Heb je TS nog zien vakkenvullen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef Balzweet het volgende:
Gister nog geweest als uitje met het gezin
Zet er dan ook een datum bij in plaats van het woord "morgen".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Kloonscanner het volgende:
Morgen gaat de nieuwe folder in. Vandaag stonden dus al zowat alle nieuwe aanbiedingen in de winkel met een bordje daarbij "Deze aanbieding is vanaf morgen geldig". WAAROM vraag je dan of je het vandaag al voor die prijs meekrijgt. De tering zeg. En dan niet één, maar ontiegelijk veel klanten die dat vragen
.
Zoiets denken die mensen ook als ze jouw zien vullen daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Kloonscanner het volgende:
Mensen die naar de Makro gaan tot een gezinsuitje maken
Echt waar, je ziet veel te vaak een heel gezin dat 's ochtends binnenkomt en dan uren en uren lang rond blijft lopen waarbij ze alles gaan bekijken. 's Avonds gaan ze zelfs nog wat eten in het restaurant waarna ze naar huis gaan. Wat bezielt die mensen? Het is een fucking winkel, geen pretpark.
Eigenlijk staat er letterlijk "Deze aanbieding is vanaf dinsdag a.s. geldig". Daarbij weten mensen het ook altijd wel, maar proberen ze het stiekem tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:27 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zet er dan ook een datum bij in plaats van het woord "morgen".![]()
Met al die luie medewerkers zou ik me ook afvragen hoe lang dat bordje met "vanaf morgen" er eigenlijk al hangt.
Ja, ik kom nooit in die pauperzaak... Ik ga liever naar de Sligroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
En het dan nog fout schrijven ook.
Zal me werkelijk een worst wezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef Pornoster het volgende:
[..]
Ja, ik kom nooit in die pauperzaak... Ik ga liever naar de Sligro
hap-hapquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:35 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Zal me werkelijk een worst wezen.
Inderdaad. Aan de ene kant willen ze steeds meer horecaklanten trekken (bezorgservice, extra kortingen en services voor horecaklanten zoals de BTWinstweken (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:36 schreef BlackLining het volgende:
Ze moeten het weer zo maken dat je alleen binnen komt als je kunt aantonen dat je een horecabedrijf hebt. Doe er regelmatig inkopen voor een hotel, en al die "dagjesmensen" en gezinnen die er met zijn allen op uit gaan maken dat een ramp voor de mensen die er komen voor hun bedrijf.
Een paar jaar terug hebben ze de leeftijdsgrens afgeschaft. Dat was de doodssteek voor de Makro.
Alleen de horeca? Er zijn wel meer bedrijven en instellingen die producten nodig hebben hoor. Een vriend van mij was onderwijzer en ging er altijd winkelen. Want ja, een school heeft nu eenmaal ook eten, drinken, computers, afwasmiddelen enzo nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:36 schreef BlackLining het volgende:
Ze moeten het weer zo maken dat je alleen binnen komt als je kunt aantonen dat je een horecabedrijf hebt. Doe er regelmatig inkopen voor een hotel, en al die "dagjesmensen" en gezinnen die er met zijn allen op uit gaan maken dat een ramp voor de mensen die er komen voor hun bedrijf.
Een paar jaar terug hebben ze de leeftijdsgrens afgeschaft. Dat was de doodssteek voor de Makro.
Toch zit er verschil in. Grootafnemers krijgen een goldcard waar de horeca een horecacard krijgt. Wat het precieze verschil is weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:41 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Alleen de horeca? Er zijn wel meer bedrijven en instellingen die producten nodig hebben hoor. Een vriend van mij was onderwijzer en ging er altijd winkelen. Want ja, een school heeft nu eenmaal ook eten, drinken, computers, afwasmiddelen enzo nodig.
20% korting op alles van Niveaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:53 schreef Ladyxima het volgende:
Wat goed dat je me eraan herrinnert dat de folder morgen ingaat... kunnen we weer een dagtripje plannen![]()
![]()
![]()
Of je hebt maar 1 keer het product nodig en krijgt het voor de helft van de originele prijs mee, of je betaald de originele prijs en krijgt daarvoor 1 + 1tje gratis mee. Zit dus wel degelijk een verschil in..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Kloonscanner het volgende:
Domme klanten die er rondlopen
Zoals mensen die vragen of nou het bord '1+1 gratis' of het bord '50% korting' klopt.
Ik was onvolledig, maar gelukkig staat er op het bord dan ook 'Bij afname van twee producten'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:03 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Of je hebt maar 1 keer het product nodig en krijgt het voor de helft van de originele prijs mee, of je betaald de originele prijs en krijgt daarvoor 1 + 1tje gratis mee. Zit dus wel degelijk een verschil in..
En dan de klanten dom noemen
Goldcard krijg je als vaste klant, goede klant, grootafnemer, wat dan ook. Hou het er maar op dat je die krijgt als je vriendjes bent met de baasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:46 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Toch zit er verschil in. Grootafnemers krijgen een goldcard waar de horeca een horecacard krijgt. Wat het precieze verschil is weet ik eigenlijk niet.
Mag ik je aanraken of moet ik in de rij aansluiten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Goldcard krijg je als vaste klant, goede klant, grootafnemer, wat dan ook. Hou het er maar op dat je die krijgt als je vriendjes bent met de baas![]()
* BlackLining heeft een goldcard, ideaal
Voorrang bij de kassas is het grootste voordeel trouwens. En ik heb mijn eigen in- en uitgang en parkeerplekken, dat is misschien nog wel handiger
Ik heb het beste pasje: 10% korting op het hele assortimentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Goldcard krijg je als vaste klant, goede klant, grootafnemer, wat dan ook. Hou het er maar op dat je die krijgt als je vriendjes bent met de baas![]()
* BlackLining heeft een goldcard, ideaal
Voorrang bij de kassas is het grootste voordeel trouwens. En ik heb mijn eigen in- en uitgang en parkeerplekken, dat is misschien nog wel handiger
Arbeidersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op mensen neerkijken die het vuile werk opknappen.
Jij mag niet eens komen waar ik daar zit, dus nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken of moet ik in de rij aansluiten?
Ik ken de bordjes ja. Maar hang dan gewoon de actieprijs pas op op de dag dat deze ingaat. Dan is het niet zo verwarrend voor de klanten. Of is dat een flauw trucje om te zorgen dat men de dag erna wéér terugkomt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:29 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er letterlijk "Deze aanbieding is vanaf dinsdag a.s. geldig". Daarbij weten mensen het ook altijd wel, maar proberen ze het stiekem toch
Ik heb ook bij de Makro gewerkt (toen ik nog op school zat als bijbaanquote:
Je mist niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kom af en toe bij de Makro. In het restaurant ben ik nog nooit geweest, ja 1x om te pissen
Daar wordt je tenminste nog een keer normaal geholpen. Ze lopen zelfs mee naar je auto om alles erin te flikkeren laden..quote:
terechte klachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Kloonscanner het volgende:
Ze hebben nu dezelfde man als diegene die de aankondigingen van Disney XD inspreekt voor de reclames
Bah, nu moet ik elke keer als ik naar Phineas & Ferb kijk aan m'n werk denken.
Mensen die naar de Makro gaan tot een gezinsuitje maken
Echt waar, je ziet veel te vaak een heel gezin dat 's ochtends binnenkomt en dan uren en uren lang rond blijft lopen waarbij ze alles gaan bekijken. 's Avonds gaan ze zelfs nog wat eten in het restaurant waarna ze naar huis gaan. Wat bezielt die mensen? Het is een fucking winkel, geen pretpark.
Domme klanten die er rondlopen
Zoals mensen die vragen of nou het bord '1+1 gratis' of het bord '50% korting' klopt.
Morgen gaat de nieuwe folder in. Vandaag stonden dus al zowat alle nieuwe aanbiedingen in de winkel met een bordje daarbij "Deze aanbieding is vanaf morgen geldig". WAAROM vraag je dan of je het vandaag al voor die prijs meekrijgt. De tering zeg. En dan niet één, maar ontiegelijk veel klanten die dat vragen
.
Ambitieloze mensen die er werken
Er zijn echt mensen 37 jaar lang vakkenvuller.
Terror Jaap loopt er rond
Vandaag nog. Met z'n dikke pens. In het echt is 'ie nog dikker.
Zo'n folderopbouw is nog een aardige 'operatie', er moeten behoorlijk wat koppen en pleinen worden omgebouwd. Een gemiddelde Makro is behoorlijk grootquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ken de bordjes ja. Maar hang dan gewoon de actieprijs pas op op de dag dat deze ingaat. Dan is het niet zo verwarrend voor de klanten. Of is dat een flauw trucje om te zorgen dat men de dag erna wéér terugkomt?
Daar is de winkel dan ook voor. Het is goddomme geen markt of ikea. Er wordt daar gewerkt, zowel door personeel als door klant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:44 schreef internal het volgende:
Ik ga eigenlijk alleen naar de Makro voor de grote verpakkingenDe kilo zakken katjang pedis enzo. Verder is die winkel niet zo interessant eigenlijk. En ik heb verder nog nooit dagjes volk gezien in de makro omdat ik daar na 15 minuten alweer weg ben
Ik kom eigenlijk alleen in vestiging Breda. Weet niet of die groot of klein is in vergelijking tot de rest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Een gemiddelde Makro is behoorlijk groot(en dan werkte ik nog bij een relatief kleine vestiging).
Eens. Ook wat betreft de AH, klopt inderdaad. Echter heb ik er wel wat extra voor over om in een geweone horecawinkel mijn inkopen voor het bedrijf te doen juist om dat soort mensen die vlees voor op de barbeque gaan kopen te ontwijken. Ik ben verdomme aan het werk, het is geen dagje uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef fx-9860GII het volgende:
Wij hebben ook een goldcard, moeten altijd inkopen doen voor eigen bedrijf. Pak je zo'n grote kar die je alleen kunt pakken als je een horeca kaart hebt moet je zigzaggen door allemaal die leeghoofden die hun met hun kar en dikke lijf midden in een pad gaan staan om 1 pak melk te halen. Wij moeten al die zooi aan de kant schuiven zodat we bij de grootverpakkingen kunnen komen. Wat een gedoe, wat dat betreft is de Sligro inderdaad beter. En vaak kun je beter je zooi voor je bedrijf halen bij de AH daar kan het meestal zelfs goedkoper zijn.
die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:32 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik heb het beste pasje: 10% korting op het hele assortiment
Dat ga ik hier niet zo op FOK! zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die heb ik ookInclusief gedestileerd en winstpakkers enz
Welke vestiging werk je?
Ik wacht nog op de ballenbak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef Coelho het volgende:
Vroeger zag je er tenminste nog geen kinderen en mocht je maximaal met z'n 2en naar binnen op een pas. Tegenwoordig krijgt het inderdaad een steeds hoger IKEA gehalte
En laat al die kortingen de meeste ondernemers nou niet veel interesseren. In ieder geval, ik betaal graag bij de Makro de volle prijs om gewoon in alle rust te kunnen winkelen. Of beter gezegd, om te kunnen werken. Ik kom daar niet voor mijn lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de ballenbak.
Laatst ook die actie dat je tien euro korting kreeg op de dvd van Avatar als je met een blauwgeschminkt gezicht naar de Makro kwam. Verder ook steeds meer zegeltjesacties. Lijkt wel een supermarkt.
Jezus, dat is nog erger dan al die klachten in de OP bij elkaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de ballenbak.
Laatst ook die actie dat je tien euro korting kreeg op de dvd van Avatar als je met een blauwgeschminkt gezicht naar de Makro kwam. Verder ook steeds meer zegeltjesacties. Lijkt wel een supermarkt.
Of personen die een grootverpakking gaan openbreken omdat "ze er maar 1 nodig hebben". Moet ik verdomme weer gaan graven als ik een heel colli ontbijtgranen nodig hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef Ferdii het volgende:
Verder zijn mensen die verwachten dat de makro alles heeft ook irritant
het is echter nog vervelender voor het personeel, zeker bij de frisdranken. En je moet aangebroken trays etc snel weghalen, want anders denkt de volgende ook meteen weer 'oh ze mogen ook los'! (en dan blijf je aan de gang). Oh en de losse flessen komen uiteindelijk altijd wel weer terug, maar je hebt er bijna niks meer aan want als je ze weer vasttapet zodat het weer één tray wordt, dan moeten de mensen het niet (kopen uiteraard liever een 'hele' nieuwe tray), kortom, mag je ze weer afschrijven, los prijzen, en in de afprijsbak. Ja ja lekker handig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of personen die een grootverpakking gaan openbreken omdat "ze er maar 1 nodig hebben". Moet ik verdomme weer gaan graven als ik een heel colli ontbijtgranen nodig heb
Ach ja, dat is dan ook de schuld van de fabrikant. Waarom zetten ze het er dan ook niet gewoon in het Nederlands op?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Oh en de keren dat ik heb moeten uitleggen dat pakken wasmiddel met 90 "scoops" (spreek uit "skóóps") wél gewoon poeder is en geen tabletten of capsules, is al helemaal niet meer op 2 handen te tellen.
Zelfs niet als je uitlegt dat 'scoops' (ja, skoeps fonetisch) Engels is voor 'schepjes' en dat het slechts betekent hoeveel schepjes/wasbeurten je er uit kunt halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |