Een vriend van mij is 39, en is al zo grijs als maar kan zijn. En dat begon zo rond met zijn 30e.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe kan je trouwens zo grijs zijn op je 47ste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Een vriend van mij is 39, en is al zo grijs als maar kan zijn. En dat begon zo rond met zijn 30e.Niets mis met kaal zijn ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staan er trouwens geen links naar de RP-profielen van de alhier postende daters in de OP?
For great justice!
"Q. Mosselman!quote:
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets mis met kaal zijn ja!
Waarom staan er trouwens geen links naar de RP-profielen van de alhier postende daters in de OP?
Ach, mijn single (half)broertje is ook kaal. En het staat hem best wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
Niets mis met kaal zijn ja!
Neenquote:
Wil je je ook gaan bekeren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Aaaah.. toe.. Wat is je RP?quote:
De laatste keer dat ik überhaupt zoende is euh... heel lang geledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Na drie dates nog niet? De laatste keer dat ik niet op een eerste date zoende is euh... heel lang geleden.
Hoe weet jij de mijne nou weer dan?quote:
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoe weet jij de mijne nou weer dan?
Ja, is ook alweer een paar jaartjes oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Heej, jij gebruikt een foto die ik van je heb gemaakt op RP..
Hoppa, daten jullie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de foto
Ik word herkendquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de foto
En dan een bios..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
oe, date van vrijdag vroeg mij net uit voor een biosje![]()
de eerste keer in mijn leven dat een meisje vrouw mij uitvraagt...
Nu heb ik al heel wat afgedate en een paar relatietjes gehad, maar ik moest altijd zelf het initiatief nemen.
donkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan een bios..Dat is zo veilig.. en donker.. Kan je elkaar niet eens leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |