Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)quote:
Serieus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)
Boefje ben je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Er staat seks in de TT. Dan moet ik wel kijken.
kapsjoneslijer , ik liep al met een punt 50 toen moest jij nog geboren worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je wordt nu behoorlijk irritant. Kan je stoppen alsjeblieft?
En ja ik ben bereid te sterven voor vrede en veiligheid.
Ook voor mensen als jij.
Mwah, niemand heeft het ooit tegen me gezegd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus?Dat is zo afgezaagd als wat toch...
Ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)
Hoe oud ben jij ookal weer? Even offtopic hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de nieuwkomers: het ging over een 28 jarige vrouw die nog maagd was en zichzelf ook nog nooit gevingerd heeft. En daar waren we verbaasd over.
Lol, wie dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de nieuwkomers: het ging over een 28 jarige vrouw die nog maagd was en zichzelf ook nog nooit gevingerd heeft. En daar waren we verbaasd over.
34. Hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ookal weer? Even offtopic hoor.
Grrrrquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je 19 bent.
Geil met een zachte gquote:
Of hij heeft veel zelfvertrouwen over zijn prestaties in bed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij vindt masturberen helemaal te gek?
Een Zachte G maar ook een harde L. Wat wil je nog meerquote:
Zoals ik eerder al zei: zelfoverschatting is een mooi iets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of hij heeft veel zelfvertrouwen over zijn prestaties in bed.
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde Lquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Zachte G maar ook een harde L. Wat wil je nog meer
je moest eens wetenquote:
quote:
Er zijn details die niet op internet besproken hoeven te wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde L
Toch M-M?
Ik heb referentiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: zelfoverschatting is een mooi iets.
Ik weet niet over wie het gaat ft. ik ken haar niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
![]()
a: Omdat ze zo frigide als een drie-sterrenvrieskist.
Een ´Single´ topic met ´seks´ in de TT. Daar mag ik dan niet op afkomen?quote:b: Omdat jij met puppy-ogen en met je tong uit je bek overal reageert waar het over seks gaat en waar vrouwen posten.
Jij komt bij elk nieuw neukertje met een soort neuk-cv aanzetten en je ex-neukertjes worden dan even gebeld?quote:
* Memento-Mori houdt wijselijk haar mondquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde L
Toch M-M?
Wij kennen haar ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie het gaat ft. ik ken haar niet.
[..]
Een ´Single´ topic met ´seks´ in de TT. Daar mag ik dan niet op afkomen?
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bedquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij komt bij elk nieuw neukertje met een soort neuk-cv aanzetten en je ex-neukertjes worden dan even gebeld?
Ohw, okey.quote:
Ja, seks interesseert mij in hoge mate.quote:Mja, het is wel weer opvallend dat je altijd op dat soort TT's heel snel afkomt.
Honden.quote:Zo snel is de hond van mijn ouders ook als ik de trommel pak waar de hondekoekjes in zitten
En een woestijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb niks tegen Brabant hoor, prachtige bossen hebben ze daar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bed
Op meerdere plekken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een woestijnNou ja, stuifzand gebied
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stadquote:
Zeker,quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb niks tegen Brabant hoor, prachtige bossen hebben ze daar.
Ik heb het over de Loonse en Drunense duinen. Levend woestijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op meerdere plekken hoor
Drunense duinen zijn wel het grootst maar ieder groot heidegebied heeft zo'n gedeelte.
Zo op internet komt het grappig overquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stad
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bed
Ja, dat boeit wel meer mensen maar om het nou zo duidelijk te laten merken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, seks interesseert mij in hoge mate.
[..]
Honden.![]()
Katten
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |