Ik heb gepost... maar nog even zonder fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Topic voor Red
Een foto van je baard [M] #2
Wat had je dan gepost? Want alweer verwijderdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Heb mijn baard daar ook maar even gepost...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:24 schreef iamredleader het volgende:
Wellicht de poezen in veiligheid brengen?
--> CULquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar een goede marinade.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is marktdag vandaag. Ze zijn inkopen doen.
goh, dat had ik nou niet verwachtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat had je dan gepost? Want alweer verwijderd
Je bent welkom. Dat is wat je bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen. Ik ben geen vrouw maar ik ben er wel.
De meesten kennen elkaar hier alleen van de nick hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:34 schreef CaLeX het volgende:
Vandaag Boerenmarkt in Den Haag
blijf het raar vinden als mensen je bij je nick noementerwijl ik het zelf ook altijd doe
Ben echt benieuwd wat er stondquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh, dat had ik nou niet verwacht
Ja, dat snap ik hey.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De meesten kennen elkaar hier alleen van de nick he
Bedankt voor het warme welkomKoffie?
Mij mag je gewoon bij mijn voornaam noemen hoor. Maar nickname mag ook, ben ik heel soepel in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:34 schreef CaLeX het volgende:
Vandaag Boerenmarkt in Den Haag
blijf het raar vinden als mensen je bij je nick noementerwijl ik het zelf ook altijd doe
Uitslapen natuurlijk.quote:
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij mag je gewoon bij mijn voornaam noemen hoor. Maar nickname mag ook, ben ik heel soepel in.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan![]()
Iedereen krijgt dezelfde behandeling
Luie vrouwen ook altijd! Poetsen moeten zequote:
Heel veel mensen 'voelen' de waarde van Windows niet. Ze 'lenen' een kopietje van en buurjongen of krijgen het 'kado' op hun PC. Als meer mensen de volle retail-mep moesten betalen (200+ euro voor W7) zouden ze ineens wel nadenken over een alternatief, dunkt me.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook dat vind ik te eenvoudig gezocht.
Als je de tijd neemt en goed zoekt, kom je een heel eind.
Inderdaad! Het kost heel veel tijd en moeite om een werkende crack te vinden als MS weer een update uitbrengt die detecteert dat je een illegale versie hebtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heel veel mensen 'voelen' de waarde van Windows niet.
Dan hoop ik voor jou dat je niet internetbankiert op diezelfde machine, want dan kan dat geintje je onbedoeld nog wel eens meer kosten dan je lief isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! Het kost heel veel tijd en moeite om een werkende crack te vinden als MS weer een update uitbrengt die detecteert dat je een illegale versie hebt.
Want die crack ziet mijn TAN-codes die ik per sms ontvang?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je niet internetbankiert op diezelfde machine, want dan kan dat geintje je onbedoeld nog wel eens meer kosten dan je lief is
Dat is een heel goed huwelijk tussen die twee werelden inderdaad, maar de virusgevoeligheid word daar wel steeds groter door het toenemend aantal gebruikers, en ik vind ze gewoon te duur voor wat je krijgt, laat staan heel erg lelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:02 schreef zebaz het volgende:
Als je Linux teveel moeite vindt, koop dan een Mac
Ik heb nog nooit hoeven prutsen om iets werkend te krijgen op een Mac... En Fn+F5 doet niets op mijn iMac, ook een aanbeveling dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alsof die dingen makkelijk en goedkoop zijn
Als iemand goed is in geld uit je zak kloppen dan is het dhr Jobs wel.
Mwa. Het probleem met Macs is vooral dat je ook betaalt voor dingen die je misschien helemaal niet wilt. Als je een vergelijkbare pc, op alle punten vergelijkbaar dus, ernaast zet is een Mac niet duurder. Zie de Mac Mini vs AOpen Mini of Mac Pro vs Dell Xeon-vergelijkingen. Als je puur kijkt naar de specificaties kun je inderdaad voor een paar honderd euro een 'vergelijkbare' pc bij de Aldi kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alsof die dingen makkelijk en goedkoop zijn
Als iemand goed is in geld uit je zak kloppen dan is het dhr Jobs wel.
Cue Iphone en Ipod?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa. Het probleem met Macs is vooral dat je ook betaalt voor dingen die je misschien helemaal niet wilt. Als je een vergelijkbare pc, op alle punten vergelijkbaar dus, ernaast zet is een Mac niet duurder. Zie de Mac Mini vs AOpen Mini of Mac Pro vs Dell Xeon-vergelijkingen. Als je puur kijkt naar de specificaties kun je inderdaad voor een paar honderd euro een 'vergelijkbare' pc bij de Aldi kopen.
Apple heeft simpelweg geen goedkope instapmodellen en daardoor ben je al snel veel geld kwijt aan een Apple, maar dat maakt het nog geen geld uit de zak kloppen.
Ik had het over de Mac-computers vs Windows-pcs, niet over andere Apple-productenquote:
quote:
Het is niet wat je weet... maar wat je doetquote:Ik zag bij wat mensen een Award-avatar, gefeliciteerd!!
Heb ook even het topic doorgelezen, en ik zag mezelf genomineerd staan bij de Schweitzer-award!!![]()
![]()
Da's toch best knap voor iemand die geeneens eindexamen heeft gedaan in biologieMaar toch bedankt hoor
Da's heel knapquote:Heb me gisteravond wéér voorgenomen om weer mee te gaan doen in de AKQ, want we hebben wederom de rest van de kroeg ver achter ons gelaten met de pubquizwij hadden 65 punten, de nrs 2 hadden er 60, en de nrs 3 geloof ik 56 ofzo.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Sommige merken laten je in het BIOS de FN en ctrl functie swappen:
http://www.engadget.com/2(...)d-ctrl-keys-in-bios/
Heren, dank voor de tips, zal vanavond even een kijkje nemen wat de eventuele verdere mogelijkheden zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM: Je kan hiermee een eigen keyboard layout maken waarbij je misschien de Fn-knop helemaal uit kan zetten (of er een 2e control van maken of de twee omwisselen, of koppelen aan een combinatie). Zou handig kunnen zijn
Ja, dan moet je maar normale bedtijden aanhouden...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat had je dan gepost? Want alweer verwijderd
Welkom thuis!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Back in town!!!! Het was gisteren erg druilerig weer en we zouden toch vanmorgen naar huis moeten gaan, dus gisterenmiddag de boel ingepakt en naar huis gereden. Vannacht om 1 uur waren we weer thuis. Zo de boel weer uitpakken en boodschappen doen!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dan moet je maar normale bedtijden aanhouden...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Back in town!!!! Het was gisteren erg druilerig weer en we zouden toch vanmorgen naar huis moeten gaan, dus gisterenmiddag de boel ingepakt en naar huis gereden. Vannacht om 1 uur waren we weer thuis. Zo de boel weer uitpakken en boodschappen doen!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Er heeft weer iemand geprobeerd om op een rationele manier ofyles te overtuigen?
Ja, het was naïef en onhandigquote:
Jankerd...quote:
Kennelijk te heavy voor US dus...quote:Als je goed kijkt, kan je op onderstaande foto de baard in mijn keel zien:
Ah, een baard in de keelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef MadMaster het volgende:
De post was als volgt:
Kennelijk te heavy voor US dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |