't Positief bekijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:18 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend expres m'n wekker een kwartiertje later, half zeven in plaats van kwart over zes. Wordt Jair om zes uur wakkerach, dan kan ik 'm tenminste een ochtend-knuffel geven voordat ik naar werk ga
Thuiswerken... wat een luxequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:49 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een dagje thuis werken aan een presentatie.
Heb nog geen idee welke invalshoek ik zal nemen, maar dat zal vanzelf wel komen...
Zo lang ik niet meer nodig heb dan een computer en wat documentatie is dat geen probleem.quote:
En een saffie.quote:
Handigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang ik niet meer nodig heb dan een computer en wat documentatie is dat geen probleem.
En voor noodgevallen hebben we nog de telefoon en toegang tot de shares via extranet...
Koffie nu...
Daar heb ik er inmiddels al wat van op.quote:
Helaas, die is hier te weinig om een saffie mee te doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Daar heb ik er inmiddels al wat van op.
Heb mijn saffie ook maar weer in mijn avatar geplaatst.![]()
Zou ze een leven hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef Cobra4 het volgende:
Helaas, die is hier te weinig om een saffie mee te doen.
Het lijkt er wel op.quote:
quote:
Idem. Maar ik mis haar wel hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun het 'r in ieder geval wel van harte...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:58 schreef MadMaster het volgende:
We wachten de uitnodiging voor de bruiloft of het geboortekaartje wel af.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We wachten de uitnodiging voor de bruiloft of het geboortekaartje wel af.
En nu aan de slag...
En dat is maar goed ook als ik het zo leesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Handigdat zit er bij mij helaas niet in
quote:
quote:
Ruim erover alquote:
quote:
ik lag zo lekker vanmorgenquote:
Ik ook, tot de wekker gingquote:
een klap verkopenquote:
Middagquote:
Krijg ik een klap van de baasquote:
Leuk joh, kinderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook, tot m'n zoontje wakker werd om 06:00![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, te ver weg voor vandaag...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, je bent op bezoek geweest bij Soempie en Wiebelkont?
Slapeloze nachten, lager inkomen, hogere uitgaven, verplichte vakanties in het hoogseizoen, geen vrije tijd meer... Echt heel veel inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt er zoooooveeeeel voor terug!!!
Je vergeet poepluiers, spuitluiers, doorgelekte luiers, luieruitslag, krijsende vriendjes die het huis afbreken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
Slapeloze nachten, lager inkomen, hogere uitgaven, verplichte vakanties in het hoogseizoen, geen vrije tijd meer... Echt heel veel inderdaad.
Ik vergeet nog wel meer, maar dat komt omdat ik die kennis niet heb, en dat ook zo wil houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je vergeet poepluiers, spuitluiers, doorgelekte luiers, luieruitslag, krijsende vriendjes die het huis afbreken...
Ach, kinderen zijn zo vervelend nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Bart het volgende:
Ik vergeet nog wel meer, maar dat komt omdat ik die kennis niet heb, en dat ook zo wil houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |