Ja inderdaad, zo zou ik het ook niet weten. Wat je wel nog kunt proberen als je toevallig ergens een monitor hebt is die aansluiten en kijken of die wel beeld heeft/houd als je die knop indrukt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry...
Heb zelf aardig wat ervaring in dit soort dingen, maar als je geen source beschrijving/-referentie hebt, dan wordt het wat lastig..
Nee, het is goed zo, dank voor de moeite in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo zou ik het ook niet weten. Wat je wel nog kunt proberen als je toevallig ergens een monitor hebt is die aansluiten en kijken of die wel beeld heeft/houd als je die knop indrukt..
Daar is KLB voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is goed zo, dank voor de moeite in ieder geval.
Het gebeurt gelukkig niet al te vaak, soms als ik even niet oplet waar ik mijn tengels neerzet.
En ik zal volgende keer nog wat langer wachten met een nieuwe FN-F5.
Een externe monitor aanlsuiten zou op wel kunnen, maar dan moet ik er één hebben met een andere connector, mijn Acer heeft nog een oude, bredere connector...
Whatever, ik heb weer even stoom af kunnen blazen...
Ik stort ook nogal inquote:
Maar je geeft toch nog wel even je twitter account door?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik stort ook nogal in
Slaap lekker!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef De_Hertog het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
In IE 7 slaat de boel op hol, maar gelukkig hebben we FireFox nog...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef De_Hertog het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Topic voor Red
Een foto van je baard [M] #2
Zal me wel weer op een reprimande komen te staan, maar ik kon het niet laten...quote:
Harajuku ken ik wel (kan heel gezellig zijn, maar ook een haaibaai...), de ander niet...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiteraard![]()
(geen idee of de modjes in dat forum gevoel voor humor hebben)
Slaap ze, ik ga nog even een uurtje met m'n mengpaneel in de weer...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Morgen om 05:45 de wekker.
Ik heb daar wel gepost, maar ik houd het alleen op tekst en dan moet je wel heel erg voorzichtig zijn met wat je typt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal me wel weer op een reprimande komen te staan, maar ik kon het niet laten...
Ben nog nooit in US geweest (wel in de US of A...), apart subforum is dat...
Ach, als je zo graag met open bloot met je kop en/of andere gegevens op het internet bekend wil zijn, dan moet je niet te veel restricties stellen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel gepost, maar ik houd het alleen op tekst en dan moet je wel heel erg voorzichtig zijn met wat je typt.
Wel respect voor Harajuku en MissBliss, het is één van de moeilijkste subfora om te bewaken...
Ik ken iemand die graag met restricties rommelt en die heeft een hoofdkantoor op het Frederiksplein...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als je zo graag met open bloot met je kop en/of andere gegevens op het internet bekend wil zijn, dan moet je niet te veel restricties stellen...
Die shoarmazaak op de hoek van de Utrechtsestraat...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die graag met restricties rommelt en die heeft een hoofdkantoor op het Frederiksplein...
Dat zou kunnen, maar nee...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die shoarmazaak op de hoek van de Utrechtsestraat...?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:04 schreef De_Hertog het volgende:
Heeft u ook tijd te veel?
http://kronikle.kidrobot.(...)es-by-dalton-ghetti/
Wordt potloodbeeldhouwer!
Niet gevonden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
Aangezien niemand hier nog een salontafel voor mij in de aanbieding had, ga ik deze maar eens ophalen:
[ afbeelding ]
Sommige merken laten je in het BIOS de FN en ctrl functie swappen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
GVD...
Op mijn laptop zit een zogenaamde functie-knop (FN) om diverse toetsen een andere functie te geven.
Die knop zit rechts naast de linker Ctrl-knop en FN-F5 zet het beeldscherm uit en ik krijg het daarna niet weer aan.
Zie dan dus niks mee en het enige wat ik kan doen is de laptop hard resetten.
Net dus ook weer gebeurd en dus maar even de manual opgehaald via internet.
Staan die functies er niet in beschreven en heb ik nog geen idee hoe ik dat beeldscherm weer aan krijg in geval van...
Toch heeft ze je bericht 100% gewijzigdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Harajuku ken ik wel (kan heel gezellig zijn, maar ook een haaibaai...), de ander niet...
Nou nou, geweldig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM: Je kan hiermee een eigen keyboard layout maken waarbij je misschien de Fn-knop helemaal uit kan zetten (of er een 2e control van maken of de twee omwisselen, of koppelen aan een combinatie). Zou handig kunnen zijn
Nou en? In 99% van de gevallen voldoet een standaardindeling prima en heb je geen aanpassingen nodig. Wanneer je dat toch wil, dan kan dat maar moet je er een klein beetje moeite voor doen. Wat alsnog minder moeite is dan Linux aanlerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou nou, geweldig.
Met elke Linux-distro kun je vanaf het prille begin de toetsenbordlayout aanpassen naar eigen goeddunken.
Ik begrijp de koudwatervrees voor Linux niet, terwijl veel mensen de computer alleen gebruiken voor Internet en het kantoorpakket.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou en? In 99% van de gevallen voldoet een standaardindeling prima en heb je geen aanpassingen nodig. Wanneer je dat toch wil, dan kan dat maar moet je er een klein beetje moeite voor doen. Wat alsnog minder moeite is dan Linux aanleren
Ik heb Linux wel geprobeerd en ook al lukt installeren via de terminal, sudo, apt-get en dat soort nonsens allemaal uiteindelijk wel, in Windows gaat het toch een stuk makkelijker. En als ik een verslag moet inleveren voor school moet dat toch in MS Word, dus dan kan het er maar beter een beetje goed uitzien in MS Word. Als je alleen de tekstverwerker gebruikt voor eigen administratie dan is OpenOffice prima. Maar als er ook mensen mee overweg moeten kunnen die geen OpenOffice hebben en ook geen tijd/zin/kennis hebben om het te installeren dan ben je toch min of meer afhankelijk van Microsoft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp de koudwatervrees voor Linux niet, terwijl veel mensen de computer alleen gebruiken voor Internet en het kantoorpakket.
En ook dat vind ik te eenvoudig gezocht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog iets: er zijn best wel wat mensen met een iPod. Om een iPod te kunnen voorzien van nieuwe muziek heb je officieel iTunes nodig. Volgens wiki is dat beschikbaar voor Mac en Windows, maar niet voor Linux. Dat zal ook wel weer voor een groep een reden zijn om geen Linux te overwegen
Je kan naar de supermarkt gaan en een pot Calvé Mayonaise kopen. Die smaakt best aardig bij de friet, maar het is niet de allerbeste mogelijkheid die er is. Je kan ook zelf mayonaise maken van olie, ei, mosterd en eventueel nog zaken zoals citroensap en wat peper. Als je dat goed doet heb je een betere mayonaise dan die van Calvé. Je moet dan wel eerst leren een goede mayonaise te maken van de ingrediënten en het op de juiste manier doen. Zelfs als je dat weet is het meer werk dan de deksel van de pot te draaien. Daarom blijven mensen weg bij Linux: wat ze nu hebben is goed genoeg voor wat ze er mee willen en het scheelt een hoop moeite, zowel om te leren als in het gebruik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook dat vind ik te eenvoudig gezocht.
Als je de tijd neemt en goed zoekt, kom je een heel eind.
Die mensen zijn blijkbaar ongeïnformeerd dan en doen geen moeite om verder bij te leren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daarom blijven mensen weg bij Linux: wat ze nu hebben is goed genoeg voor wat ze er mee willen en het scheelt een hoop moeite, zowel om te leren als in het gebruik.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Er heeft weer iemand geprobeerd om op een rationele manier ofyles te overtuigen?
Ik had 'm al gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
Red, je hebt een naamtopic.![]()
Red leader standing by.
Ok het is geen Spaceballs, maar toch close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |