M'n Symbian toestellen hadden het 5 jaar geleden al, als je zeikt, zeik dan goed. Enfin, we weten het nu wel, Android zou beter zijn enzo, heb er alleen tot op heden nog niets van gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Dat maakt Android niet minder kut ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Van het weekend belde een huisgenoot me over 3G met facetime vanaf een technofeest in Rotterdam. Was echt hilarisch om te zien. Geluid was zelfs prima en het beeld behoorlijk scherp. Zo heb ik ook wat van dat feestje mee kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch werkt facetime wel goed. Het is ook gewoon grappig.
En toch heb ik nog steeds nauwelijks een idee wanneer ik 't zou gebruiken..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch werkt facetime wel goed. Het is ook gewoon grappig.
Simlockvrij en 32gig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef Christiaan het volgende:
Ik ga mijn 3GS niet vervangen heb ik besloten. Verkoop de twee 4-tjes die ik besteld heb gewoon op MP. Te weinig waard om daar veel geld aan uit te geven.
Sinds wanneer werkt facetime over 3G?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Van het weekend belde een huisgenoot me over 3G met facetime vanaf een technofeest in Rotterdam. Was echt hilarisch om te zien. Geluid was zelfs prima en het beeld behoorlijk scherp. Zo heb ik ook wat van dat feestje mee kunnen krijgen.Leuk systeempje!
Klopt. Apple is met meerdere functies vaak later dan de rest. Het valt alleen wel op dat, wanneer Apple eindelijk meedoet met die functies, zij wel meteen de beste toepassing ervan hebben. Zo ook met multitasken. Waar dit bij Android de batterij leegtrekt, maakt dit bij de iPhone nauwelijks verschil.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:men dat multitasking heeft Android al een jaar
Kwartiertje. T-Mobile toestellen staan geregistreerd als gesimlockt, T-Mobile registreert je toestel als simlockvrij, je activeert hem opnieuw en hij's simlockvrij. Kost je alleen wel 120 euro.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoelang het simlockvrij maken via t-mobile duurt?
Da's onjuistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kwartiertje. T-Mobile toestellen staan geregistreerd als gesimlockt, T-Mobile registreert je toestel als simlockvrij, je activeert hem opnieuw en hij's simlockvrij. Kost je alleen wel 120 euro.
3G Unrestrictor. Geen probleem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werkt facetime over 3G?
Ik heb m'n iPhone nu bijna een week, maar facetime nog nooit gebruikt. Ik kom wel serieus ruimte tekort op m'n 16G nu ik al m'n dvd series fullres rip.
Nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef SuperRogier het volgende:
Vraag wat veel zoekwerk is voor mij, maar voor jullie waarschijnlijk standaard kennis is;
Ik wil een iPhone 4G, en toevallig ben ik morgen ff in Belgie/Luxenburg/Duitsland..Waar kan je er 1 simlockvrij ophalen, en waar zijn ze het goedkoopst (maar niet uitverkocht?)
![]()
Frankrijk is trouwens net even te ver omrijden..
Ik had een maand terug gebeld voor mijn 3GS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's onjuist
Het is gratis na 12 maanden.
En volgens T-Mobile gaat het unlocken via Apple/iTunes en krijg je daar post over thuis.
E-mail? Tja, hij zei 'een brief', dus dat klonk heel papierigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik had een maand terug gebeld voor mijn 3GS.
Imei nummer doorgegeven. 5 minuten later had ik email van Tmobile.
Aan Itunes gehangen en hij was simlockvrij. Geen post thuis gezien.
120 euro is voor een nieuw toestel. Gratis na 12 maanden,
Ik dacht rond de 700 euri, simlockvrij? Sowieso dat ze in Frankrijk los te krijgen zijn, daar heeft een vriend er laatst 1 opgehaald maar is mij dus ff te ver rijden..quote:
Klopt, ik ging er vanuit dat het om de iPhone 4 ging. Unlocken na een jaar is inderdaad gratis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Oke, nicequote:
12.000 foto's!quote:
Er gaan geruchten dat die dingen standaard sim-lock vrij uitgegeven worden. Al heb ik nog nergens bevestiging gezien, aangezien niemand een micro-sim heeft van een andere provider icm een t-mobile iPhone4....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er vanuit dat het om de iPhone 4 ging. Unlocken na een jaar is inderdaad gratis.
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 700 euri, simlockvrij? Sowieso dat ze in Frankrijk los te krijgen zijn, daar heeft een vriend er laatst 1 opgehaald maar is mij dus ff te ver rijden..
Skype, YouTube, AppStore ed kan je ook gewoon unrestricten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, niceNu nog wachten tot apps als Skype ed. het gaan toepassen, dan heb ik er ook wat aan. Ik ben de enige in mijn vriendengroep met een iPhone 4..
[..]
12.000 foto's!
Ik pak altijd het toestel met de meeste capaciteit. Met meer dan 1 TB aan MP3 krijg ik die wel vol. En als ik meer ruimte voor iets anders nodig heb, maak ik daar ruimte voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Apekoek het volgende:
Waar blijven de witte toestellen? En kunnen jullie de 32Gb aanbevelen? Ik zit zelf te twijfel, echter als je veel video's opneemt, meeneemt en van veel games houd zou ik beter voor 32Gb kunnen kiezen? Wil namelijk weten of mij dat die extra 100 euro rechtvaardigd.
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?quote:
Klopt. En elk kwartaal (om de 3 maanden) gaat de prijs ook omlaag (waardoor je na 12 maanden op 'gratis' uitkomt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Duitsland is volgens mij niet simlockvrij. Luxemburg geen idee. Belgie wel, maar je moet echt geluk hebben (bijvoorbeeld dat je net bij een winkel komt waar ze net nieuwe iPhones hebben ontvangen) want die dingen vliegen echt de deur uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?![]()
![]()
Zijn er ook nog minder wereldvreemde mensen die het wel weten?België/Duitsland/Luxemburg dus, waar o waar..
Ze belden zojuist dat ze een mailtje gaan sturenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
E-mail? Tja, hij zei 'een brief', dus dat klonk heel papierig
Ik wilde weten waarom je vraagt waar je hem kan halen als je het zelf zo goed denkt te weten. En zoals ik al een x aantal posts geleden zei: nergens. Ze zijn verkocht zodra ze binnen zijn, daar zijn ook wachtlijsten bij sommige shops.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Omdat die hem dus in fucking Frankrijk heeft opgehaald?![]()
![]()
Zijn er ook nog minder wereldvreemde mensen die het wel weten?België/Duitsland/Luxemburg dus, waar o waar..
Cool. Hoe doe ik dat? Betekent dat dat ik dan ook van youtube kan downloaden? Want ik heb MxTube nog niet werkend gekregen op iOS4.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Skype, YouTube, AppStore ed kan je ook gewoon unrestricten!
Klopt. Ze hadden in Parijs helaas geen 32GB's. Wel dozen vol met honderden 16GB iPhones, maar niet één 32GB.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik pak altijd het toestel met de meeste capaciteit. Met meer dan 1 TB aan MP3 krijg ik die wel vol. En als ik meer ruimte voor iets anders nodig heb, maak ik daar ruimte voor.
Hm, ik ga dan wel ff op goed geluk wat shopjes binnenstappenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Duitsland is volgens mij niet simlockvrij. Luxemburg geen idee. Belgie wel, maar je moet echt geluk hebben (bijvoorbeeld dat je net bij een winkel komt waar ze net nieuwe iPhones hebben ontvangen) want die dingen vliegen echt de deur uit.
Marktplaats vragen ze er doodleuk 875/925 euro voor, en of dat helemaal te vertrouwen is.. heb ik geen zin in. En het feit dat ik het vroeg betekend niet dat ik het weet, ik weet alleen dat ze in het buitenland simlockvrij te halen zijn, bij welke shops, waar, voor hoeveel.. weet ik dus niks van, vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wilde weten waarom je vraagt waar je hem kan halen als je het zelf zo goed denkt te weten. En zoals ik al een x aantal posts geleden zei: nergens. Ze zijn verkocht zodra ze binnen zijn, daar zijn ook wachtlijsten bij sommige shops.
Probeer marktplaats maar.
Heeft mss met de iPad te maken (dat daar wel een 64GB van is).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Ze hadden in Parijs helaas geen 32GB's. Wel dozen vol met honderden 16GB iPhones, maar niet één 32GB.
Ik vind het sowieso een beetje raar dat Apple niet voor 32 en 64GB iPhones is gegaan, aangezien ze bij elke generatie verdubbelen, en er wel al een 64GB iPod Touch is.
Dat betekent dat je Youtube in High-res kan kijken. 3G Unrestrictor zorgt er voor dat apps denken dat ze op wifi zitten, terwijl je 3G hebt. Kost volgens mij $4,- in Cydia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Cool. Hoe doe ik dat? Betekent dat dat ik dan ook van youtube kan downloaden? Want ik heb MxTube nog niet werkend gekregen op iOS4.
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Marktplaats vragen ze er doodleuk 875/925 euro voor, en of dat helemaal te vertrouwen is.. heb ik geen zin in. En het feit dat ik het vroeg betekend niet dat ik het weet, ik weet alleen dat ze in het buitenland simlockvrij te halen zijn, bij welke shops, waar, voor hoeveel.. weet ik dus niks van, vandaar.
Niet heel veel duurder? De losse verkoopprijs is 630 voor een 16GB en 740 voor een 32GB hier in België. Op marktplaats wordt 875 gevraagd voor de 16GB. Ik vind 40% bovenop de nieuwprijs een behoorlijk prijzig verschil. En zelfs als je de 32GB voor die 875 zou krijgen, betaal je een vijfde meer dan wat hij in de winkel kost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.
Dan moet je wel een verknipte simkaart van een andere provider hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet heel veel duurder dan de vrije verkoopprijs in België (die 875 dan). Daarbij is het vrij simpel om te controleren of de telefoon simlockvrij is. Kwestie van een simkaart van een andere provider erin stoppen en het ding aanzetten. Uiteraard na dat je hebt gecontroleerd of Cydia er wel of niet op staat.
En dan ben ik de eerste die vraagt waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik zit eraan te denken 'm te verkopen.
Volgens mij zit er in de iPad gewoon 2 chips. 64 GB is in de iPad gewoon 2 * 32 GB. Die 64 GB zijn voor Apple nog niet massaal in te kopen (want in de iPhone past er maar 1tje). In de iPod Touch zitten er ook 2 * 32. Ik denk niet dat er dit jaar trouwens een 128 GB iTouch komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft mss met de iPad te maken (dat daar wel een 64GB van is).
Heb je er zo naartoe geleefd en je best voor gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Ik zit eraan te denken 'm te verkopen.
Wel in een adapter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef mrstylo het volgende:
Kan je een micro simkaart in een Iphone 3gs stoppen?
Hij verkoopt hem nu alleen maar voor 1000 euro zodat-ie volgende week er gewoon eentje voor 600 of 700 euro kan kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je er zo naartoe geleefd en je best voor gedaan
Veel goedkoper http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41528quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:24 schreef mrstylo het volgende:
http://microsim-shop.com/
betrouwbaar?
Met een rotvaart tegen de muur smijten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef D. het volgende:
Wat is de snelste manier om je telefoon 'leeg' te maken voor verkoop?
Dan blijft ie vol, want je krijgt het er niet meer uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met een rotvaart tegen de muur smijten.![]()
Wist niet dat die functie er was, maar dan zal het wel lukkenquote:Gewoon in iTunes herstellen als een nieuwe iPhone.
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
En dan ben ik de eerste die vraagt waarom.
Ik heb om eerlijk te zijn nog niet één keer ook maar het idee gehad dat er iets wegviel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.
Afgezien van dit ben ik zó blij met dit ding. Ik baal echt. Heeft niemand het dan zo erg?
Bel je vaak vanuit één plek met slechte coverage? Is het een deathgrip probleem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n gesprekken (bijna alle gesprekken!) vallen te veel weg. Dus ik vind het de 700 euro die dat ding waard is niet waard.
Afgezien van dit ben ik zó blij met dit ding. Ik baal echt. Heeft niemand het dan zo erg?
Als je je iPhone via de telefoon/het internet hebt besteld, kun je binnen 7 dagen van de koop af. Dat is de voordeligste manier om van je foon af te komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is het voordeligst denken jullie? iphone 4 verkopen (ik zie bedragen rond de 700 euro geboden worden op MP) en dan een HTC oid kopen, of iPhone terugbrengen en gewoon ander toestel nemen?
Of had t-mobile nou nog die service dat je een toestel als kwijt op kon geven en met verlening een nieuw toestel krijgt?
Het gaat om mijn huis, ja. En hoewel ik weet dat ik hier slecht(er) bereik heb, viel met mijn 3G nooit wat weg. Hij is buiten ook wel 's weggevallen, maar het is vaker hier in huis. Het is deels een deathgrip probleem, als in: als ik 'm met links vasthoud, weet ik zeker dat het fout gaat. Maar ook met rechts, ook als ik voorzichtig ben, valt het weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bel je vaak vanuit één plek met slechte coverage? Is het een deathgrip probleem?
Wordt als het goed is deze week bezorgd, dus ik wacht het nog een weekje af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het maakt het 'probleem' niet minder kut, maar had je trouwens geen bumpercase gekregen?
Heb vandaag zelf gekniptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
iPhone 4 is nu in Duitsland, bij een DHL punt ergens, "on hold". Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt.
Intussen even naar T-Mobile gelopen en een microsim gehaald. Ging heel eenvoudig; kreeg het kaartje en een adapter (voor als ik 'm later in een ouder toestel wil stoppen) mee, en de boel werd meteen omgezet. Moest dus meteen het nieuwe kaartje in m'n 3G stoppen, en die werkte zonder problemen.
Nu die i4 nog.
Oh kut dat is dus een microsim adapter, ik dacht dat het gewoon een houder was voor de sier als het ware, en heb het weggeflikkerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
iPhone 4 is nu in Duitsland, bij een DHL punt ergens, "on hold". Zal mij benieuwen hoe lang dat duurt.
Intussen even naar T-Mobile gelopen en een microsim gehaald. Ging heel eenvoudig; kreeg het kaartje en een adapter (voor als ik 'm later in een ouder toestel wil stoppen) mee, en de boel werd meteen omgezet. Moest dus meteen het nieuwe kaartje in m'n 3G stoppen, en die werkte zonder problemen.
Nu die i4 nog.
In Duitsland? Maar hij komt toch uit de UK?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Breuls het volgende:
Nu die i4 nog.
Template uitknippen en gaan. Vandaag met 2 simkaartjes gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat las ik her en der, maar ik wilde het gewoon netjes regelen.
Mijn oude sim heeft overigens nog een Ben logo. Ik heb dat simkaartje al iets van 11 of 12 jaar, en nu is-ie buiten gebruik. Allemaal een momentje stilte graag.
Ingewikkeld he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In Duitsland? Maar hij komt toch uit de UK?
Dat is bekend ja, dat ze een aparte route hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ingewikkeld he?Hij is vanuit China naar Arnhem gegaan, van daaruit naar Milton Keynes, toen naar Birmingham, East Midlands, Leipzig en vannacht Amsterdam en vanmorgen Rotterdam. Vandaag zullen ze wel bij me thuis aankloppen. Ben er alleen niet, dus ik moet 's uitzoeken wat dan de procedure is bij DHL.
Zie 2 post boven je.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef kneusje28 het volgende:
ik ga eind augustus naar antwerpen. heb al een aantal mobistar winkels gebeld om een iphone4 te reserveren, maar vaak is dit niet mogelijk of word de telefoon niet eens opgenomen. Is dit uberhaupt ergens mogelijk? Of moet ik gewoon de gok wagen en als ik daar ben hopen dat er nog ergens 1 te halen valt. Iemand tips?
En 1 onder jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Andyy het volgende:
Wel alle Mobistars afgegaan, hadden allemaal niks en sommige lieten zelfs mij mijn vraag niet eens afmaken.
Saturn werd de laatste voor mij neus verkocht
Maar de Media markt had een hele stapel
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:12 schreef Andyy het volgende:
Saturn en Media markt.
Mobistar gaat iedereen in eerste instantie heen voor een iPhone 4, wat mijn ervaring was gisteren.
Saturn werd de laatste voor m'n neus verkocht en Media markt had nog gewoon een hele staplen liggen.
Thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)4-belgie-waar-2.html
http://www.iphoneclub.nl/(...)-for-mediamarkt.html
Meer info.
Verkeerde quote?:@quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:12 schreef nelisb het volgende:
@Kneusje
[..]
Zie 2 post boven je.
[..]
En 1 onder je![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |