Klopt, we zijn dan 7 weken en 5 dagen, dus volgens mij is dat al redelijk snel. Er is hier niet echt veel plaats blijkbaar bij de VK.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Jeetjejom het volgende:
DJMO, Grizzly(innetje) is dan ook pas net 8 weken..... (TOCH?),
Ik zal wel moeten ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef tessie het volgende:
Wat jammer dat je nog niet veel wijzer bent geworden van het gesprek Huup. Ik hoop voor je dat je wel die 3 maanden salaris meekrijgt. En ga je dan nu zwanger solliciteren?
Wat gek van die metingen?quote:Wij hebben net weer een groeiecho gehad. Het buikje liep nu ineens zo'n 2 weken voor op de groei, terwijl het alle vorige keren juist een paar dagen achter liep. De echoscopiste vertrouwde haar eigen metingen dus ook niet meerToen moestetn we weer in de wachtkamer en na een kwartiertje nog een keer, en toen kwam ze wel een paar dagen minder uit, maar nog steeds boven de gemiddelde lijn dus. Ze vond het zelf ook vreemd en was er helemaal onzeker over. Het ging echt een beetje sukkelig weer allemaal. Maar goed, ik kan er niet wakker van liggen. Haar buik is zo groot of klein als ie is, ze doen verder toch helemaal niks met die meet resultaten. Moet nu over 2 weken weer, maar das alleen voor de ligging.
ik schreef in al mn brieven dat ik zwanger was (met 28 weken raakte ik mn baan kwijt, dus vond t niet eerlijk naar werkgevers om t niet te zeggen, aangezien ik tegen de tijd dat k ergens san t werk zou zijn zowat al met verlof zou gaan).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat een nare situatie. En natuurlijk vraag je een uitkering aan, dat zou ik in jouw situatie ook doen. Zoals je zelf al zegt: je hebt nu de verantwoordelijkheid voor je kind.
Het solliciteren geeft je wel gelegenheid om na te denken over hetgeen je zou willen en het laat je ook zien wat er zoal aan baankansen bestaat. En het solliciteren zelf zal toch wel meevallen? Vacatures doorspitten, brieven schrijven, misschien eens op gesprek komen. En als je in dat laatste geen zin hebt laat je in je brief doorschemeren dat je zwanger bent.
Het lijkt me vooral na je verlof lastig om weer aan het solliciteren te gaan. Maar goed, je vindt wel een manier.
oh jawel, het komt vast goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat een nare situatie. En natuurlijk vraag je een uitkering aan, dat zou ik in jouw situatie ook doen. Zoals je zelf al zegt: je hebt nu de verantwoordelijkheid voor je kind.
Het solliciteren geeft je wel gelegenheid om na te denken over hetgeen je zou willen en het laat je ook zien wat er zoal aan baankansen bestaat. En het solliciteren zelf zal toch wel meevallen? Vacatures doorspitten, brieven schrijven, misschien eens op gesprek komen. En als je in dat laatste geen zin hebt laat je in je brief doorschemeren dat je zwanger bent.
Het lijkt me vooral na je verlof lastig om weer aan het solliciteren te gaan. Maar goed, je vindt wel een manier.
Geen idee, ik heb spaghetti als troef.quote:
Die had ik van de week al op... Deed niets..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb spaghetti als troef.
nou aan de prostaglandinges dan maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook al op... Ik ben zo inspiratieloos qua eten...
PM me even naar wat voor soort dingen ik uit moet kijken! Mijn lief werkt aan een andere universiteit en kan vast ook wel wat in de gaten houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef huuphuup het volgende:
maar eh, als er bij jou wat vrij komt, hou me in gedachtenik wil eigenlijk zo graag binnen een onderzoeksinstituut blijven werken, mede daarom vind ik dit zo jammer
Zo'n haast heb ik nou ook weer niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou aan de prostaglandinges dan maar![]()
hop, kezen met die handel! Bumba aan voor Jen![]()
Dat deed 't 'm ook al niet hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou aan de prostaglandinges dan maar![]()
hop, kezen met die handel! Bumba aan voor Jen![]()
Mooi hoef ik dat ook niet te proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat deed 't 'm ook al niet hier
frietjes met mad sauce!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook al op... Ik ben zo inspiratieloos qua eten...
K heb vanmiddag patat op, zwemmen en patatquote:
Die staat hier sinds maandag, deed ook al nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mooi hoef ik dat ook niet te proberen.
Ik heb trouwens een box opgezet... Toch maar wel.. Jen zit er opeens graag in te spelen.
ik wil ook zwemmen !!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
K heb vanmiddag patat op, zwemmen en patat
Doe dat dan! Lekker met Jan.quote:
Ik heb nog een mooie roze voor je! Andere kant is wit met hartjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil nog een ander boxkleed... En ff wat speelgoed eruit halen... Maar zolang Jen er steeds in wilt heeft dat weinig zin..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo'n haast heb ik nou ook weer niet...![]()
Het is een placenta echo..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
waarom zou je een medische echo niet mogen bekijken? Ik heb nu ook 2 medische echo's gehad, maar mocht gewoon steeds meekijken.
*kuch*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Gelukt.
M krijgt het volgens mij ook aan z'n hormonen. Opeens moest ie het noodnummer hebben. Antwoord over hoe met Jen. Maar een naam ho maar.
Mánnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Gelukt.
M krijgt het volgens mij ook aan z'n hormonen. Opeens moest ie het noodnummer hebben. Antwoord over hoe met Jen. Maar een naam ho maar.
Denk je niet dat ze een meisjesnaam zou willenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Of Marc Anthony
Da's al 2Wat een keus vandaag! <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |