NIEUW!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kom ook altijd wel wat lui van hier tegen, linksvoor = standaard
Juistemquote:
kan niet, ik moet morgen naar een klantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
NIEUW!!!!
ReMcOrE: Vandaag besteld, morgen in huis.
Standaard linksvoor op fuifen en partijen
*batterijen niet inbegrepen
nee man, knallen met B-Front @ Loudnessquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Denk dat de meesten wel aanwezig zijn bij Zatox op de main toch? Lijkt me goed moment voor de Meet...
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaan we nog meeten op Decibel?
Wie gaan er allemaal eigenlijk?
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
Donkeys of Zatox wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef T-Force het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
kollie
![]()
Donkeys op de main?
Wat heerlijk om die mensenmassa massaal op en neer te zien deinen op 0.16quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mogelijk kiezen anderen B-Front boven ZatoxFUUUU, dit gaat lastig worden
Oohja, Frontlinert in de regen die Rambo is a pussy draait![]()
Eerste keer decibel voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
StM
Weet niet of ik de meeting ga onthouden haha.
Dat zijn er aardig wat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
Weet niet of ik de meeting ga onthouden haha.
Ook mijn eerste Decibel. Vorig jaar kwam het niet uit met mijn vakantie, maar nu sta ik te popelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
StM
InGebruik
wel grappige TBA van Da Tweekazquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Helden
wie kent hem nog:
en:
en villain's vraag: Where's the energy? lijkt me van toepassing. Saaie, nietszeggende, blije, overbodige kutremix.
die DR mash-up was al bekend, geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef T-Force het volgende:
Duck ToyDa Tweekaz Bootleg
Ik stond daar en ik dacht: NEE
![]()
The Pitcher - Start Rocking (Remix) heeft wel een heeeeeeel dik intro, maar daarna is het over met de pret![]()
In de suggesties op Youtube kwam ik deze tegen:
Deze kenden we allemaal al natuurlijk, maar mag niet ontbreken in Mash-Up rijtje van JOS:
Voor mij een nieuwe mash-up, nooit gehoord in ieder geval:
Wat een held! Ik ga (als het meezit met de timetable) zeker kijken naar JOS op Fusion
inderdaad amaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef T-Force het volgende:
Stelletje zotten, amai zeg![]()
Oohja, en Daniel, je staat er goed op
die plaaat is geniaal, nu heb ik er eindelijk een artiest en titel bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt best goed, origineel redelijk in ere gehouden met de sound en kicks van nu
tof om die evolutie zo herkenbaar te horenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De evolutie van muziek
Blijft een lekkere track toen op IQ 2008
regen of geen regen, gas blijven geven!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef T-Force het volgende:
Oohja, Frontlinert in de regen die Rambo is a pussy draait![]()
voor mij ook 3e keer Decibel, 2007 helaas laten schieten toenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef TVEE het volgende:
sinds dat het legaal is voor mij om naar die feesten te gaan is dit mijn 3e decibel op rij, dat er nog vele mogen volgen
voeg mij dus maar toe aan de lijst
geen dank, geen dank, geen, geen, geen dankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef Bertje_NL het volgende:
ReMcOrE bedankt, ReMcOrE bedankt, ReMcOrE, ReMcOrE, ReMcOrE bedankt!
Toch naar Decibel met m'n vriendin, links-vooraan bij Zatox, ik ben erbji!
nice!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef T_Killer het volgende:
Even een in de categorie 'nog nooit van gehoord, maar lekker plaatje'
die mid intro op 1.50
door deze foto moet je me wel kunnen herkennen gok ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef TVEE het volgende:
iedereen zou eventueel wel wat foto's kunnen plaatsen, zodat je wat gezichten kan herkennen. kwam net nog een leuke tegen met bas van de noisecontrollers @ decibel 2009, alleen wel met een scheve bek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Nee dat is een nieuwe track uit de saifamstal, hear this, was de 2e die ze draaiden toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Deze was zo ontzettend vet!Oja, volgens mij is dit een NC vs PP productie, niet dbstf..
weet jij zeker dat dat NC is, want je hoort namelijk MC apster volgens mij en zondags stond Da Syndrome er dacht ik...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Het waren NC in dat filmpje die die track draaiden, niet DBSTF. Die hebben hem helemaal niet gedraaid (Geloof ik dan, gelukkig hun set niet meegepakt.. Maar anders had ik het gehoord van de mensen die er wel waren xD)
Het was nog lang niet zo donker toen dbstf draaidenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
weet jij zeker dat dat NC is, want je hoort namelijk MC apster volgens mij en zondags stond Da Syndrome er dacht ik...
Baron je moet niet zo veel bier zuipen...kijk dan wat ik net post...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het was nog lang niet zo donker toen dbstf draaiden
ik zeg dus dat Psyko Punkz hem moeten hebben gedraaid omdat je Apster hoort....en dat weet ik wel vrij zeker dat ik die stem herken....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Sethje het volgende:
dat filmpje klopt niet, je hoort MC apster en die mcde tijdens psyko punkz zaterdagavond omdat villain weg moest. Dan zal het idd wel een nc vs pp zijnklinkt dik in ieder geval. Ik ga t ff checken bij iemand
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef T-Force het volgende:
In ieder geval, ik kom Ripper of NLS altijd tegen
Slaaptekort na The Qontinent, de dag erna gelijk om 5 uur gaan werken.. Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Baron je moet niet zo veel bier zuipen...kijk dan wat ik net post...![]()
volgende week die andere 5 teams ff wegpresenteren en dan zal er na jaaaaaren eindelijk weer eens fatsoenlijke early hs op een groot festival te horen zijnquote:Afgelopen zondag had je de laatste mogelijkheid om te stemmen op jouw favoriete inzending voor de Drop Your Own Area contest.
De winnaars van de stemronde zijn nu bekend.
De volgende winnaars mogen volgende week bij Q-dance op kantoor hun plan komen presenteren en maken nog steeds kans op een eigen area op Q-BASE.
Nominee 2: Global Hard Music / GHF
Nominee 4: Defend the Origin - Bass, Beats & Melody
Nominee 5: Trip & Teuf - Lost in Dreams
Nominee 7: Hardstation.FM - Q-BASE
Nominee 11: TK07 - The neverending party
Nominee 12: Insomnia - Your early nightmare
Wij willen alle winnaars heel veel succes wensen met de voorbereiding van de presentaties.
De andere genomineerden willen wij bij deze ook nog graag bedanken voor hun inzet en creativiteit. Tot op Q-BASE!
Euphoria ver weg van main en Remember. Niet erg, aangezien ik de line-up daar niet boeiend vind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling decibel 2010
Gefeliciteerd. Ik hoop op dat jullie, Insomnia of GHF gaan winnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgende week die andere 5 teams ff wegpresenteren en dan zal er na jaaaaaren eindelijk weer eens fatsoenlijke early hs op een groot festival te horen zijn
afstand main en euphoria is helaas altijd ver uit elkaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Euphoria ver weg van main en Remember. Niet erg, aangezien ik de line-up daar niet boeiend vind.
Positief dat Remember en main dicht bij elkaar zijn, makkelijk pendelen tussen die 2. Loudness iets verder.
puik plan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Sethje het volgende:
Is het geen idee om te meeten tijdens Alphaverb ? Of is dan nog niet iedereen binnen? Wel lekker makkelijk te vinden waarschijnlijk omdat het nog niet zo druk is...
quote:
Main en Remember bij elkaar, primaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling decibel 2010
zou wel tof zijn dat er een early hardstyle-area komtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgende week die andere 5 teams ff wegpresenteren en dan zal er na jaaaaaren eindelijk weer eens fatsoenlijke early hs op een groot festival te horen zijn
Inderdaad, dus wat mij betreft meeten we daar om 15:00.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel heeft meestal zo´n doorloopstuk waar je vanaf de main naar de area´s daarachter kan toch? Dus helemaal vooraan bij de main... dat misschien een goede plek?
Ze hebben de HC-tent die normaal tegenover de main stond weggehaald.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling decibel 2010
Ik dacht dat de titel gejat was van Dunequote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:40 schreef 16meter het volgende:
Titel gejat van Coone.
edit: Sorry dat ik dit in het hardstyle topic post, want daar heeft het niks mee te maken
Gewoon de standaard links-voor-plek dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Inderdaad, dus wat mij betreft meeten we daar om 15:00.
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik bij Luna kijken, heb deepack al genoeg gezien dit jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaad, dus wat mij betreft meeten we daar om 15:00.
Ja, Boy wilde ook al naar Luna. Zijn er tegenstanders om de meet dan daar in de Loudness te doen? ... scheelt me ook weer een halve marathon aangezien ik daar dan toch al ben vanwege Ran-Dquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bij Luna kijken, heb deepack al genoeg gezien dit jaar
Dus de grote meet loop ik denk ik mis, maar er zullen zeker minimeets volgen
Zo ja, ik heb handboeien en pepperspray, en mochten er problemen zijn dan regel ik dat op mijn manier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zijn er tegenstanders om de meet dan daar in de Loudness te doen? ...
dat is rechtsvoor hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon de standaard links-voor-plek dus.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is rechtsvoor hoormaar als je vanuit DJ standpunt kijkt wel linksvoor
dus zeg het maar...
dat lange pad is aan de rechterkant van de main, als je uitgaat van de foto die Harm postquote:
Ik snap je ook niet Remcoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
dat lange pad is aan de rechterkant van de main, als je uitgaat van de foto die Harm postdus dan is linksvoor aan de andere kant
Dus je bedoelt dat de DJ boot(h) in het water staat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lange pad is aan de rechterkant van de main, als je uitgaat van de foto die Harm postdus dan is linksvoor aan de andere kant
?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ReMcOrE, bier is niet goed voor.
dat pad loopt toch niet helemaal door naar achter op het terrein?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de mainstage van vorig jaar. Met onder het linker beeldscherm een doorgang. De rode cirkel uit die andere foto bevindt zich hier tussen het linker beeldscherm en de DJ booth.
nu was je wel snel genoeg, had bijna dat plaatje gequotequote:
Dat klopt dat die op het grote pad aansluit. Maar nu is het volgens mij wel duidelijk dat het gewoon de links-voor-plek is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat pad loopt toch niet helemaal door naar achter op het terrein?wat ik zo weet is dat je als je onder dat scherm doorloopt je rechtsaf buigt en weer op het grote pad komt (die ik op mijn afbeelding met een gele cirkel heb aangegeven)
ik ga gewoon ergens bij dat linkerbeeldscherm staan, komt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat klopt dat die op het grote pad aansluit. Maar nu is het volgens mij wel duidelijk dat het gewoon de links-voor-plek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |