Dit is nog vanuit de tijd dat je niet wist of je veilig zou landenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Salatrel het volgende:
waarschijnlijk hetzelfde volk dat klapt na de landing.
klacht2: klapvee
Op foto's van mijn vliegtuig staat copyright, haal even weg wil je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef Broder het volgende:
Eckte bazen vliegen zo.
- afbeelding -
1.90quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Sosha het volgende:
Dat had ik ook een tijdje terug, en nou ben ik de kleinste niet (1.90), dus dat voelde ik goed aan mijn knieën
dat heb ik 1 keer gedaan toen de persoon voor mij mid-diner zijn stoel naar achteren knalde om liggend te gaan etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef DragonFire het volgende:
schoppen tegen de stoel in een vliegtuig? Dan ben je best aso.
Dat kan niet deze staat namelijk in mijn achtertuin tevens ben ik de eckte eigenaar van deze kistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op foto's van mijn vliegtuig staat copyright, haal even weg wil je.
Zo komen ze van de lopende band, ik heb er net zo 1 alleen met andere bekledingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef Broder het volgende:
[..]
Dat kan niet deze staat namelijk in mijn achtertuin tevens ben ik de eckte eigenaar van deze kist
Precies, dan kun je door die nooduitgang even naar buiten om een luchtje te scheppen als de drukte en de huilende kinderen je even te veel worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Vooraf inchecken, goeie stoel pakken. Nooduitgang enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |