quote:
quote:
Ruim erover alquote:
quote:
ik lag zo lekker vanmorgenquote:
Ik ook, tot de wekker gingquote:
een klap verkopenquote:
Middagquote:
Krijg ik een klap van de baasquote:
Leuk joh, kinderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook, tot m'n zoontje wakker werd om 06:00![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, te ver weg voor vandaag...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, je bent op bezoek geweest bij Soempie en Wiebelkont?
Slapeloze nachten, lager inkomen, hogere uitgaven, verplichte vakanties in het hoogseizoen, geen vrije tijd meer... Echt heel veel inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt er zoooooveeeeel voor terug!!!
Je vergeet poepluiers, spuitluiers, doorgelekte luiers, luieruitslag, krijsende vriendjes die het huis afbreken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
Slapeloze nachten, lager inkomen, hogere uitgaven, verplichte vakanties in het hoogseizoen, geen vrije tijd meer... Echt heel veel inderdaad.
Ik vergeet nog wel meer, maar dat komt omdat ik die kennis niet heb, en dat ook zo wil houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je vergeet poepluiers, spuitluiers, doorgelekte luiers, luieruitslag, krijsende vriendjes die het huis afbreken...
Ach, kinderen zijn zo vervelend nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Bart het volgende:
Ik vergeet nog wel meer, maar dat komt omdat ik die kennis niet heb, en dat ook zo wil houden.
With the good comes the bad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, kinderen zijn zo vervelend nog niet
Vanaf nu zeker wel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi.
Is dat geouwehoer over kinderen al over?
Goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Net even voor de buien er uit geweest en de BlackBerry 9700 besteld voor nop.
OK, je betaald dat ding via je abonnement terug, maar ik heb privé een schijtabonnementje van 120 minuten per maand en normaal moet je dan ¤249 bijbetalen bij T for Telecom aldus hun eigen computersysteem(of ¤60 + ¤24,95 eenmalige kosten via de website van Hi zelf).
Was al eerder bij T for Telecom langs geweest, toen m'n abonnement afliep, maar toen mocht ik dus flink bijbetalen en heb ik het niet gedaan.
Op de website van T for Telecom had ik gisteren echter ontdekt dat 'ie daar, met het abonnement dat ik nu heb + BB online, als gratis werd aangegeven.
Verkoper was het er eerst niet mee eens, zijn systeem was leidend, bla bla bla.
Heb hem vervolgens de website laten zien en nu is de BB 9700 voor me in bestelling voor ¤0,00.
Ja, toch snel verdiend...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de markt is uw gulden een daalder waard.
Da's wat anders dan een gewone coupe ijs tijdens je vakantie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
NL is nu echt een bananenrepubliek.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland,buitenland
CDA hè, altijd het braafste kindje van de klas en nooit voor jezelf op durven komen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Maar de kans om terug te slaan terwijl die twee zelf op vakantie zijn, laat ze gewoon liggen.
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CDA hè, altijd het braafste kindje van de klas en nooit voor jezelf op durven komen...
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Maar de kans om terug te slaan terwijl die twee zelf op vakantie zijn, laat ze gewoon liggen.
Het wegsturen van Jack de Vries was voor het CDA het begin van het einde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.
Sjek had haar gewoon een beurt gegeven en gezegd: 'En nou als de wiedeweerga die toren van dat Muiderslot weer in om te regeren over het addergbroed en anders pak je de stadsrechten van Amsterdam maar weer af, nondeju'!!!'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.
Sjek is een nobel mensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjek had haar gewoon een beurt gegeven en gezegd: 'En nou als de wiedeweerga die toren van dat Muiderslot weer in om te regeren over het addergbroed en anders pak je de stadsrechten van Amsterdam maar weer af, nondeju'!!!'
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...
* Ofyles2 pleit voor een machtigere Reclame Code Commissie. Bedrijven lichten hun klanten niet goed genoeg voor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Net even voor de buien er uit geweest en de BlackBerry 9700 besteld voor nop.
OK, je betaald dat ding normaal gesproken via je abonnement wel terug, maar ik heb privé een schijtabonnementje van 120 minuten per maand voor nu ¤18,00 en normaal moet je dan ¤249 bijbetalen bij T for Telecom, aldus hun eigen computersysteem (of ¤60 + ¤24,95 eenmalige kosten via de website van Hi zelf).
Was al eerder bij T for Telecom langs geweest, toen m'n abonnement afliep, maar toen mocht ik dus flink bijbetalen en heb ik het niet gedaan.
Op de website van T for Telecom had ik gisteren echter ontdekt dat 'ie daar, met het abonnement dat ik nu heb + BB online, als gratis werd aangegeven.
Verkoper was het er eerst niet mee eens, zijn systeem was leidend, bla bla bla.
Veel discussie over en weer, maar uiteindelijk heb ik hem de website laten zien en nu is de BB 9700 voor me in bestelling voor ¤0,00.
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...
Scherp +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?
Nu wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.quote:
2xquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.![]()
En natuurlijk einde werkdag.
Cat Woman is caught.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.![]()
quote:
Ik denk -en hoop- dat het een mannetje is, dan noem ik hem Casper.quote:
Heeft Wiebel niks in te brengen mbt de naam?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk -en hoop- dat het een mannetje is, dan noem ik hem Casper.Alleen ze moeten nog niks van elkaar weten. Liggen nu alletwee ver uit elkaar te slapen met een eigen kruikje.
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat je ze/het/een allemaal al gevangen had.
Hoeveel kittens waren het in totaal? Je hebt er nu 2 toch?
O, mams ook nog, kende alleen Hobbes nog maar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.
Dat dus. En de moeder heeft nu eten en drinken. Morgen ervoor zien te zorgen dat ze echt gevangen wordt, want dit is natuurlijk best wel zielig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.
En wat ik begrijp uit de verhalen van Wiebel en Soempie, zitten ze allemaal goed in het vlees.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, mams ook nog, kende alleen Hobbes nog maar...
Geeft niks. Ik heb de oplossing al gepost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus. En de moeder heeft nu eten en drinken. Morgen ervoor zien te zorgen dat ze echt gevangen wordt, want dit is natuurlijk best wel zielig.Alleen die lui van het kattenzwerfvangproject bellen maar niet terug.
Zou me niks verbazen als jij al eens kat hebt gegeten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat ik begrijp uit de verhalen van Wiebel en Soempie, zitten ze allemaal goed in het vlees.
Eind september dus een BBQ in Huize Soempie.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Wiebel niks in te brengen mbt de naam?Hij heeft hem toch gevangen?
Correct.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij al eens kat hebt gegeten.
quote:
En? Was het lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |