Kan ik zo snel niet vindenquote:Op zondag 19 september 2010 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
dankje. ik wist niet dat je beide verbindingen ziet. maar hoe reset je dat ding?
Settings -> Phonequote:Op zondag 19 september 2010 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
dankje. ik wist niet dat je beide verbindingen ziet. maar hoe reset je dat ding?
jawel.quote:Op maandag 20 september 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Gebruikt iemand een ovi-chat-account? Werkt best goed, accu lijkt het net zo lang uit te houden ongeveer.
Ik heb alleen van horen zeggen dat het hetzelfde werkt als pingen. (pingchat). Is er iemand waar ik dat mee kan testen? (Iemand die dus echt pingchat gebruikt?)
Ik bedoelde iemand met een echt pingchat accountquote:Op maandag 20 september 2010 19:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jawel.
markoalmelo@ovi.com
maar nu de vraag hoe je iemand toe voegt?
ah sorryquote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik bedoelde iemand met een echt pingchat account
pmquote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien kan je me online accepteren
En het is nu ook mogelijk de PS3 met overclock te jailbreakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien mis je die snelheid gewoon
De klachten die jij hebt , heb ik ook steeds gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Luchtkoker het volgende:
Even een bumpje.
Tevens een klacht, hoop dat jullie mij kunnen helpen, mijn N900 is nu ongeveer 9 maanden oud en ik begin toch wel een zootje klachten te krijgen.Bijvoorbeeld, hij vindt nu helemaal geen WiFi connecties meer. Vroeger werkte 't gewoon perfect, daarna werkte 't vaak niet en moest ik hem rebooten om WiFi te krijgen, en nu zelfs na reboots etc doet WiFi het gewoon helemaal niet meer. Als ik scan vindt hij gewoon NOOIT netwerken.
![]()
Ook begint hij heel sloom te worden, zo had ik net na een reboot alleen de muziekplayer aan en X-terminal met "top" die ik om de seconde refreshte (door op Enter te drukken), en hij gaf geen significant CPU usage aan maar het apparaat was me toch een partij sloom.. Als ik naar m'n overview van open windows ging dan duurde dat super lang, ook als ik dan vanuit m'n menu op een leeg gebied drukte om terug te gaan naar de desktop dan duurde dat lang en zag je die fade effect echt superlang. Hij bleef ook nog half hangen op het desktop.Dus ik zag nog wat icoontjes van het menu half uitgefade op het desktop
Ik heb niet abnormaal veel apps geinstalleerd en hij is ook niet al te lang geleden nog helemaal opnieuw geflasht, waarna hij gewoon langzaam bleef.
Iemand? Ben wel geneigd over niet al te lang een andere telefoon te nemen...
Met hevig gebruik hou ik het een dag uit (constant internetten), maar met alleen bellen/smsen hou je het wel 4 dagen uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik lees in veel recensies dat de accu van de N900 niet al te best is, klopt dit?
Hoe lang doet ie het ongeveer bij gemiddeld gebruik (in mijn geval af en toe internet en smsen)?
Ben opzoek naar een nieuwe telefoon, de C6 staat tot nu toe bovenaan het lijstje, maar misschien dat de N900 ook wel wat is
Je mag de mijne wel overkopen, ik krijg hem binnenkort terug van de mensjes die hem maken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik lees in veel recensies dat de accu van de N900 niet al te best is, klopt dit?
Hoe lang doet ie het ongeveer bij gemiddeld gebruik (in mijn geval af en toe internet en smsen)?
Ben opzoek naar een nieuwe telefoon, de C6 staat tot nu toe bovenaan het lijstje, maar misschien dat de N900 ook wel wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |