Vanaf nu zeker wel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi.
Is dat geouwehoer over kinderen al over?
Goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Net even voor de buien er uit geweest en de BlackBerry 9700 besteld voor nop.
OK, je betaald dat ding via je abonnement terug, maar ik heb privé een schijtabonnementje van 120 minuten per maand en normaal moet je dan ¤249 bijbetalen bij T for Telecom aldus hun eigen computersysteem(of ¤60 + ¤24,95 eenmalige kosten via de website van Hi zelf).
Was al eerder bij T for Telecom langs geweest, toen m'n abonnement afliep, maar toen mocht ik dus flink bijbetalen en heb ik het niet gedaan.
Op de website van T for Telecom had ik gisteren echter ontdekt dat 'ie daar, met het abonnement dat ik nu heb + BB online, als gratis werd aangegeven.
Verkoper was het er eerst niet mee eens, zijn systeem was leidend, bla bla bla.
Heb hem vervolgens de website laten zien en nu is de BB 9700 voor me in bestelling voor ¤0,00.
Ja, toch snel verdiend...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de markt is uw gulden een daalder waard.
Da's wat anders dan een gewone coupe ijs tijdens je vakantie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
NL is nu echt een bananenrepubliek.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland,buitenland
CDA hč, altijd het braafste kindje van de klas en nooit voor jezelf op durven komen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Maar de kans om terug te slaan terwijl die twee zelf op vakantie zijn, laat ze gewoon liggen.
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CDA hč, altijd het braafste kindje van de klas en nooit voor jezelf op durven komen...
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
Maar de kans om terug te slaan terwijl die twee zelf op vakantie zijn, laat ze gewoon liggen.
Het wegsturen van Jack de Vries was voor het CDA het begin van het einde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.
Sjek had haar gewoon een beurt gegeven en gezegd: 'En nou als de wiedeweerga die toren van dat Muiderslot weer in om te regeren over het addergbroed en anders pak je de stadsrechten van Amsterdam maar weer af, nondeju'!!!'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat Sjek er niet meer is om advies te geven.
Sjek is een nobel mensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjek had haar gewoon een beurt gegeven en gezegd: 'En nou als de wiedeweerga die toren van dat Muiderslot weer in om te regeren over het addergbroed en anders pak je de stadsrechten van Amsterdam maar weer af, nondeju'!!!'
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...
* Ofyles2 pleit voor een machtigere Reclame Code Commissie. Bedrijven lichten hun klanten niet goed genoeg voor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Net even voor de buien er uit geweest en de BlackBerry 9700 besteld voor nop.
OK, je betaald dat ding normaal gesproken via je abonnement wel terug, maar ik heb privé een schijtabonnementje van 120 minuten per maand voor nu ¤18,00 en normaal moet je dan ¤249 bijbetalen bij T for Telecom, aldus hun eigen computersysteem (of ¤60 + ¤24,95 eenmalige kosten via de website van Hi zelf).
Was al eerder bij T for Telecom langs geweest, toen m'n abonnement afliep, maar toen mocht ik dus flink bijbetalen en heb ik het niet gedaan.
Op de website van T for Telecom had ik gisteren echter ontdekt dat 'ie daar, met het abonnement dat ik nu heb + BB online, als gratis werd aangegeven.
Verkoper was het er eerst niet mee eens, zijn systeem was leidend, bla bla bla.
Veel discussie over en weer, maar uiteindelijk heb ik hem de website laten zien en nu is de BB 9700 voor me in bestelling voor ¤0,00.
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch iets voor CDA'ers. Ze laten zich kinderlijk eenvoudig van achteren nemen en roepen 'Meer! Meer! Meer!'...
Scherp +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?
Nu wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, is die nieuwe vriendin van Sjek ook lid van het CDA?
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.quote:
2xquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.![]()
En natuurlijk einde werkdag.
Cat Woman is caught.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben de andere zwerfkitten kunnen vangen.![]()
quote:
Ik denk -en hoop- dat het een mannetje is, dan noem ik hem Casper.quote:
Heeft Wiebel niks in te brengen mbt de naam?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk -en hoop- dat het een mannetje is, dan noem ik hem Casper.Alleen ze moeten nog niks van elkaar weten. Liggen nu alletwee ver uit elkaar te slapen met een eigen kruikje.
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat je ze/het/een allemaal al gevangen had.
Hoeveel kittens waren het in totaal? Je hebt er nu 2 toch?
O, mams ook nog, kende alleen Hobbes nog maar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.
Dat dus. En de moeder heeft nu eten en drinken. Morgen ervoor zien te zorgen dat ze echt gevangen wordt, want dit is natuurlijk best wel zielig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij nu 2 kittens in huis en mams in de schuur.
En wat ik begrijp uit de verhalen van Wiebel en Soempie, zitten ze allemaal goed in het vlees.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, mams ook nog, kende alleen Hobbes nog maar...
Geeft niks. Ik heb de oplossing al gepost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus. En de moeder heeft nu eten en drinken. Morgen ervoor zien te zorgen dat ze echt gevangen wordt, want dit is natuurlijk best wel zielig.Alleen die lui van het kattenzwerfvangproject bellen maar niet terug.
Zou me niks verbazen als jij al eens kat hebt gegeten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat ik begrijp uit de verhalen van Wiebel en Soempie, zitten ze allemaal goed in het vlees.
Eind september dus een BBQ in Huize Soempie.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Wiebel niks in te brengen mbt de naam?Hij heeft hem toch gevangen?
Correct.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij al eens kat hebt gegeten.
quote:
En? Was het lekker?quote:
Ja. Ik moet zeggen dat ik wel heb zitten smullen.quote:
Geen idee, ik zie je niet online...quote:
Geen idee. Al jaren niet gebruikt.quote:
Waar smaakt het naar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet zeggen dat ik wel heb zitten smullen.
Vreemd, mijn msn doet het niet. Krijg de hele tijd de melding dat het programma niet reageert. Nouja, ik ga zo toch eten en op de bank ploffen.quote:
En moest je kluiven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet zeggen dat ik wel heb zitten smullen.
Naar poes denk ik.quote:
quote:
Ik zie iedereen online behalve jou. Ik denk dan ook dat het aan jou ligtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vreemd, mijn msn doet het niet. Krijg de hele tijd de melding dat het programma niet reageert. Nouja, ik ga zo toch eten en op de bank ploffen.
Als ik moet kiezen tussen een potje of poten, dan weet ik het wel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want er zit niet genoeg vlees aan om een filet los te snijden.
Wij konden kiezen tussen een stoofpotje en de poten/spareribs. Het is dus het laatste geworden.
In dit geval zul je je beslissing wel herroepen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een potje of poten, dan weet ik het wel...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ken de regels mbt V&A niet. Maar als ik een bod uitbreng voor er een richtprijs staat, Is dat artikel dan van mij?
[TK] 2x 4 persoons gezinskaart slagharen
Is dat een ja of een nee?quote:
Ik bied die kaarten niet aan, dus van mij krijg je gelijk.quote:
Done.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied die kaarten niet aan, dus van mij krijg je gelijk.
Er staat ook na jouw post 'geregeld'.
Ik zou even een PM'etje sturen of dat inclusief verzendkosten is...
En HT heeft ondertussen ook al een reactie gepost.quote:
Dus de volgende meet is in Pronopark Schaamharen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En HT heeft ondertussen ook al een reactie gepost.
Dan hoeft Etsie ook niet zo ver te reizenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus de volgende meet is in Pronopark Schaamharen?![]()
Ook wel gunstig voor de mensen in Noord Nederland, slim bekeken...
Dichtbij en Prono. Ze heeft dus geen enkele reden om niet aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoeft Etsie ook niet zo ver te reizen
Jij ook niet, Soempie niet, LB niet, voor Diaan en Peaceman is het ook een stukje korter rijden dan naar Amstelveen. Zelfs voor B.ertha zou het wel eens dichterbij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoeft Etsie ook niet zo ver te reizen
En anders haal jij d'r op met een tank, die kent ze nu toch ook door en door...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dichtbij en Prono. Ze heeft dus geen enkele reden om niet aanwezig te zijn.
De volgende SC meet in een Prono park.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook niet, Soempie niet, LB niet, voor Diaan en Peaceman is het ook een stukje korter rijden dan naar Amstelveen. Zelfs voor B.ertha zou het wel eens dichterbij kunnen zijn.
Ik zie mogelijkheden...
Zij kan 'm besturen en ik ga zitten bewonderen hoe zij met de pook omgaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders haal jij d'r op met een tank, die kent ze nu toch ook door en door...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De volgende SC meet in een Prono park.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij kan 'm besturen en ik ga zitten bewonderen hoe zij met de pook omgaat.
Oh ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Verpest het nou nie-hiet...
quote:
Heb ik voor het eerst in tijden weer eens in ONZ gepost..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
Red, je hebt een naamtopic.![]()
Red leader standing by.
Ok het is geen Spaceballs, maar toch close.
Steun je iarl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb ik voor het eerst in tijden weer eens in ONZ gepost..
De clip mist een stuk.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
GVD...
Op mijn laptop zit een zogenaamde functie-knop (FN) om diverse toetsen een andere functie te geven.
Die knop zit rechts naast de linker Ctrl-knop en FN-F5 zet het beeldscherm uit en ik krijg het daarna niet weer aan.
Zie dan dus niks mee en het enige wat ik kan doen is de laptop hard resetten.
Net dus ook weer gebeurd en dus maar even de manual opgehaald via internet.
Staan die functies er niet in beschreven en heb ik nog geen idee hoe ik dat beeldscherm weer aan krijg in geval van...
En na de vangst van moederpoes zien we dan weer die foto van haar met witte smurrie op haar gezicht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, moederpoes moet ook nog gevangen worden...
Nee, een breedbeeld Compaq Presario CQ60.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een mini laptop?
Dan heb je ook maar een theelichtje nodig om het beeld scherm weer te verlichten.
Heb meerdere keren FN-F5 ingedrukt, maar helaas geen resultaat, ook niet na even wachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef De_Hertog het volgende:
FN-F5 is meestal de knop om tussen verschillende display-profilen te wisselen. Nog een of twee keer FN-F5 indrukken zou dus moeten helpen, als je lang genoeg wacht tussendoor want dat heeft wat tijd nodig. Alternatief is, als de drivers het ondersteunen, de andere display-opties eruit halen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En na de vangst van moederpoes zien we dan weer die foto van haar met witte smurrie op haar gezicht?
Hobbes in gastgezin Wiebel en Soempquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die er al was, dan heb ik die gemist...
Het is inderdaad vreemd. Meestal is FN-F5 de knop om te wisselen, maar dan zou je het beeld ook weer terug moeten krijgen. Misschien kun je nog een andere instelling vinden in de driver van je videokaart?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb meerdere keren FN-F5 ingedrukt, maar helaas geen resultaat, ook niet na even wachten.
Het gebeurt me gelukkig niet al te vaak, maar het is wel stront irritant...
Zal volgende keer wat langer wachten, misschien helpt dat toch.
Maar het is wel vreemd dat die toetsen nergens beschreven worden...
Duik even apparaatbeheer in...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreemd. Meestal is FN-F5 de knop om te wisselen, maar dan zou je het beeld ook weer terug moeten krijgen. Misschien kun je nog een andere instelling vinden in de driver van je videokaart?
De drivers van je videokaart hebben meestal een instel-programma meegeleverd in je tray, soort beeldscherm-icoontje meestal.quote:
Zie hierboven, was onderweg...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De drivers van je videokaart hebben meestal een instel-programma meegeleverd in je tray, soort beeldscherm-icoontje meestal.
Sorry...quote:
Ja inderdaad, zo zou ik het ook niet weten. Wat je wel nog kunt proberen als je toevallig ergens een monitor hebt is die aansluiten en kijken of die wel beeld heeft/houd als je die knop indrukt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry...
Heb zelf aardig wat ervaring in dit soort dingen, maar als je geen source beschrijving/-referentie hebt, dan wordt het wat lastig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |