Die staat hier sinds maandag, deed ook al nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mooi hoef ik dat ook niet te proberen.
Ik heb trouwens een box opgezet... Toch maar wel.. Jen zit er opeens graag in te spelen.
ik wil ook zwemmen !!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
K heb vanmiddag patat op, zwemmen en patat
Doe dat dan! Lekker met Jan.quote:
Ik heb nog een mooie roze voor je! Andere kant is wit met hartjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil nog een ander boxkleed... En ff wat speelgoed eruit halen... Maar zolang Jen er steeds in wilt heeft dat weinig zin..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo'n haast heb ik nou ook weer niet...![]()
Het is een placenta echo..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
waarom zou je een medische echo niet mogen bekijken? Ik heb nu ook 2 medische echo's gehad, maar mocht gewoon steeds meekijken.
*kuch*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Gelukt.
M krijgt het volgens mij ook aan z'n hormonen. Opeens moest ie het noodnummer hebben. Antwoord over hoe met Jen. Maar een naam ho maar.
Mánnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Gelukt.
M krijgt het volgens mij ook aan z'n hormonen. Opeens moest ie het noodnummer hebben. Antwoord over hoe met Jen. Maar een naam ho maar.
Denk je niet dat ze een meisjesnaam zou willenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Of Marc Anthony
Da's al 2Wat een keus vandaag! <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |