M'n Symbian toestellen hadden het 5 jaar geleden al, als je zeikt, zeik dan goed. Enfin, we weten het nu wel, Android zou beter zijn enzo, heb er alleen tot op heden nog niets van gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Dat maakt Android niet minder kut ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Van het weekend belde een huisgenoot me over 3G met facetime vanaf een technofeest in Rotterdam. Was echt hilarisch om te zien. Geluid was zelfs prima en het beeld behoorlijk scherp. Zo heb ik ook wat van dat feestje mee kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch werkt facetime wel goed. Het is ook gewoon grappig.
En toch heb ik nog steeds nauwelijks een idee wanneer ik 't zou gebruiken..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch werkt facetime wel goed. Het is ook gewoon grappig.
Simlockvrij en 32gig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef Christiaan het volgende:
Ik ga mijn 3GS niet vervangen heb ik besloten. Verkoop de twee 4-tjes die ik besteld heb gewoon op MP. Te weinig waard om daar veel geld aan uit te geven.
Sinds wanneer werkt facetime over 3G?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Van het weekend belde een huisgenoot me over 3G met facetime vanaf een technofeest in Rotterdam. Was echt hilarisch om te zien. Geluid was zelfs prima en het beeld behoorlijk scherp. Zo heb ik ook wat van dat feestje mee kunnen krijgen.Leuk systeempje!
Klopt. Apple is met meerdere functies vaak later dan de rest. Het valt alleen wel op dat, wanneer Apple eindelijk meedoet met die functies, zij wel meteen de beste toepassing ervan hebben. Zo ook met multitasken. Waar dit bij Android de batterij leegtrekt, maakt dit bij de iPhone nauwelijks verschil.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Kwartiertje. T-Mobile toestellen staan geregistreerd als gesimlockt, T-Mobile registreert je toestel als simlockvrij, je activeert hem opnieuw en hij's simlockvrij. Kost je alleen wel 120 euro.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoelang het simlockvrij maken via t-mobile duurt?
Da's onjuistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kwartiertje. T-Mobile toestellen staan geregistreerd als gesimlockt, T-Mobile registreert je toestel als simlockvrij, je activeert hem opnieuw en hij's simlockvrij. Kost je alleen wel 120 euro.
3G Unrestrictor. Geen probleem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt facetime over 3G?
Ik heb m'n iPhone nu bijna een week, maar facetime nog nooit gebruikt. Ik kom wel serieus ruimte tekort op m'n 16G nu ik al m'n dvd series fullres rip.
Nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef SuperRogier het volgende:
Vraag wat veel zoekwerk is voor mij, maar voor jullie waarschijnlijk standaard kennis is;
Ik wil een iPhone 4G, en toevallig ben ik morgen ff in Belgie/Luxenburg/Duitsland..Waar kan je er 1 simlockvrij ophalen, en waar zijn ze het goedkoopst (maar niet uitverkocht?)
![]()
Frankrijk is trouwens net even te ver omrijden..
Ik had een maand terug gebeld voor mijn 3GS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's onjuist
Het is gratis na 12 maanden.
En volgens T-Mobile gaat het unlocken via Apple/iTunes en krijg je daar post over thuis.
E-mail? Tja, hij zei 'een brief', dus dat klonk heel papierigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik had een maand terug gebeld voor mijn 3GS.
Imei nummer doorgegeven. 5 minuten later had ik email van Tmobile.
Aan Itunes gehangen en hij was simlockvrij. Geen post thuis gezien.
120 euro is voor een nieuw toestel. Gratis na 12 maanden,
Ik dacht rond de 700 euri, simlockvrij? Sowieso dat ze in Frankrijk los te krijgen zijn, daar heeft een vriend er laatst 1 opgehaald maar is mij dus ff te ver rijden..quote:
Klopt, ik ging er vanuit dat het om de iPhone 4 ging. Unlocken na een jaar is inderdaad gratis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Oke, nicequote:
12.000 foto's!quote:
Er gaan geruchten dat die dingen standaard sim-lock vrij uitgegeven worden. Al heb ik nog nergens bevestiging gezien, aangezien niemand een micro-sim heeft van een andere provider icm een t-mobile iPhone4....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er vanuit dat het om de iPhone 4 ging. Unlocken na een jaar is inderdaad gratis.
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 700 euri, simlockvrij? Sowieso dat ze in Frankrijk los te krijgen zijn, daar heeft een vriend er laatst 1 opgehaald maar is mij dus ff te ver rijden..
Skype, YouTube, AppStore ed kan je ook gewoon unrestricten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, niceNu nog wachten tot apps als Skype ed. het gaan toepassen, dan heb ik er ook wat aan. Ik ben de enige in mijn vriendengroep met een iPhone 4..
[..]
12.000 foto's!
Ik pak altijd het toestel met de meeste capaciteit. Met meer dan 1 TB aan MP3 krijg ik die wel vol. En als ik meer ruimte voor iets anders nodig heb, maak ik daar ruimte voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Apekoek het volgende:
Waar blijven de witte toestellen? En kunnen jullie de 32Gb aanbevelen? Ik zit zelf te twijfel, echter als je veel video's opneemt, meeneemt en van veel games houd zou ik beter voor 32Gb kunnen kiezen? Wil namelijk weten of mij dat die extra 100 euro rechtvaardigd.
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?quote:
Klopt. En elk kwartaal (om de 3 maanden) gaat de prijs ook omlaag (waardoor je na 12 maanden op 'gratis' uitkomt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Duitsland is volgens mij niet simlockvrij. Luxemburg geen idee. Belgie wel, maar je moet echt geluk hebben (bijvoorbeeld dat je net bij een winkel komt waar ze net nieuwe iPhones hebben ontvangen) want die dingen vliegen echt de deur uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?![]()
![]()
Zijn er ook nog minder wereldvreemde mensen die het wel weten?België/Duitsland/Luxemburg dus, waar o waar..
Ze belden zojuist dat ze een mailtje gaan sturenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
E-mail? Tja, hij zei 'een brief', dus dat klonk heel papierig
Ik wilde weten waarom je vraagt waar je hem kan halen als je het zelf zo goed denkt te weten. En zoals ik al een x aantal posts geleden zei: nergens. Ze zijn verkocht zodra ze binnen zijn, daar zijn ook wachtlijsten bij sommige shops.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?![]()
![]()
Zijn er ook nog minder wereldvreemde mensen die het wel weten?België/Duitsland/Luxemburg dus, waar o waar..
Cool. Hoe doe ik dat? Betekent dat dat ik dan ook van youtube kan downloaden? Want ik heb MxTube nog niet werkend gekregen op iOS4.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Skype, YouTube, AppStore ed kan je ook gewoon unrestricten!
Klopt. Ze hadden in Parijs helaas geen 32GB's. Wel dozen vol met honderden 16GB iPhones, maar niet één 32GB.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik pak altijd het toestel met de meeste capaciteit. Met meer dan 1 TB aan MP3 krijg ik die wel vol. En als ik meer ruimte voor iets anders nodig heb, maak ik daar ruimte voor.
Hm, ik ga dan wel ff op goed geluk wat shopjes binnenstappenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Duitsland is volgens mij niet simlockvrij. Luxemburg geen idee. Belgie wel, maar je moet echt geluk hebben (bijvoorbeeld dat je net bij een winkel komt waar ze net nieuwe iPhones hebben ontvangen) want die dingen vliegen echt de deur uit.
Marktplaats vragen ze er doodleuk 875/925 euro voor, en of dat helemaal te vertrouwen is.. heb ik geen zin in. En het feit dat ik het vroeg betekend niet dat ik het weet, ik weet alleen dat ze in het buitenland simlockvrij te halen zijn, bij welke shops, waar, voor hoeveel.. weet ik dus niks van, vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wilde weten waarom je vraagt waar je hem kan halen als je het zelf zo goed denkt te weten. En zoals ik al een x aantal posts geleden zei: nergens. Ze zijn verkocht zodra ze binnen zijn, daar zijn ook wachtlijsten bij sommige shops.
Probeer marktplaats maar.
Heeft mss met de iPad te maken (dat daar wel een 64GB van is).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Ze hadden in Parijs helaas geen 32GB's. Wel dozen vol met honderden 16GB iPhones, maar niet één 32GB.
Ik vind het sowieso een beetje raar dat Apple niet voor 32 en 64GB iPhones is gegaan, aangezien ze bij elke generatie verdubbelen, en er wel al een 64GB iPod Touch is.
Dat betekent dat je Youtube in High-res kan kijken. 3G Unrestrictor zorgt er voor dat apps denken dat ze op wifi zitten, terwijl je 3G hebt. Kost volgens mij $4,- in Cydia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Cool. Hoe doe ik dat? Betekent dat dat ik dan ook van youtube kan downloaden? Want ik heb MxTube nog niet werkend gekregen op iOS4.
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Marktplaats vragen ze er doodleuk 875/925 euro voor, en of dat helemaal te vertrouwen is.. heb ik geen zin in. En het feit dat ik het vroeg betekend niet dat ik het weet, ik weet alleen dat ze in het buitenland simlockvrij te halen zijn, bij welke shops, waar, voor hoeveel.. weet ik dus niks van, vandaar.
Niet heel veel duurder? De losse verkoopprijs is 630 voor een 16GB en 740 voor een 32GB hier in België. Op marktplaats wordt 875 gevraagd voor de 16GB. Ik vind 40% bovenop de nieuwprijs een behoorlijk prijzig verschil. En zelfs als je de 32GB voor die 875 zou krijgen, betaal je een vijfde meer dan wat hij in de winkel kost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.
Dan moet je wel een verknipte simkaart van een andere provider hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.
En dan ben ik de eerste die vraagt waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik zit eraan te denken 'm te verkopen.
Volgens mij zit er in de iPad gewoon 2 chips. 64 GB is in de iPad gewoon 2 * 32 GB. Die 64 GB zijn voor Apple nog niet massaal in te kopen (want in de iPhone past er maar 1tje). In de iPod Touch zitten er ook 2 * 32. Ik denk niet dat er dit jaar trouwens een 128 GB iTouch komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft mss met de iPad te maken (dat daar wel een 64GB van is).
Heb je er zo naartoe geleefd en je best voor gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik zit eraan te denken 'm te verkopen.
Wel in een adapter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef mrstylo het volgende:
Kan je een micro simkaart in een Iphone 3gs stoppen?
Hij verkoopt hem nu alleen maar voor 1000 euro zodat-ie volgende week er gewoon eentje voor 600 of 700 euro kan kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je er zo naartoe geleefd en je best voor gedaan
Veel goedkoper http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41528quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:24 schreef mrstylo het volgende:
http://microsim-shop.com/
betrouwbaar?
Met een rotvaart tegen de muur smijten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef D. het volgende:
Wat is de snelste manier om je telefoon 'leeg' te maken voor verkoop?
Dan blijft ie vol, want je krijgt het er niet meer uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met een rotvaart tegen de muur smijten.![]()
Wist niet dat die functie er was, maar dan zal het wel lukkenquote:Gewoon in iTunes herstellen als een nieuwe iPhone.
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
En dan ben ik de eerste die vraagt waarom.
Ik heb om eerlijk te zijn nog niet één keer ook maar het idee gehad dat er iets wegviel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.
Afgezien van dit ben ik zó blij met dit ding. Ik baal echt. Heeft niemand het dan zo erg?
Bel je vaak vanuit één plek met slechte coverage? Is het een deathgrip probleem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.
Afgezien van dit ben ik zó blij met dit ding. Ik baal echt. Heeft niemand het dan zo erg?
Als je je iPhone via de telefoon/het internet hebt besteld, kun je binnen 7 dagen van de koop af. Dat is de voordeligste manier om van je foon af te komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is het voordeligst denken jullie? iphone 4 verkopen (ik zie bedragen rond de 700 euro geboden worden op MP) en dan een HTC oid kopen, of iPhone terugbrengen en gewoon ander toestel nemen?
Of had t-mobile nou nog die service dat je een toestel als kwijt op kon geven en met verlening een nieuw toestel krijgt?
Het gaat om mijn huis, ja. En hoewel ik weet dat ik hier slecht(er) bereik heb, viel met mijn 3G nooit wat weg. Hij is buiten ook wel 's weggevallen, maar het is vaker hier in huis. Het is deels een deathgrip probleem, als in: als ik 'm met links vasthoud, weet ik zeker dat het fout gaat. Maar ook met rechts, ook als ik voorzichtig ben, valt het weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bel je vaak vanuit één plek met slechte coverage? Is het een deathgrip probleem?
Wordt als het goed is deze week bezorgd, dus ik wacht het nog een weekje af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het maakt het 'probleem' niet minder kut, maar had je trouwens geen bumpercase gekregen?
Heb vandaag zelf gekniptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
iPhone 4 is nu in Duitsland, bij een DHL punt ergens, "on hold". Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt.
Intussen even naar T-Mobile gelopen en een microsim gehaald. Ging heel eenvoudig; kreeg het kaartje en een adapter (voor als ik 'm later in een ouder toestel wil stoppen) mee, en de boel werd meteen omgezet. Moest dus meteen het nieuwe kaartje in m'n 3G stoppen, en die werkte zonder problemen.
Nu die i4 nog.
Oh kut dat is dus een microsim adapter, ik dacht dat het gewoon een houder was voor de sier als het ware, en heb het weggeflikkerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
iPhone 4 is nu in Duitsland, bij een DHL punt ergens, "on hold". Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt.
Intussen even naar T-Mobile gelopen en een microsim gehaald. Ging heel eenvoudig; kreeg het kaartje en een adapter (voor als ik 'm later in een ouder toestel wil stoppen) mee, en de boel werd meteen omgezet. Moest dus meteen het nieuwe kaartje in m'n 3G stoppen, en die werkte zonder problemen.
Nu die i4 nog.
In Duitsland? Maar hij komt toch uit de UK?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
Nu die i4 nog.
Template uitknippen en gaan. Vandaag met 2 simkaartjes gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat las ik her en der, maar ik wilde het gewoon netjes regelen.
Mijn oude sim heeft overigens nog een Ben logo. Ik heb dat simkaartje al iets van 11 of 12 jaar, en nu is-ie buiten gebruik. Allemaal een momentje stilte graag.
Ingewikkeld he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In Duitsland? Maar hij komt toch uit de UK?
Dat is bekend ja, dat ze een aparte route hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ingewikkeld he?Hij is vanuit China naar Arnhem gegaan, van daaruit naar Milton Keynes, toen naar Birmingham, East Midlands, Leipzig en vannacht Amsterdam en vanmorgen Rotterdam. Vandaag zullen ze wel bij me thuis aankloppen. Ben er alleen niet, dus ik moet 's uitzoeken wat dan de procedure is bij DHL.
Zie 2 post boven je.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef kneusje28 het volgende:
ik ga eind augustus naar antwerpen. heb al een aantal mobistar winkels gebeld om een iphone4 te reserveren, maar vaak is dit niet mogelijk of word de telefoon niet eens opgenomen. Is dit uberhaupt ergens mogelijk? Of moet ik gewoon de gok wagen en als ik daar ben hopen dat er nog ergens 1 te halen valt. Iemand tips?
En 1 onder jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Andyy het volgende:
Wel alle Mobistars afgegaan, hadden allemaal niks en sommige lieten zelfs mij mijn vraag niet eens afmaken.
Saturn werd de laatste voor mij neus verkocht
Maar de Media markt had een hele stapel
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:12 schreef Andyy het volgende:
Saturn en Media markt.
Mobistar gaat iedereen in eerste instantie heen voor een iPhone 4, wat mijn ervaring was gisteren.
Saturn werd de laatste voor m'n neus verkocht en Media markt had nog gewoon een hele staplen liggen.
Thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)4-belgie-waar-2.html
http://www.iphoneclub.nl/(...)-for-mediamarkt.html
Meer info.
Verkeerde quote?:@quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:12 schreef nelisb het volgende:
@Kneusje
[..]
Zie 2 post boven je.
[..]
En 1 onder je![]()
[..]
Gewoon dat ding bestellen. Is toch gratis. Als 't niks is, kun je altijd voor wat anders gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is die Apple Bumpercase wat of kan ik toch beter voor wat anders gaan? Helaas kan em zelf niet bekijken/testen. Ding wordt voor me in Engeland opgehaald..
Ik heb een andere besteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is die Apple Bumpercase wat of kan ik toch beter voor wat anders gaan? Helaas kan em zelf niet bekijken/testen. Ding wordt voor me in Engeland opgehaald..
En je krijgt zo ongetwijfeld ook nog de iOS-updatequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef Breuls het volgende:
i4 opgehaald, nu bezig met migratie. Al die muziek duurt natuurlijk weer de halve avond om te kopiëren..
Wordt elk moment verwacht om de pdf-exploit de nek om te draaienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Breuls het volgende:
Is er al een nieuwere versie dan 4.0.1 dan?
Yup, ga daar maar vanuit iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus niks speciaals voor dit toestel, gewoon een update die iedereen krijgt. Boeie. Die migratie duurt langer hoor.
Ik deed open, maar het paspoortnummer was onjuist (en misschien nog wel meer, maar dat nummer was al voldoende op het pakketje niet in ontvangst te mogen nemen)quote:
Geen idee. Ik heb niets getekend ofzo. Ik ben zelfs niet de persoon op wiens naam het abo staat (vandaar ook de fout)quote:En Phonehouse zal je contract al wel verlengd of aangesloten hebben?
No offence, maar dan klopt het toch? Alleen de persoon aan wie het pakketje gericht is mag het in ontvangst nemen (en moet zich daarvoor identificeren). Alleen familie mag het eventueel aannemen als dat vooraf is afgesproken en je het paspoort/id-kaart van de ontvanger hebt en van jezelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed open, maar het paspoortnummer was onjuist (en misschien nog wel meer, maar dat nummer was al voldoende op het pakketje niet in ontvangst te mogen nemen)
[..]
Geen idee. Ik heb niets getekend ofzo. Ik ben zelfs niet de persoon op wiens naam het abo staat (vandaar ook de fout)
Nee, familie mag het niet aannemen. Dat heb ik gevraagd maar dat mocht nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
No offence, maar dan klopt het toch? Alleen de persoon aan wie het pakketje gericht is mag het in ontvangst nemen (en moet zich daarvoor identificeren). Alleen familie mag het eventueel aannemen als dat vooraf is afgesproken en je het paspoort/id-kaart van de ontvanger hebt en van jezelf.
Ik denk het ook helaasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:53 schreef kadeya het volgende:
Ik heb losse schroefjes in mijn 4. Wie nog meer?
Niet alles al te letterlijk nemen hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef nelisb het volgende:
Nee dat klopt.
Maar jij zegt ik deed open en dat het contract op iemand anders zijn naam staat.
Logisch dat je dan niks krijgt?
Vraag me dan af wat tph fout heeft gedaan?
Ik ook niet. Houd tijdens het schudden wel even je knoppen vast/demp ze. Om uit te sluiten dat het niet je knoppen zijn die zachtjes rammelen zoals bij de 3G(S) nog wel eens gebruikelijk was.quote:
Kon hem ook al niet meer vinden iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef SinofEnvy het volgende:
Trouwens, er was toch ook altijd een App Store topique? ik kan die echt nergens meer vinden.. linkje, anyone?![]()
Ah ik kom er net achter dat het de uitknop is, als ik die ingedrukt houd en dan schud hoor ik niks meer. Niet echt boeiend. Geweldig toestel. Scherm is echt ongelooflijk, ik blijf er naar staren. iOS4 draaide al op mijn 3GS, dus niks nieuws. Ook is hij iets sneller, niet heel erg veel, maar misschien moet ik dat nog bij andere applicaties merken. Verder ziet hij er stijlvol uit. Dus zeer tevreden, maar dat had ik wel verwacht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ook niet. Houd tijdens het schudden wel even je knoppen vast/demp ze. Om uit te sluiten dat het niet je knoppen zijn die zachtjes rammelen zoals bij de 3G(S) nog wel eens gebruikelijk was.
Als ik in Amerika woonde zou ik Apple hiervoor hebben aangeklaagd en 36,4 miljoen dollar heb geeist. Ik kom dan natuurlijk uit op dat bedrag omdat ik slechts 19 cent om mijn bankrekening had staan (waardoor ik in de min kwam waarvoor ik een boete kreeg). Van de geeiste 36,4 miljoen zou ik slechts 14,79 miljoen dollar hebben gekregen. In 2017 klaag ik Apple vervolgens nogmaals aan omdat er 23 cent zou worden afgeschreven van mijn bankrekening voor holografisch bellen. Dat terwijl er maar 21 cent op mijn bankrekening stond.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple rekent toch kosten voor FaceTime activeren kost 21 ct
Voor de krenterige Hollander natuurlijk niet tof..
Vind je? Ik was in het begin erg sceptisch over FaceTime, maar het werkt én snel, beeldkwaliteit is boven mijn eigen verwachting en het is best leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, dat is nog 's ongegeneerde spam.
Er stond een post boven de mijne met wat spamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vind je? Ik was in het begin erg sceptisch over FaceTime, maar het werkt én snel, beeldkwaliteit is boven mijn eigen verwachting en het is best leuk!
Bkr?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef Stevennn het volgende:
G*dverdomme! T-Mobile accepteert me niet als klant! En ze willen niet zeggen waarom. Moet ik eerst een brief sturen en alles.
Sjongejonge, nooit een contract gehad bij T-mobile. Wat een gezeik. Daar gaat m'n iPhone 4 die morgen zou komen.
is het mogelijk dat je de BKR belt hierover? Met andere woorden; zullen zij bevestigen/ontkennen of er een registratie is op jouw adres?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk ook bkr-registratie, van je adres. Geintje ook eens gehad met m'n srudentenhuis.
Moet je je gegevens opvragen via formulier bij postkantoor verkrijgbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je de BKR belt hierover? Met andere woorden; zullen zij bevestigen/ontkennen of er een registratie is op jouw adres?
Maar dat is het vreemde aan het hele verhaal, dan krijg je gegevens over jou als persoon en niet over je adres. T-Mobiel bekijkt het vanuit de andere kant, die heeft een stel wanbetalers op een bepaald adres (historisch gezien), waarschijnlijk iets van een studentenhuis oid, en besluit dan jou als klant niet te accepteren. Terwijl jij als persoon géén BKR registratie hebt staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Moet je je gegevens opvragen via formulier bij postkantoor verkrijgbaar.
Kosten 12,50
Of je moet een kennis bij de bank hebben, die kunnen ook kijken.
Ja, je kan BKR vragen wat je status is. Je kan ook eerst T-mobile vragen waarom je geweigerd bent, kan zoiets simpels zijn als in de verkeerde buurt wonen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je de BKR belt hierover? Met andere woorden; zullen zij bevestigen/ontkennen of er een registratie is op jouw adres?
Je eigen gegevens opvragen moet natuurlijk geen probleem zijn. Mijn interesse gaat meer uit naar de gegevens van het adres waar je woont.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, je kan BKR vragen wat je status is. Je kan ook eerst T-mobile vragen waarom je geweigerd bent, kan zoiets simpels zijn als in de verkeerde buurt wonen.
Huh? Nieuwe abo waar je nu al onderuit wil?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iPhone 4 jailbreak gedaan. MyWi geinstalleerd. Klaar.
Nu nog even T-Mobile opzeggen.
Da's natuurlijk debiel van T-Mobile. Als ik een ton per jaar zou verdienen, m'n rekeningen netjes betaal en toch in een studentenhuis woon, maakt dat dus geen ene zak uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar dat is het vreemde aan het hele verhaal, dan krijg je gegevens over jou als persoon en niet over je adres. T-Mobiel bekijkt het vanuit de andere kant, die heeft een stel wanbetalers op een bepaald adres (historisch gezien), waarschijnlijk iets van een studentenhuis oid, en besluit dan jou als klant niet te accepteren. Terwijl jij als persoon géén BKR registratie hebt staan.
T-Mobile weet natuurlijk niet dat jij netjes je rekeningen betaalt. Ze weten wel dat er op jouw adres bovengemiddeld veel wanbetalers hebben gezeten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's natuurlijk debiel van T-Mobile. Als ik een ton per jaar zou verdienen, m'n rekeningen netjes betaal en toch in een studentenhuis woon, maakt dat dus geen ene zak uit.
M'n ouders hebben ook t-mobile. Maar ze willun/kunnen dus niet zeggen waarom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, je kan BKR vragen wat je status is. Je kan ook eerst T-mobile vragen waarom je geweigerd bent, kan zoiets simpels zijn als in de verkeerde buurt wonen.
Ja, maar dat was volgens Belsimpel en The Phone House geen probleem en daar kon het niet aan liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef KingOfMars het volgende:
Heb je nog meer mobiele abbo's lopen?
Daar is het BKR voor. Bij het minste geringste knallen die telefoonmaatschappijen ook een negatieve BKR-registratie achter je naam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
T-Mobile weet natuurlijk niet dat jij netjes je rekeningen betaalt.
Die van jou is er toch nog? Of is die reservering al ingetrokken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef Stevennn het volgende:
[..]
M'n ouders hebben ook t-mobile. Maar ze willun/kunnen dus niet zeggen waarom.
Shit wat balen zeg. Net heeft m'n pa geprobeerd te bestellen (op zijn naam voor mij) en toen waren ze door de iPhones heen
Hoeveel dan, als ik vragen mag? Dat de tussenhandel roept dat het geen probleem is lijkt me logisch, die willen gewoon scoren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja, maar dat was volgens Belsimpel en The Phone House geen probleem en daar kon het niet aan liggen
1 abbo van 15 euro. En dat werd mij pas verteld toen ze me terug belde om te vertellen dat het niet ging lukken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoeveel dan, als ik vragen mag? Dat de tussenhandel roept dat het geen probleem is lijkt me logisch, die willen gewoon scoren.
Mja dat lijkt me niet echt een probleem nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef Stevennn het volgende:
[..]
1 abbo van 15 euro. En dat werd mij pas verteld toen ze me terug belde om te vertellen dat het niet ging lukken.
Die is er al uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van jou is er toch nog? Of is die reservering al ingetrokken?
Volgens mij wordt die niet geregistreerd bij BKR.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb 2 abbo's parallel aan elkaar gehad. Maar goed dat kan over het algemeen ook als men eerder bij een provider opzegt dan het eerst overeengekomen contractdatum en bij een andere provider weer een abbo neemt. Maar goed met 3 abbo's weet ik het niet. En iemand anders heeft me wel eens verteld dat studieschuld (afbetaling lening) ook een restrictie kan zijn.
Als je Navigon installeert, ben je al 2 GB kwijtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Swatch het volgende:
Ik wil graag een iPhone 3GS. Nu zijn er blijkbaar alleen Iphones met 8GB te krijgen via T-mobile. Daarom de volgende vraag, wat kun je met 8GB? Is het wat? Ik weet dat jullie hier voor zoveel mogelijk geheugen gaan, maar ik ben gewoon benieuwd.
Ik moet er bij zeggen dat ik geen muziek en film er op wil zetten.
Zijn er maar weinig hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Swatch het volgende:
Bedankt voor reacties. Het gaat me inderdaad om leuke apps enzo, maar als ik hoor dat sommige al 2GB zijn...Ik denk trouwens ook dat ik met 8GB een heel eind kom.
dat kan de helpdeskmedewerker wel opvragen hoor. Deze informatie mag hij/zij alleen niet doorspelen aan de klant. Heb zelf in een telecom winkel gewerkt en als we een foutmelding/weigering kregen bij een aanvraag kon ik gewoon via backoffice support de reden opvragen. Zo ben ik er een keer achter gekomen dat ik een foutmelding kreeg omdat ik per ongeluk de verkeerde geboortedatum (icm met het nummer van het rijbewijs) had ingevoerd. Aanvraag opnieuw ingediend met juiste geboorte datum en toen lukte het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Betreft informatie opvragen bij de provider, klantenservice krijgt gewoon een foutmelding in hun programma die aangeeft dat je voor deze persoon geen abonnement mag afsluiten. Wat precies de reden erachter is, is niet bekend bij zo'n helpdeskmedewerker.
Afdruk van internetbankieren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef Stevennn het volgende:
Ja hoor, ik moet een brief sturen naat T-mobile, met ID kaart en bankafschrift kopieën. Heb ik natuurlijk weer geen bankafschrift liggen :/
Hey, die Panoroma 3D is wel cool voor 5 euro. Goeie tip.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aanrader: Navigon voor half geld
http://www.iphoneclub.nl/(...)-50-procent-korting/
goed ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afdruk van internetbankieren.
Dat ze er zolang over doen. Op 3G van m'n vriendin werkte Wifi niet meer. Geen idee waarom. Viel nog net in garantie. Kreeg binnen 10 dagen een splinternieuwe 3G.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Lois het volgende:
Ik heb 2,5 weken geleden mijn Iphone ingeleverd ter reparatie bij Proassist (scheurtjes in de backcover) en belde net even voor een statusupdate. Kan nog wel 6 weken duren vertelde de meneer aan de telefoon opgewekt.![]()
Dem ik mis mijn Iphone.... kreeg een of ander klein barrel als leentoestel want Iphone als leentoestel doen ze ook niet aan.
Mag ik ook gedeeltes blurren denk je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afdruk van internetbankieren.
En verkeersinfo. Ook altijd handig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hey, die Panoroma 3D is wel cool voor 5 euro. Goeie tip.
Volgens mij valt dat wel mee? Zolang je maar onder je eigen account inlogt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik twijfel of ik Navigon Benelux zal aanschaffen, ik wist dat het aantal computers per iTunes account maximaal 5 mag zijn, (kun je ook weet intrekken maar goed) maar volgens mij was er ook een limiet aan het (her)installeren van apps. Iemand enig idee hoevaak?
Niet over twijfelen en Navigon nemen. Heb je meteen heel recent kaartmateriaal (inclusief alle aanpassingen rond Eindhoven bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:33 schreef nelisb het volgende:
Nee gewoon een vraag. Ik wil een navigatie kopen voor op mijn IPhone 4. En Navigon is nu voor de helft dus erg interessant.
ivm abonnement?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Zit nu nog even vast aan mijn 3G op 3.1 tot na 30 september of later.
Nee.quote:
Zoals je al zegt: evalueren. Alsof Apple er ook maar iets gaat doen. Ze kijken of het in de pers is overgewaaid, en zo ja dan stoppen ze met de gratis hoesjes. Zo nee, dan gaan ze nog even doorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee.Ik wil weten wat Apple gaat doen na 30 september als de "gratis-apple-hoesjes" op zijn of beëindigd is. Apple zou (uit haar persbericht). het probleem opnieuw evalueren.
Dus ik ben benieuwd met wat voor oplossingen ze komen.
Dat weet jij ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zoals je al zegt: evalueren. Alsof Apple er ook maar iets gaat doen. Ze kijken of het in de pers is overgewaaid, en zo ja dan stoppen ze met de gratis hoesjes. Zo nee, dan gaan ze nog even doorZal vast wel zoiets zijn. Apple staat er nou niet echt om bekend om problemen snel op te lossen. Net zoals met de 1e generatie iPod Nano's in Japan. Al 2 jaar geleden problemen met de batterij en nu pas gaan ze vervangen, enkel en alleen omdat ze daartoe verplicht worden..
Ik twijfel, het is een relatief onbekend merk. Ik denk dat ik het niet doe. Hou ons op de hoogt als je hem aanbrengt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die Stealth Guard ook maar besteld
Heb ik niet, dus prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is niet slim als je een JB wil/hebt. 4.0.2 schijnt enkel de PDF exploit te fixen.
Dat is echt serieus goedkoop!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef M.C. het volgende:
Tja ik weet niet. iPhone 4 is een mooi toestel. Qua snelheid maakt het niet zoveel uit. Ik ben van een 3G naar een 3GS gegaan, dat vind ik wel een flink verschil in snelheid. Ook de camera van de 3GS voldoet prima.Voor mij is de 3GS echt prima.
Ik vind de stap van een 3GS naar een iPhone 4 niet enorm( volgens wat ik op internet gelezen en op youtube gezien heb)
Kijk anders eens op iPhoneclub.nl daar heb ik 2 weken terug een 3GS 32GB gekocht voor 255.
TVGids directsales werkt ook hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand een lidmaatschapnummer van ANWB voor mij ter beschikking?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
TVGids directsales werkt ook hoor.
Ik heb nu een SwitchEasy Colors (silicone) hoesje eromheen zitten, en inderdaad, geen bars meer die droppen maar ik moet zeggen dat ik zonder hoesje ook geen enkel moment een dropped call had, hoogstens een keer m'n 3G kwijt, maar dan bleef 2G altijd beschikbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, gratis bumper binnen. Nu weet ik in ieder geval dat de 4 minder bereik oppakt dan de 3G. Het deathgripprobleem lijkt hiermee opgelost, maar ik had dus zojuist alsnog een dropped call.
Over het design: de bumper ziet er best sjiek uit. Is steviger dan ik verwachtte ook, door het plastic in het midden. De verhogingen aan de randen, waardoor de iPhone niet direct op tafel ligt, voelen wel wat vreemd aan in je hand.
Unlocked = unlocked, lijkt mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:10 schreef fyah het volgende:
Ik zie een hoop 3GS'en unlocked te koop staan op iphoneclub, maar die zijn dan in NL gekocht en unlocked door t-mobile (na 1 jaar). Ik woon in Belgie, kan ik zomaar een unlocked 3GS uit NL halen en die hier op proximus gebruiken of is die unlock enkel in NL geldig?
Yup, heb 't gedaan als tweede abo. Zo kan m'n 2G nog prima meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo. Vodafone besteld voor 13 euro per maand gedurende 2 jaar met dat tv-gids gedoe. Dat is toch een erg prima prijs.
Ja, maar ik weet niet zeker of zich dat niet tot NL beperkt. Zou wel lullig zijn van de 400 euro danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Unlocked = unlocked, lijkt me.
Simlock vrij is simlock vrij. Dus gewoon jou kaart erin doe .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:10 schreef fyah het volgende:
Ik zie een hoop 3GS'en unlocked te koop staan op iphoneclub, maar die zijn dan in NL gekocht en unlocked door t-mobile (na 1 jaar). Ik woon in Belgie, kan ik zomaar een unlocked 3GS uit NL halen en die hier op proximus gebruiken of is die unlock enkel in NL geldig?
boeiend, is een eitje met de template.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Moet ik alleen weer gaan knippen tot microsim
True, true.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
boeiend, is een eitje met de template.
Alsof die van HTC een liefdadigheidsinstelling isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef radioanne het volgende:
Ik zit erg te twijfelen tussen de aanschaf van een iPhone 3GS of een HTC Desire. De keus is op deze twee toestellen gevallen omdat ik financieel gezien niet meer voor een abonnement wil betalen dan ongeveer 20-25 euro/maand.
De HTC lijkt me een fijn toestel, snellere processor, mooier scherm, ook iets mooier design
Ik heb echter een MacBook en het lijkt me handig om muziek, mail en agenda (waarvoor ik iTunes, Mail en iCal gebruik) eenvoudig te kunnen synchroniseren. Muziek vind ik ook redelijk belangrijk en volgens mij is de music player op de iPhone iets beter en handiger dan op de HTC. Ook lijken er mij meer handige Apps te zijn voor de iPhone, echter is die store weer wat commerciëler.
Sync met een Apple gaat perfect. Geen idee hoe dat met een HTC gaat, maar als je alles al via iTunes, iCal etc. doet, ligt 't voor de hand om dan de iPhone te kiezen.quote:Hoe vinden jullie de synchronisatie met een Apple computer? Is die iPhone handiger in gebruik dan een HTC? Is het bereik van T-mobile nog steeds zo slecht met 3G? Hoe is de verhouding apps AppStore vs. Marketplace?
Ja. Vanaf het moment dat hij afgeleverd is, heb je een week. Meen ik. Maar zó moeilijk is het niet om T-mobile even te bellen en dit te vragen hoor. De klantenservice is tot 20.00 uur open.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Stevennn het volgende:
Maar weet iemand zo 1 2 3 of het mogelijk is om te annuleren bij T-mobile als je al betaalld hebt en nog aan het wachten bent (op zowel phone als SIM)?
Ik heb vorige week m'n gewone simkaart kosteloos omgeruild voor een microsim bij de vodafone-winkel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ze via T-Mobile unlocked worden, betekent het dat ze als simlockvrij geregistreerd staan. In België kun je deze dus ook zonder problemen gebruiken. Zelf geprobeerd met Mobistar en Base.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zeker of zich dat niet tot NL beperkt. Zou wel lullig zijn van de 400 euro dan
Thanksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als ze via T-Mobile unlocked worden, betekent het dat ze als simlockvrij geregistreerd staan. In België kun je deze dus ook zonder problemen gebruiken. Zelf geprobeerd met Mobistar en Base.
Dinsdag zelf gedaan en gaat echt goed. Template uitprinten en klaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Paypal!?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik had het ook al gezien, en wil 'm graag, maar m'n bankpasje doet het niet.
Die moet ik activeren, en dan moet ik op m'n rekening kunnen kijken, en daar heb ik m'n bankpas voor nodig.quote:
Neem een creditcard ;Dquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die moet ik activeren, en dan moet ik op m'n rekening kunnen kijken, en daar heb ik m'n bankpas voor nodig.
Wie kan er een voor mij bestellen? Maak ik het geld overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:55 schreef no1uknow het volgende:
SCHNELL
Je moet even kijken op http://www.stealthguards.com/.
Full body protection en je betaald alleen verzendkosten.
Eerste duizend is gratis. Ik heb al besteld.
Iemand hier nog een mening over?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:36 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is nu eigenlijk het meest interessante sim-only abbo incl. onbeperkt en snel internet?
Ik kom op deze twee uit:
http://www.kpn.com/prive/(...)ment-vergelijken.htm
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
Waarbij KPN ook de mogelijkheid bied tot een 1 jaars abbo en de tvgids aanbieding bij Vodafone alleen 2 jaar doet. Maar goed, 2 jaar bij een goede provider (itt T-Mobile) is niet echt een probleem. Plus dat het internet van Vodafone wat sneller is geloof ik. Maar bij KPN kun je ook weer Surf & Mail Extra Snel (1Mbit) nemen zodat de goedkoopste 1 jaarsmogelijkheid 16 euro per maand kost. Veel belminuten en smsjes heb ik niet nodig, ik krijg de 150 van T-Mobile ook al niet op nu.
Nog iemand tips?
Gisteren de tvgids optie gedaan. Vodafone heeft blijkbaar sneller mobiel internet dan KPN voor een lagere prijs. Dat extra jaar (is ongeveer 150 euro voor mij) neem ik wel voor lief.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iemand hier nog een mening over?
Sorry heb er zelf een besteld, max 1 per klant... Je betaald alleen 3,85$quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wie kan er een voor mij bestellen? Maak ik het geld over
Op laten sturen met RoyalMail? Kost je zo'n 15 pond en is ie over twee werkdagen in NL.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, Nice! Engeland heeft ook weer een nieuwe voorraad i4's binnen. Collega heeft een i4 voor me gekocht. Nu alleen nog 2 weken wachten voordat ie terug is
Meh, schiet ook niet echt op als ik de komende weken ook niet echt veel thuis ben...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op laten sturen met RoyalMail? Kost je zo'n 15 pond en is ie over twee werkdagen in NL.
Case app al gedownload?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:56 schreef Breuls het volgende:
Helaas heb ik in de week dat ik mijn i4 heb ontvangen (deze week dus) niet veel telefoonmogelijkheden zodat ik veel kan testen (ben veel buiten bezig met anderen), maar van wat ik tot nu toe met 't toestel heb gespeeld merk ik wel dat ik 'm prettiger vind werken. Kwaliteit van een hoop onderdelen is beter, dat scherm is echt haarscherp en hij is lekker snel. En alles van mijn 3G is erop overgezet dmv die reservekopie, dus net als bij m'n laatste Mac-migratie is het alsof ik gewoon nog dezelfde telefoon heb, maar dan beter.
Death grip werkt overigens, qua streepjes, maar ik moet er nog last van ondervinden. Ik ga dit weekend wel voor de zekerheid even een case uitzoeken.
Thanks, nu nog de iPhone bestellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:55 schreef no1uknow het volgende:
SCHNELL
Je moet even kijken op http://www.stealthguards.com/.
Full body protection en je betaald alleen verzendkosten.
Eerste duizend is gratis. Ik heb al besteld.
Neen joh daar vergis je je in. Dat is volgende week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Blaxje het volgende:
Dit zou toch de week zijn dat de KPN iPhone zou uitkomen volgens vele belletjes van werknemers?
Ik wacht nu al 2 weken, ik denk dat je je gewoon aaan de tijden moet houden die er bij stonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor de gratis case binnen was? Ik ben voor een third party gegaan ipv de bumper. Heb inmiddels wel al mijn bestskinsever ontvangen maar de case nog niet.
Ik geloof er nog steeds geen fuck van..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef nelisb het volgende:
[..]
Neen joh daar vergis je je in. Dat is volgende week.
Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef nelisb het volgende:
[..]
Neen joh daar vergis je je in. Dat is volgende week.
Belgie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:29 schreef Jorwol het volgende:
Wat is nu de slimste/snelste manier om aan de iPhone 4 te komen? Bellen? Winkels? Welke winkel? Internet? Sorry, maar ik kan het niet allemaal meer volgen..
Als je 'm er in hebt staan zie je alleen dat rooie stukje voor onderaan.quote:
http://www.iphoneclub.nl/(...)teit-dramatisch.htmlquote:Apple heeft in de telefoonsoftware nog geen mogelijk gebouwd om filmpjes rechtstreeks in HD naar Youtube te zenden. Sterker nog, wanneer je een HD filmpje vanaf je iPhone verstuurt dan wordt deze altijd gecomprimeerd.
Hopelijk komt hier in een volgende iOS versie verandering in.
Waar woon je? Heb eigenlijk nooit dat er geen bereik hier is. En sowieso, ik ga dus niet even in één keer 700 eu oid lappen voor een telefoon, doe het liever via abonnement, ook al maakt dat in totaal nog geen klap uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Andyy het volgende:
Maar dan zit je aan T-mobile vast met hun baggernetwerk.
Ik heb hier constant geen bereik
Bij mij was verwachtte zenddatum 3 september. Hij is gister (12 augustus) al verzonden.. (er staat dat ik hem nu binnen 5 werkdagen ontvang) dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik wacht nu al 2 weken, ik denk dat je je gewoon aaan de tijden moet houden die er bij stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |