Hij leeft ook wel op grote voet, of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:30 schreef DJMO het volgende:
laatste keer bij het schoenen passen werd hij drie geschat Webkim .. ik had echt zoiets van.. ehmm ben je gek ofzo?
"f*cking treehuggers: she liked it!"quote:
heh? Wat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"f*cking treehuggers: she liked it!"
dat kind zal zo blij zijn met dat filmpje later ooitquote:
Het gaat ook nog niet zachtjes ofzo. Dan had ik er nog wel om kunnen lachen, dat ze gewoon omkukelt omdat ze het kussen niet vast kan houden. Maar dit is echt *bof*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou de echtscheiding aanvragen als mijn man zoiets bij een baby zou doen. Kan er echt niet om lachen
dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou de echtscheiding aanvragen als mijn man zoiets bij een baby zou doen. Kan er echt niet om lachen
preciesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het gaat ook nog niet zachtjes ofzo. Dan had ik er nog wel om kunnen lachen, dat ze gewoon omkukelt omdat ze het kussen niet vast kan houden. Maar dit is echt *bof*
Dat staat als info bij het YouTube-filmpje.quote:
Ah, ok, dat had ik niet gezien. Vraag me af waarom het dan ophoudt na het gooien. Als ze het zo grappig had gevonden had je ook het lieve baby-lachje er wel op kunnen zetten toch...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat staat als info bij het YouTube-filmpje.
Die kat gooi je toch ook niet expres met een rotvaart tegen je kinds benen, of wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef simmu het volgende:
maar komop, die filmpjes met die kat die dat kind omver loopt vinden we ook allemaal leuk.....
sangdrax oppert trouwens dat ze het wellicht eerst per ongeluk deden en merkten dat die koter het leuk vindt. waarom zouden ze er anders een camera op richten?
neuh, maar als je weet dat je kat zo reageert op je koter hou je die toch ook uit de buurt van je koter ipv dat je het gaat staan filmen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die kat gooi je toch ook niet expres met een rotvaart tegen je kinds benen, of wel?
Alstuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef simmu het volgende:
maar wellicht is het een idee om de discussie elders te voeren?
ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Wow, er gaan er hier een paar wel erg serieus op in. Even voor de duidelijkheid, ze had er het grootste plezier in en ik zou het niet online zetten als ze het niet leuk had gevonden! Het is gewoon erg grappig, imho, en ik denk dat het gevaarlijker is om je kind in de lucht te gooien/opvangen etc.
Je hebt zelf kinderen, dan weet je vast hoe vaak een kind ergens van af sodemietert. Wat een ophef, niet te geloven zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ja, tuurlijk.
totdat ze doorrolt en head-first van het bed af sodemietert!
Toch doe je dat welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga me natuurlijk niet verontschuldigen aan een paar OUD-dames die je proberen een onterecht schuldgevoel aan te praten (NFI).
Leuk filmpje, ik denk dat de snelheid er ook iets mee te maken heeft, het ziet er sneller uit dan het irl gaat denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Wow, er gaan er hier een paar wel erg serieus op in. Even voor de duidelijkheid, ze had er het grootste plezier in en ik zou het niet online zetten als ze het niet leuk had gevonden! Het is gewoon erg grappig, imho, en ik denk dat het gevaarlijker is om je kind in de lucht te gooien/opvangen etc.
Valt wel mee tot nu toe. Hij staat in een hoek in de kamer was je niet langsloopt en wordt aan tafel geschoven als Daan erin zit. Hij is onwijs sterk dus ik wilde juist een hele stabiele stoel zodat hij moeilijk zou kunnen omkukelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:38 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, Happy, weer een mijlpaal. Grote vent hoor! Die stoelen met die wijd uitstaande poten he, daar moet je toch gigantisch je nek over breken? En dan schop je ook nog eens die stoel zelf genadeloos door de woonkamer. Tenminste, dat zou ik hebben. Maar ik stoot overal m’n kleine teen tegen… Net nog...![]()
Ik ben hetzelfde geneigd te doen! Stom, hè? Ik probeer een voorbeeld te nemen aan Huup.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lief, Claudia. En ik ben gaan nadenken door je post. Nu vind ik dat ik te weinig van zulk soort foto's maak. Vaak maak ik alleen maar portretjes, maar die zijn een stuk nietszeggender, daar heeft ze later zo weinig aan. Toch maar eens vaker het fototoestel pakken op gewone htk-momentjes.
Check, mijn dochter doet dat ook. Ik let zelfs op dat ik niet alleen maar tong-uit-de-mond-foto's in haar boek plak, want anders zou er geen gewonde foto tussen zitten. Zou het nog overgaan denk je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Psycho Spinach Baby
[ afbeelding ]
(hij heeft echt altijd zijn tong uit de mond, van kleins af aan...)
Oww sowwy, ik kom hier te weinigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:Maar op de eerste pagina van dit topic stonden beide heren ook al hoor Meimel
En als je daar kijkt is het ook een en al tong uit de mond
Tja strengere regels he....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Ooooooh, maar die eerste is juist zo mooooi.
Wat een dozen zeg, alsof hij op de tweede beter herkenbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |