Waarom niet?quote:
Yep! Past welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:56 schreef Marvelous het volgende:
kut scheveningen! daar zit ik te vaak...
Bro, is die prullenbak die smalle? Past hij onder mijn aanrecht?
En toen moest je een schone broek aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Atreidez het volgende:
Gelukkig, heb ik toch goed gekozen voor de auto.. Stond op de drempel vanochtend, en voelde aan me interne barrometer dat er nattigheid aan kwam
Hey, dat was ik ook al van planquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
duh schetenduh reguhr??
en dan met de goede accentjes???
pff weer een lange dag voor de boeg.. vanavond even langs bij Marv
wat? scheiten??quote:
dan zie ik je misschien vanavond ook welquote:
Mja, wie weetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan zie ik je misschien vanavond ook wel
mooi he.. dat vertaal programma??quote:
Ja, opvallend iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mooi he.. dat vertaal programma??
mja daar had ik ook de reguhr vandaan.. maar reigah klinkt toch .. authentieker???
Wat goed TT.. moet je doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef tuintegel het volgende:
Het is geen grap
Edit± Daarbij als lieve en meelevende medefokkers , horen jullie mij te motiveren met woorden als : Wat goed , doen!
Nu zit ik weer te twijfelen
*aait*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef tuintegel het volgende:
Het is geen grap
Edit± Daarbij als lieve en meelevende medefokkers , horen jullie mij te motiveren met woorden als : Wat goed , doen!
Nu zit ik weer te twijfelen
Dat dacht jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
Goede nieuws : je kan nu hardlopen van en naar je werk en boodschapwinkels
Zeg maar af dan, je wilt toch wat aan je conditie doen? Tsjakkaa! Trek je sportoutfit maar alvast aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat dacht je. Ik krijg vast een leenauto mee
![]()
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...quote:
Ja? Is het zo'n dag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...
quote:
Vliegen je kids elkaar al lekker in de haren??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben idd al haast aan een alcholische versnapering toe. En dat voor iemand die dat zelden drinkt...
Dat zei ik ook altijd, afgelopen zaterdag heb ik zelfs een achtste triatlon gedaan (500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet gewoon , wat aan mijn conditie doen . Hardlopen is niks voor mij ben ik bang en fitness eigenlijk ook niet. Ik ga maar eens kijken of ik aanleg heb voor tennis.
Ja, bleh, ze schreeuwen zo tegen elkaar. En ik dan maar schreeuwen dat ze gewoon moeten pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Vliegen je kids elkaar al lekker in de haren??
*is er niet meer zo zeker van dat ze koters wil , na alle verhalen hier..*
Ik ga er inderdaad maar eens voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, afgelopen zaterdag heb ik zelfs een achtste triatlon gedaan (500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen)
En als je mij kent, dan weet je dat ik zwemmen niets vind. Maar als je eenmaal bezig bent en vooruitgang ziet, is het wel een erg fijn gevoel
maar.. maar .. maar.. Fok! is toch zo'n betrouwbaar medium??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ennuh...ik zou m'n keuze maar niet van een forum af laten hangen als ik jou was
mweh hardlopen zie je mij echt niet doen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad maar eens voor
Als je samen wilt lopen zeg je het maar hoor, leuk strompelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad maar eens voor
En wij strompelen ook rustig meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je samen wilt lopen zeg je het maar hoor, leuk strompelen
Jah da's waar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar.. maar .. maar.. Fok! is toch zo'n betrouwbaar medium??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |