Fixed.quote:
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechterklik, als Administrator uitvoeren, of in het Engels Run as Administrator.
dank jequote:
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.Wtf.
quote:
Dat liedjequote:
Hij heeft wat haar minder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken hem niet meerOf ligt het aan mij?
No problemo.quote:
Vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft wat haar minder.
[..]
No problemo.
quote:
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hipper shirt al aan!
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.
Zijn move vanaf 1.50quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clip!
Truste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef crv het volgende:
Gaat maar eens mijn bed opzoeken
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, begint aardig vreemd te wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.En ik kan last.fm nog eens niet vinden bij te verwijderen programma's, bij configuratiescherm. Wat is dit.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Hmm, begint aardig vreemd te worden. Heb je je pc al eens opnieuw opgestart? En start de schrobbler dan ook altijd meteen, als je je pc aanzet?
Uhmm, keer opnieuw opstarten en dan kijken of je hem wel kunt verwijderen. Als dat niet kan heb ik geen flauw idee wat je er anders aan kunt doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |