Waarom niet?quote:
Yep! Past welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:56 schreef Marvelous het volgende:
kut scheveningen! daar zit ik te vaak...
Bro, is die prullenbak die smalle? Past hij onder mijn aanrecht?
En toen moest je een schone broek aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig, heb ik toch goed gekozen voor de auto.. Stond op de drempel vanochtend, en voelde aan me interne barrometer dat er nattigheid aan kwam
Hey, dat was ik ook al van planquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
duh schetenduh reguhr??
en dan met de goede accentjes???
pff weer een lange dag voor de boeg.. vanavond even langs bij Marv
wat? scheiten??quote:
dan zie ik je misschien vanavond ook welquote:
Mja, wie weetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan zie ik je misschien vanavond ook wel
mooi he.. dat vertaal programma??quote:
Ja, opvallend iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mooi he.. dat vertaal programma??
mja daar had ik ook de reguhr vandaan.. maar reigah klinkt toch .. authentieker???
Wat goed TT.. moet je doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef tuintegel het volgende:
Het is geen grap
Edit± Daarbij als lieve en meelevende medefokkers , horen jullie mij te motiveren met woorden als : Wat goed , doen!
Nu zit ik weer te twijfelen
*aait*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef tuintegel het volgende:
Het is geen grap
Edit± Daarbij als lieve en meelevende medefokkers , horen jullie mij te motiveren met woorden als : Wat goed , doen!
Nu zit ik weer te twijfelen
Dat dacht jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
Goede nieuws : je kan nu hardlopen van en naar je werk en boodschapwinkels
Zeg maar af dan, je wilt toch wat aan je conditie doen? Tsjakkaa! Trek je sportoutfit maar alvast aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat dacht je. Ik krijg vast een leenauto mee
![]()
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...quote:
Ja? Is het zo'n dag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...
quote:
Vliegen je kids elkaar al lekker in de haren??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...
Dat zei ik ook altijd, afgelopen zaterdag heb ik zelfs een achtste triatlon gedaan (500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet gewoon , wat aan mijn conditie doen . Hardlopen is niks voor mij ben ik bang en fitness eigenlijk ook niet. Ik ga maar eens kijken of ik aanleg heb voor tennis.
Ja, bleh, ze schreeuwen zo tegen elkaar. En ik dan maar schreeuwen dat ze gewoon moeten pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Vliegen je kids elkaar al lekker in de haren??
*is er niet meer zo zeker van dat ze koters wil , na alle verhalen hier..*
Ik ga er inderdaad maar eens voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, afgelopen zaterdag heb ik zelfs een achtste triatlon gedaan (500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen)
En als je mij kent, dan weet je dat ik zwemmen niets vind. Maar als je eenmaal bezig bent en vooruitgang ziet, is het wel een erg fijn gevoel
maar.. maar .. maar.. Fok! is toch zo'n betrouwbaar medium??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ennuh...ik zou m'n keuze maar niet van een forum af laten hangen als ik jou was
mweh hardlopen zie je mij echt niet doen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad maar eens voor
Als je samen wilt lopen zeg je het maar hoor, leuk strompelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad maar eens voor
En wij strompelen ook rustig meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je samen wilt lopen zeg je het maar hoor, leuk strompelen
Jah da's waar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar.. maar .. maar.. Fok! is toch zo'n betrouwbaar medium??
is het een jongen of een meisje??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Lovechild het volgende:
Okeuj, er schort definitief iets aan mijn opvoeding: vanuit de douche komt een hartgrondig "Kut, kut, kut!", geuit door mijn 2.5 jarige![]()
Meisje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het een jongen of een meisje??
In praktijk wel. In theorie heeft ze een piemelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In dat geval heeft ze het toch goed?
*wacht....*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
In praktijk wel. In theorie heeft ze een piemel
* Ronnie_bravo bestelt een drankje....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
mja .. dat is dan in de praktijk toch??
en theoretisch ( = geslachtsaanduiding in paspoort) is ze een jongetje.. ?!?!?
(lekkere dicussie ook verder)
Het Fok! DH loopteamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je samen wilt lopen zeg je het maar hoor, leuk strompelen
Hm, zo ingewikkeld bedoelde ik het niet. In de praktijk is ze een meisje. Met alles d'rop en d'ran. Ze zégt daarentegen over zichzelf dat ze een piemel heeft, dus dan zou ze in theorie een jongen zijn. Maar dat is ze dus niet... ze is gewoon te klein om dat verschil te kennenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
mja .. dat is dan in de praktijk toch??
en theoretisch ( = geslachtsaanduiding in paspoort) is ze een jongetje.. ?!?!?
(lekkere dicussie ook verder)
en dan heb jij ook nog een (meerdere?!?) kind gebaard..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb ook een piemel, maar dat heet dan klit. Ingewikkeld gedoe
Ik heb niets gebaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan heb jij ook nog een (meerdere?!?) kind gebaard..
ahh toch mee met GotC?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf net een Lowlands-kaartje gekocht
Zwart?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij heb ik mezelf net een Lowlands-kaartje gekocht
Oh wordt jij de gelukkige!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 hoopt dat ze vanavond een scooter (snorfiets) kan kopen??
(ok en nu hou ik op met zeuren Marv)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef MissMSX het volgende:
En hoezo ongezonde lunch? Drie geroosterde boterhammen met kipkerriesalade
Maar ik kan het hebben... sterker nog... ik ga zo naar de dokter omdat ik teveel afval
Ik hou hem wel op de hoogste bieder als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 hoopt dat ze vanavond een scooter (snorfiets) kan kopen??
(ok en nu hou ik op met zeuren Marv)
Dan kan je m idd beter voor 3 tientjes minder aan een medehagenees verkopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik hou hem wel op de hoogste bieder als je het niet erg vind
Speurders is kut, daar is het hoogste bod 280 euro!
Zeker niet! Ik vind dat hij me door gaat verwijzen naar een goede dietistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een beetje mixen?![]()
Laat je trouwens aub door je huisarts niet wijsmaken dat je met de bv moet stoppen hoor...
Goed zo!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik vind dat hij me door gaat verwijzen naar een goede dietist
buiten speurders zijn er meer mensen die komen kijken... ik heb nog geen haast, ding kost niks als hij stil staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan kan je m idd beter voor 3 tientjes minder aan een medehagenees verkopendoe ik er nog een kratje bier bij ook
Misschien kom ik m vanavond ff afgooien, samen met je tent en je slaapzakkenquote:
Bod niet goed??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
buiten speurders zijn er meer mensen die komen kijken... ik heb nog geen haast, ding kost niks als hij stil staat
hoef niet de hoofdprijs, maar meer richting vraagprijs is beter!
ik doe er nog wel wat " natura" bij danquote:
* Flappekz doet ff zaakwaarnemer voor Marvelous spelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe er nog wel wat " natura" bij dan
Oeh, naturaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe er nog wel wat " natura" bij dan
hmm.. en dan mag ik Marv de pieken geven en jou de natura??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz doet ff zaakwaarnemer voor Marvelous spelen
Dat ligt eraan he...wat voor "natura" je erbij doet
Nee hoor, andersomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. en dan mag ik Marv de pieken geven en jou de natura??
we kunnen ook niks tegen GotC zeggen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, andersom
GotC leest vast mee
Er zijn tijden geweest dat ik mn hand er niet voor omgedraaid zou hebben ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we kunnen ook niks tegen GotC zeggen..
leugenaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uh...ik heb nog een nieuwe scooter voor minder te koop staan!!! Geld hoef ik niet, doe maar alleen natura
Ja hoi, die heeft ze zelf ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
leugenaar, je hebt wel een auto misschien wil ze die
Da's ook flauw...dat kratje bier van Atreidez was ook natura hoor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oeh, natura![]()
Dan ben ik snel omgekocht hoor
wat moet ik nou met een volvo dubbeldekker?? die bank past echt niet in de garage hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
leugenaar, je hebt wel een auto misschien wil ze die
I copy that...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik mn hand er niet voor omgedraaid zou hebben ...
I copy that 2quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar die tijden mis ik nu niet![]()
* Flappekz nog steeds verliefd is
ach.. wat oud worden al niet met je kan doen...quote:
RB heeft geen Volvo.. of ik heb iets gemistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat moet ik nou met een volvo dubbeldekker?? die bank past echt niet in de garage hoor!
Of hij moet stiekem die van Marv hebben gekocht ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
RB heeft geen Volvo.. of ik heb iets gemist
Dat is mogelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of hij moet stiekem die van Marv hebben gekocht ...
Pff ik heb nog gevraagd of ik er mee naar Polen kon rijden....geen reactie anders had ik hem wel gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of hij moet stiekem die van Marv hebben gekocht ...
ohh.. ik haal weer alles door elkaar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pff ik heb nog gevraagd of ik er mee naar Polen kon rijden....geen reactie anders had ik hem wel gekocht.
Ah en Flap en Bar,..waren jullie 'stout' ja vroeger? Ik niet, ik ben altijd heel braaf geweest
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. ik haal weer alles door elkaar!
en.. wat is stout??
Dat kwalificeer ik als 'stout'quote:
Nog een drie kwartier en dan ga ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een idee!
* Flappekz gaat naar huis
Wees maar niet bang, ik zorg goed voor mezelf... fiets is alweer geregeld! die scooter gebruikte ik alleen nog maar om naar het strand toe te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
Verkoopt marv nou ook al zijn scooter? Geen fiets, geen scooter, geen auto, o wacht nog 1 autootje dan of gaat ie ook al weg?
Oh, sorry daarvoor... maar ik heb niets aan een fiets waar ik 'nieuwe versnellingen' op moet zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
O ja, Summer had een fiets voor je maar je hebt niet meer gereageerd op haar sms?
Mijn mountainbike gaat volgende week voor een beurt, incl. wegbanden ipv die abnormale sloffenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet ook nog een nieuwe fiets kopen,.... moutainbike ben ik nu wel zat.
Lol! Ik heb haar sms niet gelezen of zo, alleen over gehoord. Maar het zit dus zo: hendeltje op stuur is afgebroken. Zodoende blijft ie in stand 3 en kan je niet naar stand 1 of 2 schakelen. Dat hendeltje moet dus vervangen worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oh, sorry daarvoor... maar ik heb niets aan een fiets waar ik 'nieuwe versnellingen' op moet zetten
Ik heb een scooter, een fiets en sportschoenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef GotC het volgende:
Ik heb een auto en een fiets![]()
Oh, en net-te-kleine-skates
Waarom wil je met die koekblik naar Polen? Ben je een Pool of was het bij wijze van spreken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ook nog een electrische scooter/step..... wou die aan me neefje geven maar ik vind het toch wat te gevaarlijk voor hem. Gaat toch zo'n 25 a 30 km p/u. Staat ook alleen maar te staan in mijn schuur.
Ik heb ook sportschoenen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb een scooter, een fiets en sportschoenen.![]()
Je hebt baas boven baas he.
ik heb 5 paar sportschoenen. Ha!quote:
Weet je nog, die tas met kleding/schoenen die weg mogen? Daar kunnen er een aantal inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik heb 5 paar sportschoenen. Ha!![]()
of meer, kan ook...maar wel allemaal gebruikt voor sport
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, die tas met kleding/schoenen die weg mogen? Daar kunnen er een aantal ze allemaal in
je klinkt als mijn vriendinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, die tas met kleding/schoenen die weg mogen? Daar kunnen er een aantal in
Ik was/ben Krysztofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom wil je met die koekblik naar Polen? Ben je een Pool of was het bij wijze van spreken?
of wat er in zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik was/ben Krysztof
Man man man,..het wordt steeds gekker. Mijn neefje (zaterdag 10 geworden) wil boxers van Bjorn Borg...want dat is stoer. Ome RB heeft even nodig gehad om hem te overtuigen dat het niet om de onderbroek gaat maar wie hem draagt......
Hmm..zo klink jij als een vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je klinkt als mijn vriendin
die schoenen zijn gewoon allemaal nodig!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmm..zo klink jij als een vrouw
Opstartproblemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
Wil Marv zn scooter showen aan Barretje, start ie niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild zit op een hele fijne "nieuwe" bureaustoel![]()
Je stelt me teleurquote:
oeh.. die Pa zal ie niet leuk vinden ... :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Lovechild het volgende:
Flap! Die lach van jou in dat eerste filmpje![]()
Ennuh...wie staan er nog allemaal bij? Barretjes aanstaande en jullie pa ofzo?
Ach, we kunnen altijd de kwaliteit van het filmpje de schuld gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh.. die Pa zal ie niet leuk vinden ... :p
Euh, wat was er met mijn lach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Lovechild het volgende:
Flap! Die lach van jou in dat eerste filmpje![]()
Ennuh...wie staan er nog allemaal bij? Barretjes aanstaande en jullie pa ofzo?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:39 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Nog geen bericht van Barretje?Ze zal toch wel veilig aangekomen zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
Kessie (= scooter) en ik zijn veilig thuis aangekomen!![]()
nu lekker slapen en morgen ermee naar m'n werk.. ben benieuwd!
Marv! bedankt voor het engelen geduld!![]()
Dat was wel de bedoeling geloof ik. Als ie startquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja duh, daarna heb ik nog gepost.. Ze ging er toch mee naar d'r werk vandaag
Of ze is hard aan het werkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef SolidasRock het volgende:
Ze is nog steeds bezig met het ding te starten.
DUS....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling geloof ik. Als ie start
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DUS....
Ik ben met de auto.. want hij starte niet...
Zo maar eens naar de bromfietsen handel hier in de buurt voor bougies :p
EN uitvinden waar de bougies zitten in zo'n bromfiets :pquote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
EN uitvinden waar de bougies zitten in zo'n bromfiets :p
ik gok bij het motorblok.. daar zit je op toch??
Je lach is bemettelijk/aanstekelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh, wat was er met mijn lach?
Ik vind het trouwens altijd stom om mezelf ergens terug te horen....is dat herkenbaar?
En dat voor een Westlanderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je lach is bemettelijk/aanstekelijk
Heel herkenbaar.
Jullie klinken trouwens wel erg Haags vind ik
Staat dat niet in het boekje van Kessie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. bel ik zo'n broemfietsen winkel op en vraag ik of ze een bougie hebben, gaat die keren vragen of het een lange, een korte, een weet-ik-het-allemaal- bougie moet hebben
*zucht* dat moeten ZIJ toch weten??
boekje??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat dat niet in het boekje van Kessie?
Nee, op de papieren zal t niet staan ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
boekje??
welk boekje.. heb alleen de papieren.. daar staat toch niet in wat voor bougies er in moeten??
Hmmz....ik denk dat je even moet wachten tot Marv zich komt meldenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
Naja hier staat wel een bougie in ( tenminste ik neem aan dat het de ignition is) maar dan die voor 25 km/h of 45 km/h??
en WAAR op het plaatje staat de bougie?? :p
m'nquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Gewoon scooter naar bromfiets-mannetje slepen....hij start niet, ik ben blond en vrouwelijk *knipper knipper*
Werk meestal aardig goed
Maarre ligt het niet aan je trappen? Weet nog met mn eerste brommetje dat ik altijd een uur aan het kicken was en dat kreng niet aan kreeg en mn broertje gaf er een zwengel aan en het bromde als een tierelier. Stomme brommer had gewoon een hekel aan me
zie post #201 van dit topicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:54 schreef tuintegel het volgende:
Als er op staat wat voor type motorblok erin zit moeten ze er ook wel uitkomen welke bougie je nodig hebt.
Of je googled even op merk scooter en bougie . Je hebt allerlei soorten namelijk..
Naja, aangezien dat dingetje harder dan 25 km/u kan....zou ik voor de snelste kiezen geloof ik.quote:
Die staan naast de plintenladders toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:57 schreef Atreidez het volgende:
Als je t merk en type weet van de brommer is internet je vriend.. moet vast wel ergens staan wat voor bougies daar in moeten.
Vergeet niet ook een voorraadje nieuwe bougievonkjes te kopen
Nee joh! Naast de vierkantegatenboorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die staan naast de plintenladders toch?
wist niet dat je mobiel zat..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Op mijn mobiel zie ik geen postnummers sorrie
ahh. kan gebeurenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:37 schreef tuintegel het volgende:
@barretje , nee denk het niet , of ik heb er overheen gelezen, ik mis weleens wat als ik via mijn mobiel lees.
Ik wil naar huis en mijn bed in met een goed boek of een leuke film, helemaal geen zin om op mijn werk te zijn..
Sleutelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh. kan gebeuren
ik heb zin om aan dat apparaat te gaan sleutelen en zorgen dat ie weer werkt..
*zit nog in de twijfel, sleutelen of yoga*
Yogaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh. kan gebeuren
ik heb zin om aan dat apparaat te gaan sleutelen en zorgen dat ie weer werkt..
*zit nog in de twijfel, sleutelen of yoga*
niet in m'n eigen buurt.. wel als ik door bepaalde andere buurten moet..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef MissMSX het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-vaker-onveilig.html
Nooit last van
Ik blijf dan ook altijd zorgvuldig op 't Zandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet in m'n eigen buurt.. wel als ik door bepaalde andere buurten moet..
en de appel valt niet ver van de boom..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik voel mij eigenlijk ook nooit onveilig .. Ik mag wel iets minder bijdehand worden soms ..
Preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de appel valt niet ver van de boom..
Jij moet ZEKER iets minder bijdehand worden....... ik zit mij hier nóg te verdedigenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik voel mij eigenlijk ook nooit onveilig .. Ik mag wel iets minder bijdehand worden soms ..
Je weet het , lenen mag altijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij moet ZEKER iets minder bijdehand worden....... ik zit mij hier nóg te verdedigen
minitegel komt niet mee bij de BBQ toch??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je weet het , lenen mag altijd
Zoals ik?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Atreidez het volgende:
Het scheelt ook wel als je zelf een beetje groot bent en breed oogtBeetje boos kijken en je hebt nergens last van..
Het klonk heel erg als uitlachenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh, wat was er met mijn lach?
Ik vind het trouwens altijd stom om mezelf ergens terug te horen....is dat herkenbaar?
Nee, dat was niet mn pa
Als ze wel komt, dan ga ik mijn koters ook niet uitbesteden. Wel zo leuk voor haar dan, al is het voor Mr Lovechild en mij iets minder relaxed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
minitegel komt niet mee bij de BBQ toch??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het altijd vreemd om mezelf terug te zien, ondanks dat ik er als een halfgod uitzie.....
Het ging niet om mini maar bedankt . Mijn kind gedraagd zich overigens beter als de meeste volwassenen in gezelschap, ze heeft alleen scherpe opmerkingen .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
minitegel komt niet mee bij de BBQ toch??
doe je die pyama er ook bij??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:17 schreef Marvelous het volgende:
ik heb het boekje hier nog liggen, sorry bar!! die komt zeker nog jou kan op!!
Er zit in den haag nog een lekker simpel zaakje met jongens die weten waar ze over lullen, ook makkelijk als je niet online iets zou willen bestellen.. Klik
Geen flauw idee waar ik die gelaten hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe je die pyama er ook bij??
ik heb net een bougie en een bougiesleutel gehaald..
vanmiddag even knutselen, want moet m'n vriendinnetjes vanavond wel m'n kekke kessie kunnen l;aten zien!
Vast ergens in het donkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik die gelaten heb
naakte marv...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik die gelaten heb
Dat zouden ze hier op mn werk eens moeten doen met mijn pcquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef Lovechild het volgende:
Mopper, pc wil me niet met internet verbinden
nog 2.5 dag te gaan!!quote:
quote:
5 ? zijn ze maandag ook vrij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga met Mini leuke dingen doen , mijn allerliefste heeft nog vijf dagen vakantie .
ohjaa. meenemen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Overigens LC komt er nog een mailtje met wie wat meeneemt de 11e ?
Ik reken vandaag ook meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
5 ? zijn ze maandag ook vrij?
Geen idee of je dat gaat wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik dacht al, word ik nou seniel of wat....
Maar weet je wel of ie het al is?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geen idee of je dat gaat worden
Dat mag je zelf bepalen op 11 septemberquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar weet je wel of ie het al is?
Wij zijn van de partijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen op 11 september.
Wie komen er nu allemaal?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik nu niet, zit nu op mijn werk en dat vind ik best asociaal voor mijn collega's.
Wij ook!quote:
Niet doen, de man/vrouw verhoudingen kloppen al helemaal nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*gaat proberen die kerel hier (topic) eens heen te slepen*
Brrr....mij niet gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand of je ergens in DH ook onderhuidse piercings kan laten zetten?
En dan niet van die dermal dingen. Ik geloof dat het beading heet.
http://fritsjedegraaff.tripod.com/id18.html
Mij ook niet, mijn meisje wil het :pquote:
ik krijg het niet eens te zien! :pquote:
Mischien Andy van Endless Art?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef CaLeX het volgende:
Weet iemand of je ergens in DH ook onderhuidse piercings kan laten zetten?
En dan niet van die dermal dingen. Ik geloof dat het beading heet.
http://fritsjedegraaff.tripod.com/id18.html
Echt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mij ook niet, mijn meisje wil het :p
och ja, de ene heeft een tunnel in zijn oor, de ander wat ijzer in het gezicht en de derde zit weer onder de inkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt?![]()
Kan het me gewoon niet voorstellen.....maar dat ben ik
Dus wat pak je dan? Hup stofzuigen jij!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
EENS per week?? het is hier in maanden niet meer gestofzuigd!
Joh! dat MAG niet eens!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus wat pak je dan? Hup stofzuigen jij!
daar zit nog wel een verschil in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Joh! dat MAG niet eens!
ik mag niet eens een spijker in de muur slaan om iets op te hangen..
Wat Calex al zegt. Ik begrijp dat wel , dat is toch meer mannenwerk. Stofzuigen kun je wel, ik vind ook dat zoiets moet mogen. Zeker op een eiland met alleen mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Joh! dat MAG niet eens!
ik mag niet eens een spijker in de muur slaan om iets op te hangen..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik begrijp dat wel , dat is toch meer mannenwerk.
in m'n kortste rokje zeker??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat Calex al zegt. Ik begrijp dat wel , dat is toch meer mannenwerk. Stofzuigen kun je wel, ik vind ook dat zoiets moet mogen. Zeker op een eiland met alleen mannen
quote:
Had ik alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen daar geen bezwaar tegen maken
Denk niet dat dat mogelijk zal zijn ......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kan ze mooi bij jouw komen stofzuigen vanavond
idd.. ik moet die bougie fixen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mogelijk zal zijn ......
Ook dát is mannenwerk...kijk je uit? Voor je het weet kun je niet meer stofzuigenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd.. ik moet die bougie fixen!
ik zal vanavond ook m'n nagels even lakken...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook dát is mannenwerk...kijk je uit? Voor je het weet kun je niet meer stofzuigen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal vanavond ook m'n nagels even lakken...
tevreden??
* Ronnie_bravo rent direct naar Scheveningen......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo heb weer hard gewerkt....op de pier in het zonnetje gezeten en naar NL-talige artiesten geluisterd. Is trouwens nog bezig voor de liefhebbers, geloof dat Wesley, Sieneke, Marianne Weber, Dennie Christiaan en Jordy van Loon nog komen.
Wel 500 meter afstand bewaren van de Pier he....of heeft Marianne Weber haar straatverbod tegen je al ingetrokkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo rent direct naar Scheveningen......
* Flappekz rent de andere kant op, richting Zuiderparkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo rent direct naar Scheveningen......
shit , ... daar heb ik geen rekening mee gehouden. SBS zend mij trouwens uit binnenkort bij Fanz.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wel 500 meter afstand bewaren van de Pier he....of heeft Marianne Weber haar straatverbod tegen je al ingetrokken
Pics?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef CaLeX het volgende:
Zo, krijgt er een klappen op de Fluwelen Burgwal
Hier ligt idd een schone taak voor jou. Succes en sterkte.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef tuintegel het volgende:
Er is hier net in de straat een kindje aangereden, best in shock nu . ik denk dat ik maar even naar het ziekenhuis ga (buurvrouwtje heeft verder niemand in de buurt dacht ik.)
Brr, hopen dat het niks ernstigs is..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef tuintegel het volgende:
Er is hier net in de straat een kindje aangereden, best in shock nu . ik denk dat ik maar even naar het ziekenhuis ga (buurvrouwtje heeft verder niemand in de buurt dacht ik.)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef tuintegel het volgende:
Het meisje is goed bij kennis en schijnt niks gebroken te hebben . Verder zijn ze nog bezig met onderzoekjes (heb de moeder even al haar spulletjes gegeven en ben weer weggegaan) . Het kind heeft trouwens wel een mega bulterig voorhoofd en haar beentje zag er toen we haar vasthadden toch wel eng uit...nu is het vaak toch al een stuk enger als er allemaal bloed aan te pas komt..
Komt goed ga ik vanuit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |