met Jan Smit. Kan-ie ook niet helpen.
ja zekern.quote:
elke post is 0.10 cent waard van mijn baas, denk jked at ik dit vrijwillig doequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef VASND het volgende:
En nu topposter op fok, wat een carriere.
Je bent voor de keutel nog te duurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
elke post is 0.10 cent waard van mijn baas, denk jked at ik dit vrijwillig doe!!!!
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Firefox op MAC? GIJ HEIDEN! GIJ ZULT BLOEDEN!
Jij gebruikt zelfs Thunderbirdquote:
En heb je gescoord?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net een half uur gezocht naar het huis van een fokker.
Voor je ADHD pillen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net een half uur gezocht naar het huis van een fokker.
Custom smileys manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een Mac met Windows softwareWat heb je daaraan dan
Nee deze was wel chill! Hij droeg een Rock Werchter shirt! En ik ben weer erdwaald.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
Oh, Pulp dudeWas het weer zo'n standaard Fok!ker?
Een hippie dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee deze was wel chill! Hij droeg een Rock Werchter shirt! En ik ben weer erdwaald.
Nog één woord en je ligt uit deze SC Noortje. Knoop dat goed in je oren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel allemaal fucking geile fotospots hier omg
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nog één woord en je ligt uit deze SC Noortje. Knoop dat goed in je oren.
Ja, die gebruikte ik al bij windows. Ik ben Thunderbird addictquote:
Word.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
En word moet wel vanwege huilende studiegenootjes
'HUUUUUU HET IS ANDERSSSSS'
Je moet zo'n ding halen die je nog in de magnetron moet doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net de taaiste popcorn ooit gekoch.
QFT, mits zoutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding halen die je nog in de magnetron moet doen
Of van die hle goedkope, die zijn wel lekker. Waar is er nog een suprmarkt open nu?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding halen die je nog in de magnetron moet doen
Hier! Tot 10 uur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of van die hle goedkope, die zijn wel lekker. Waar is er nog een suprmarkt open nu?
AH XL Woensel is open, of zit je niet in Eindhoven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of van die hle goedkope, die zijn wel lekker. Waar is er nog een suprmarkt open nu?
Ja, dat viel mij ook opquote:
Ja, en de lantaarnpalen zijn hier nog niet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook opKomt vast door het slechte weer.
Hier welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en de lantaarnpalen zijn hier nog niet aan
Kut Utreg!quote:
Neehoor. Maar nu even welquote:
Zooo vroegquote:Vertrek:
6:53
Jan Ensinglaan
Stadsbus 4 > (12min wachten)
7:25
Busstation/CS
Qliner 301 >
richting Veendam
8:01 Sorghvlietvlaan/Provinciale Weg Veendam
Doe dat dan ook buiten iTunes omquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor. Maar nu even welLiveset van 8 uur renamen, dat trekt hij niet zo best
OP WINDOWS JAAAquote:
Hoe dan jonge! Nee, het gaat wel, het duurt alleen ffquote:
Op OS X wordt het helaas ook steeds tragerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
OP WINDOWS JAAA
Nee serieus: op windows had ik een grafteringtiefushekel aan iTunes.
Op OSX?Geweldig
True. Maar zelfs op winamp moest ik het niet wagen al mijn muziek te openen in een keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op OS X wordt het helaas ook steeds trager
Ok.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
OP WINDOWS JAAA
Nee serieus: op windows had ik een grafteringtiefushekel aan iTunes.
Op OSX?Geweldig
Met OMGWTF tag mp3 renamer.exe for Windowsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe dan jonge! Nee, het gaat wel, het duurt alleen ff
Foobarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar zelfs op winamp moest ik het niet wagen al mijn muziek te openen in een keer.
Jonge "C:\Program Files (x86)\TagRename\TagRename.exe"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met OMGWTF tag mp3 renamer.exe for Windows
Tag & Renamequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Jonge "C:\Program Files (x86)\TagRename\TagRename.exe"
Dat werkt niet op Appel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Jonge "C:\Program Files (x86)\TagRename\TagRename.exe"
Oh, ja idd.quote:
tag mp3 renamer.exe for Windowsquote:
Geen Apples en Peren vergelijken hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef VASND het volgende:
[..]
tag mp3 renamer.exe for Windows
Dit wel dan?
Windows is de peer onder de apples.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen Apples en Peren vergelijken hè!
Meer een rotte apple.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Windows is de peer onder de apples.
Ja. De naam doet vermoeden dat het om een Windows applicatie gaat, maar het is een Mac app.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef VASND het volgende:
[..]
tag mp3 renamer.exe for Windows
Dit wel dan?
Wat macaber!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. De naam doet vermoeden dat het om een Windows applicatie gaat, maar het is een Mac app.
Haha, ik zat die Lamon laatst in KLB te kutten, met apawrt enzo. En al die KLB baasjes boos op mij doen; Ja niet kutten tegen Lamon..quote:
quote:
quote:
Ja, ze moeten hem nu toch verplicht lief vinden ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha, ik zat die Lamon laatst in KLB te kutten, met apawrt enzo. En al die KLB baasjes boos op mij doen; Ja niet kutten tegen Lamon..
Terwijl ze een halfjaar daarvoor hem nog voor Pedo uitmaakte, hoe hypocriet.
Weet niet, maar vond het wel belachelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten hem nu toch verplicht lief vinden ofzo?
Mja, best apawrt ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, maar vond het wel belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |