Dat zag ik ook, en toch geen onweer...? Dan moet er wel haast een hele plens water uit gaan vallen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Verscheidene toppen zitten inmiddels op een hoogte van 9 tot 10 km
Lijkt mij ook. Het systeem lijkt me juist meer naar het oosten van Brabant te trekken en vervolgens naar België, zodat juist Zeeland bijna niks krijgt...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Fredo55 het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het té noordoostelijk, alsof alles via Belgie naar Frankrijk gaat.
En die zooi die nu onder Denemarken zit dan? Gaat dat ook nog afslag richting zuid nemen door de Noordenwind?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Het systeem lijkt me juist meer naar het oosten van Brabant te trekken en vervolgens naar België, zodat juist Zeeland bijna niks krijgt...
Ja, daar zit het stukje onweer in he. Even kijken of dat nog meer gaat activeren en vannacht over het land gaat? Wat momenteel in Nederland is voor mijn gevoel niet lvl 2 waardig? Dus zou het stuk van Denemarken erg moeten activeren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En die zooi die nu onder Denemarken zit dan? Gaat dat ook nog afslag richting zuid nemen door de Noordenwind?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Edit: Daar zit wel een hoop onweer in:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightning
Blijft natuurlijk lastig, er is al wel wateroverlast geweest toch? Die lvl 2 was toch alleen voor water?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, daar zit het stukje onweer in he. Even kijken of dat nog meer gaat activeren en vannacht over het land gaat? Wat momenteel in Nederland is voor mijn gevoel niet lvl 2 waardig? Dus zou het stuk van Denemarken erg moeten activeren.
Idd, met deze snelheid zou het over een uurtje of 2/2.5 in Groningen moeten zijn toch? Nou, we zullen zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:06 schreef kermit71 het volgende:
de eerste bliksempjes op de (Benelux) buienradar..... (net onder Denemarken idd)
Die hittegolf is uitgesteld tot september als iedereen weer aan het werk is of naar school gaat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dit voor een klotezooi? We zouden een hittegolf krijgen in augustus! M'n planten, wat doe je?
Zit er niet in ben ik bang:quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dit voor een klotezooi? We zouden een hittegolf krijgen in augustus! M'n planten, wat doe je?
quote:zondag 22 augustus tot en met zondag 29 augustus
Aanhoudend wisselvallig zomerweer met temperaturen over het algemeen rond of net boven het langjarig gemiddelde.
er op stampen natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
Lijkt er toch op dat het gedeelte boven Denemarken het moet gaan waarmaken voor vannacht, anders is het uitgeven van een level 2 me echt een raadsel
quote:A level 2 was issued for Belgium and the Netherlands mainly for excessive rainfall.
Dan zou dat Nederland in moeten draaien?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef horned_reaper het volgende:
Het lijkt er wel op dat er een bak met onweer op Groningen af komt!
Ik zou kaarsen gaan zoeken, want je krijgt me toch een partij onweerquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Lekker briesje Speedy!![]()
In Groningen is het gestopt met zachtjes regenen.![]()
Zit nu lekker te bankhangen met minilaptop dus kan niet fatsoenlijk buienradar zien, is het al tijd voor zandzakken en roeibootjes?
Owkeej, fotocamera: check.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef horned_reaper het volgende:
Het lijkt er wel op dat er een bak met onweer op Groningen af komt!
Hmm, da's vraag 2 natuurlijk, naja, better safe than sorry.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker lekker briesje![]()
En euh er komt indd onweer deze kant op, maar de vraag is: Zal het onweer overleven?
Dat doet het ook toch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zou dat Nederland in moeten draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |