je moest eens wetenquote:
quote:
Er zijn details die niet op internet besproken hoeven te wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde L
Toch M-M?
Ik heb referentiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: zelfoverschatting is een mooi iets.
Ik weet niet over wie het gaat ft. ik ken haar niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
![]()
a: Omdat ze zo frigide als een drie-sterrenvrieskist.
Een ´Single´ topic met ´seks´ in de TT. Daar mag ik dan niet op afkomen?quote:b: Omdat jij met puppy-ogen en met je tong uit je bek overal reageert waar het over seks gaat en waar vrouwen posten.
Jij komt bij elk nieuw neukertje met een soort neuk-cv aanzetten en je ex-neukertjes worden dan even gebeld?quote:
* Memento-Mori houdt wijselijk haar mondquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe je niet per se voor naar Brabant, die harde L
Toch M-M?
Wij kennen haar ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie het gaat ft. ik ken haar niet.
[..]
Een ´Single´ topic met ´seks´ in de TT. Daar mag ik dan niet op afkomen?
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bedquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij komt bij elk nieuw neukertje met een soort neuk-cv aanzetten en je ex-neukertjes worden dan even gebeld?
Ohw, okey.quote:
Ja, seks interesseert mij in hoge mate.quote:Mja, het is wel weer opvallend dat je altijd op dat soort TT's heel snel afkomt.
Honden.quote:Zo snel is de hond van mijn ouders ook als ik de trommel pak waar de hondekoekjes in zitten
En een woestijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb niks tegen Brabant hoor, prachtige bossen hebben ze daar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bed
Op meerdere plekken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een woestijnNou ja, stuifzand gebied
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stadquote:
Zeker,quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb niks tegen Brabant hoor, prachtige bossen hebben ze daar.
Ik heb het over de Loonse en Drunense duinen. Levend woestijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op meerdere plekken hoor
Drunense duinen zijn wel het grootst maar ieder groot heidegebied heeft zo'n gedeelte.
Zo op internet komt het grappig overquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stad
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liever niet...dan zeggen ze dat ik een lul ben...maar wel goed in bed
Ja, dat boeit wel meer mensen maar om het nou zo duidelijk te laten merken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja, seks interesseert mij in hoge mate.
[..]
Honden.![]()
Katten
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...een ex heeft dat serieus gezegd hier in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |