checkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaan we nog meeten op Decibel?
Wie gaan er allemaal eigenlijk?
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
haakon wil die andere dus wel kopen, check je PMquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:20 schreef Bertje_NL het volgende:
Ik zoek er nog steeds 1!
Wie wil er 1 Decibel kaartje kopen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Zeg ik Zatox op de main. Mogelijk kies ik Tatanka boven de donkeys...quote:
Mogelijk kiezen anderen B-Front boven Zatoxquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zeg ik Zatox op de main. Mogelijk kies ik Tatanka boven de donkeys...
en mogelijk kies ik Alpha2 boven de Donkeysquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeg ik Zatox op de main. Mogelijk kies ik Tatanka boven de donkeys...
Maar vergeet niet dat meen druk en groot is.....![]()
Nee maar wel weer luna. Die man is een held sinds vrijdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien Deepack?of zijn de mensen dan naar Brennan Heart?
Outside Agency & Ophidianquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien Deepack?of zijn de mensen dan naar Brennan Heart?
ja, daar twijfelde ik eigenlijk ook nog een beetje tussen, Deepack of Lunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee maar wel weer luna. Die man is een held sinds vrijdag
ik kom ook altijd wel wat lui van hier tegen, linksvoor = standaardquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef T-Force het volgende:
Weetje, ik kom jullie vast wel ergens tegenDat is toch meestal. In ieder geval, ik kom Ripper of NLS altijd tegen
NIEUW!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kom ook altijd wel wat lui van hier tegen, linksvoor = standaard
Juistemquote:
kan niet, ik moet morgen naar een klantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
NIEUW!!!!
ReMcOrE: Vandaag besteld, morgen in huis.
Standaard linksvoor op fuifen en partijen
*batterijen niet inbegrepen
nee man, knallen met B-Front @ Loudnessquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Denk dat de meesten wel aanwezig zijn bij Zatox op de main toch? Lijkt me goed moment voor de Meet...
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
Donkeys of Zatox wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef T-Force het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
kollie
![]()
Donkeys op de main?
Wat heerlijk om die mensenmassa massaal op en neer te zien deinen op 0.16quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mogelijk kiezen anderen B-Front boven ZatoxFUUUU, dit gaat lastig worden
Oohja, Frontlinert in de regen die Rambo is a pussy draait![]()
Eerste keer decibel voor mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
StM
Weet niet of ik de meeting ga onthouden haha.
Dat zijn er aardig wat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
Weet niet of ik de meeting ga onthouden haha.
Ook mijn eerste Decibel. Vorig jaar kwam het niet uit met mijn vakantie, maar nu sta ik te popelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Utca het volgende:
Boy_snakeye
Bartman
De_huig
CrustyClown
16meter
ReMcOrE
Da_Ripper
mstx
em-dee-em-aa
Sethje
T-Force
Grrommit
Nattermann
Haakon
TVEE
Bertje_NL
Kollie
Benniesnugger
Utca
StM
InGebruik
wel grappige TBA van Da Tweekazquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Helden
wie kent hem nog:
en:
en villain's vraag: Where's the energy? lijkt me van toepassing. Saaie, nietszeggende, blije, overbodige kutremix.
die DR mash-up was al bekend, geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef T-Force het volgende:
Duck ToyDa Tweekaz Bootleg
Ik stond daar en ik dacht: NEE
![]()
The Pitcher - Start Rocking (Remix) heeft wel een heeeeeeel dik intro, maar daarna is het over met de pret![]()
In de suggesties op Youtube kwam ik deze tegen:
Deze kenden we allemaal al natuurlijk, maar mag niet ontbreken in Mash-Up rijtje van JOS:
Voor mij een nieuwe mash-up, nooit gehoord in ieder geval:
Wat een held! Ik ga (als het meezit met de timetable) zeker kijken naar JOS op Fusion
inderdaad amaiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef T-Force het volgende:
Stelletje zotten, amai zeg![]()
Oohja, en Daniel, je staat er goed op
die plaaat is geniaal, nu heb ik er eindelijk een artiest en titel bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt best goed, origineel redelijk in ere gehouden met de sound en kicks van nu
tof om die evolutie zo herkenbaar te horenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De evolutie van muziek
Blijft een lekkere track toen op IQ 2008
regen of geen regen, gas blijven geven!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:33 schreef T-Force het volgende:
Oohja, Frontlinert in de regen die Rambo is a pussy draait![]()
voor mij ook 3e keer Decibel, 2007 helaas laten schieten toenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef TVEE het volgende:
sinds dat het legaal is voor mij om naar die feesten te gaan is dit mijn 3e decibel op rij, dat er nog vele mogen volgen
voeg mij dus maar toe aan de lijst
geen dank, geen dank, geen, geen, geen dankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef Bertje_NL het volgende:
ReMcOrE bedankt, ReMcOrE bedankt, ReMcOrE, ReMcOrE, ReMcOrE bedankt!
Toch naar Decibel met m'n vriendin, links-vooraan bij Zatox, ik ben erbji!
nice!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef T_Killer het volgende:
Even een in de categorie 'nog nooit van gehoord, maar lekker plaatje'
die mid intro op 1.50
door deze foto moet je me wel kunnen herkennen gok ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef TVEE het volgende:
iedereen zou eventueel wel wat foto's kunnen plaatsen, zodat je wat gezichten kan herkennen. kwam net nog een leuke tegen met bas van de noisecontrollers @ decibel 2009, alleen wel met een scheve bek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |