Ik ben hetzelfde geneigd te doen! Stom, hè? Ik probeer een voorbeeld te nemen aan Huup.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lief, Claudia. En ik ben gaan nadenken door je post. Nu vind ik dat ik te weinig van zulk soort foto's maak. Vaak maak ik alleen maar portretjes, maar die zijn een stuk nietszeggender, daar heeft ze later zo weinig aan. Toch maar eens vaker het fototoestel pakken op gewone htk-momentjes.
Check, mijn dochter doet dat ook. Ik let zelfs op dat ik niet alleen maar tong-uit-de-mond-foto's in haar boek plak, want anders zou er geen gewonde foto tussen zitten. Zou het nog overgaan denk je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Psycho Spinach Baby
[ afbeelding ]
(hij heeft echt altijd zijn tong uit de mond, van kleins af aan...)
Oww sowwy, ik kom hier te weinigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:Maar op de eerste pagina van dit topic stonden beide heren ook al hoor Meimel
En als je daar kijkt is het ook een en al tong uit de mond
Tja strengere regels he....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef Groofsken3 het volgende:
Ooooooh, maar die eerste is juist zo mooooi.
Wat een dozen zeg, alsof hij op de tweede beter herkenbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |