Naast Berlin Hbf heb je wel een mooi hotel waar je vanuit je hotelkamer dwars door het glazen dak van het station kan kijken. Stationsomroepen erbij.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef enJOYthir het volgende:
Donderdagochtend idd, en dan als een speer naar camping 3
dat is altijd lachen, maakt niet uit welke camping je staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Albert86 het volgende:
Donderdagmiddag idd.
Wij waren een keer zelfs zo snel door de ingang dat we op een bijna lege camping 2 aankwamen. Was wel lekker relax tent opzetten en daarna vol genot met een blik bier in de hand kijken hoe andere hun tent op zetten.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef enJOYthir het volgende:
Donderdagochtend idd, en dan als een speer naar camping 3
Het is inderdaad net wat je zelf wilt. Ik wil graag op camping 3: gezellig, dicht bij alles. Inderdaad wel wat meer herrie 's nachts. De één vindt dat gezellig (ik dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:13 schreef SnuggLe het volgende:
Vraag is wat een 'mooi' plekje is?
Dichtbij de ingang? Maar daardoor ook dichterbij de 24-uurs-tent (=lawaai?)?
Of juist dicht bij de winkel / rustiger plekje?
Het is puur wat je zoekt volgensmij. Camping 5 en 7 kunnen wellicht een betere nachtrust garanderen, maar zijn verder lopen.
Vakantie!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:14 schreef Guidodon het volgende:
Hoeft er niemand van jullie te werken ofzo?
Ik kan pas in de avond komen. Is er dan nog wel een plekje over op camping 3 of niet?
ik zou morgen al gaan en neem heel veul droge kleding en dingen mee om de regen tegen te houden want die komt er geheid en met bakken,als je droog wilt blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef NeonPanda het volgende:
Omdat dit mijn eerste Lowlands is wil ik graag weten wanneer jullie van plan zijn om de tent op te zetten. Is het verstandig als wij op Donderdag avond al vertrekken vanuit Almelo?
Ja, die campings gaan wel later open, vorig jaar pas om 8 uur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef SnuggLe het volgende:
Even om misverstanden te voorkomen: camping 5 t/m 7 gaan toch ook gewoon donderdagavond al open?
Had ik vorig jaar. de tenten die er stonden waren van de vrijwilligers. echt heerlijk dit jaar weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Albert86 het volgende:
Donderdagmiddag idd.
Wij waren een keer zelfs zo snel door de ingang dat we op een bijna lege camping 2 aankwamen. Was wel lekker relax tent opzetten en daarna vol genot met een blik bier in de hand kijken hoe andere hun tent op zetten.
Er is wel wat licht, maar het is niet veel. Ligt er ook aan of je dicht bij een lichtmast zit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Lips het volgende:
Is 't campingterrein 's avonds een beetje verlicht? Omdat 1 nog moet werken zijn wij er op z'n vroegst donderdag rond 10 uur en moeten dus ik het donker de tent opzettenWordt waarschijnlijk camping 5.
Koop een quecha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Lips het volgende:
Dat wordt oefenen met in het donker opzetten dan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Naast Berlin Hbf heb je wel een mooi hotel waar je vanuit je hotelkamer dwars door het glazen dak van het station kan kijken. Stationsomroepen erbij.
[ afbeelding ]
Foto gemaakt in DEC 2009.
Vet toch?
Nee ik hou wel van een uitdagingquote:
Haha KETA !!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging
Weet nie of ie hier al voorbij gekomen is, maar een tip; eerst tent opzetten, dan drugs en alcohol:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/a830c6a53a132dfacfba6272a12021ad
Onzin, dan moet ik nuchter op de dijk zijn, dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging
Weet nie of ie hier al voorbij gekomen is, maar een tip; eerst tent opzetten, dan drugs en alcohol:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/a830c6a53a132dfacfba6272a12021ad
Daarom geen tent meenemen. Campingterrein oplopen. 1 tent (waar niemand bij zit) in zijn geheel opppaken en 25 meter verplaatsen. Voila, met minimale inspanning een slaapplek. En je hebt niets hoeven slepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Onzin, dan moet ik nuchter op de dijk zijn, dat gaat niet.
Pas op voor 't zeik emmertje !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Daarom geen tent meenemen. Campingterrein oplopen. 1 tent (waar niemand bij zit) in zijn geheel opppaken en 25 meter verplaatsen. Voila, met minimale inspanning een slaapplek. En je hebt niets hoeven slepen.
Doen wij ook, maar of het veel uitmaakt, beginnen om een uur of 8 's ochtends meestal aan het bier dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vrijdagochtend kan ik fris en fruitig aan het festival beginnen. Op donderdag beginnen, dan ben ik de eerste festivaldag meteen zwaar verrot
Wij vetrekken lekker om 08:00 met de caravan. 11:00 aan het bier. Ik moet rijdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Doen wij ook, maar of het veel uitmaakt, beginnen om een uur of 8 's ochtends meestal aan het bier dus![]()
Donderdagavond eerst naar de Kuip en vrijdag vertrekken we rond 05.30 uur, zijn we er rond 07.30 uur met de caravan.
Camping 1,2 3 of 4 maken allemaal niet zoveeluit. pas vanaf 5 moet je dagelijks over een brug lopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:14 schreef Guidodon het volgende:
Hoeft er niemand van jullie te werken ofzo?
Ik kan pas in de avond komen. Is er dan nog wel een plekje over op camping 3 of niet?
Dat is toch niet de lowlands spirit. En mocht je dit wel doen dan hoop ik dat de eigenaar van de tent het wel ziet en je gewoon door de security meteen weer verwijderd wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Daarom geen tent meenemen. Campingterrein oplopen. 1 tent (waar niemand bij zit) in zijn geheel opppaken en 25 meter verplaatsen. Voila, met minimale inspanning een slaapplek. En je hebt niets hoeven slepen.
midden in de nacht van donderdag op vrijdag kun je zelfs nog op camping 1 terecht met een groep. Alleen moet je ff doorlopen naar achteren en niet vooraan moeilijk gaan staan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik vertrek met een groep rond een uur of 12 vanuit Enschede met de trein, als we dan niet op camping 1 t/m 3 kunnen staan geef ik het op, vroeg genoeg lijkt me.
Hey majesteit , ga eens bier halen !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Donderdag ochtend, aangezien ik er die middag al moet werken. Dus wel een beetje lief zijn voor de stewards van de campings ja!
Dat zou raar zijn, als ik dat dan ook ging halen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:14 schreef smoeske het volgende:
[..]
Hey majesteit , ga eens bier halen !![]()
Nee hoor , niks raars aan , echt waarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:38 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, als ik dat dan ook ging halen..
Ik mag die dag zelf geen bier drinken... Wrom zou ik dan...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef smoeske het volgende:
[..]
Nee hoor , niks raars aan , echt waar![]()
Kom je dan langs om mijn plaats op te zetten/ in te richten, etc, dan zuip ik wel voor je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik mag die dag zelf geen bier drinken... Wrom zou ik dan...
Das toch geen LL spirit ? Je kan je mede LL toch wel matsen ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik mag die dag zelf geen bier drinken... Wrom zou ik dan...
Die LL spirit is er zeker wel. Vorig jaar heb ik voor drie schattige meisjes hun tent opgezet tijdens het noodweer omdat ze niet wisten hoe het moest. En nog met een koffer gesjouwd van een jongen die er te veel bij zich had. En een ambulance besteld voor een meisje die op de rand van de vlondervan de 24 uurs tent op haar rug gevallen was.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef smoeske het volgende:
[..]
Das toch geen LL spirit ? Je kan je mede LL toch wel matsen ?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Donderdag ochtend, aangezien ik er die middag al moet werken. Dus wel een beetje lief zijn voor de stewards van de campings ja! de EHBO-ers.
Jij valt inderdaad onder de " good samaritans" ,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Die LL spirit is er zeker wel. Vorig jaar heb ik voor drie schattige meisjes hun tent opgezet tijdens het noodweer omdat ze niet wisten hoe het moest. En nog met een koffer gesjouwd van een jongen die er te veel bij zich had. En een ambulance besteld voor een meisje die op de rand van de vlondervan de 24 uurs tent op haar rug gevallen was.
Dat hebben ze ook bij de 24 uurs tent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef smoeske het volgende:
[..]
Jij valt inderdaad onder de " good samaritans" ,keep it up !
![]()
![]()
Maar je bent pas echt top als je ook nog eens bier zou halen
Sounds like a plan !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij de 24 uurs tent.Gewoon vallen op de dansvloer. Dan komt Peter je oplappen en zorg ik dat hij daar komt.
Berlijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Naast Berlin Hbf heb je wel een mooi hotel waar je vanuit je hotelkamer dwars door het glazen dak van het station kan kijken. Stationsomroepen erbij.
[ afbeelding ]
Foto gemaakt in DEC 2009.
Vet toch?
Berlijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
BerlijnBeste 5 maanden van mijn leven. Er zit daar trouwens ook nog een ander relaxed hostelletje.
Mooie tijd om er te zijn. Dan word je op de dijk afgezet, tussen alle anderen (met de auto LL aanhouden, niet kiss 'n ridequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:21 schreef Mark_Sch het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de kiss'n ride op donderdag om een uur of 12? aangezien ze zeggen dat de campings niet eerder opengaan dan 6 uur
Zou ik ook wel graag willen weten. Hoelaat gaat het open? File? Etc.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:21 schreef Mark_Sch het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de kiss'n ride op donderdag om een uur of 12? aangezien ze zeggen dat de campings niet eerder opengaan dan 6 uur
shit is aan nigga.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:42 schreef zonisdegod het volgende:
ik zet mijne morgen op, tijdens de tent off met vault_tec
Staat er al jaren op, klopt al jaren niet. Er valt op donderdagavond voldoende te beleven. Leukste feestje van Nederlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:38 schreef Mark_Sch het volgende:
Van de lowlands site: vermijd nutteloze files en eindeloze wachtrijen en kom niet voor Donderdag 18:00 uur naar biddinghuizen en tot vrijdagmiddag 13:00 valt er op lowlands sowieso niets te beleven.
Dus van de site klopt niet veel;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |