Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)quote:
Serieus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)
Boefje ben je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
Er staat seks in de TT. Dan moet ik wel kijken.
kapsjoneslijer , ik liep al met een punt 50 toen moest jij nog geboren worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je wordt nu behoorlijk irritant. Kan je stoppen alsjeblieft?
En ja ik ben bereid te sterven voor vrede en veiligheid.
Ook voor mensen als jij.
Mwah, niemand heeft het ooit tegen me gezegd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus?Dat is zo afgezaagd als wat toch...
Ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat tegen mij IRL zou zeggen zou ik volgens mij echt smelten. (Als het op de Joey manier is dan)
Hoe oud ben jij ookal weer? Even offtopic hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de nieuwkomers: het ging over een 28 jarige vrouw die nog maagd was en zichzelf ook nog nooit gevingerd heeft. En daar waren we verbaasd over.
Lol, wie dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de nieuwkomers: het ging over een 28 jarige vrouw die nog maagd was en zichzelf ook nog nooit gevingerd heeft. En daar waren we verbaasd over.
34. Hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ookal weer? Even offtopic hoor.
Grrrrquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je 19 bent.
Geil met een zachte gquote:
Of hij heeft veel zelfvertrouwen over zijn prestaties in bed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij vindt masturberen helemaal te gek?
Een Zachte G maar ook een harde L. Wat wil je nog meerquote:
Zoals ik eerder al zei: zelfoverschatting is een mooi iets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of hij heeft veel zelfvertrouwen over zijn prestaties in bed.
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde Lquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Zachte G maar ook een harde L. Wat wil je nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |