Naast Berlin Hbf heb je wel een mooi hotel waar je vanuit je hotelkamer dwars door het glazen dak van het station kan kijken. Stationsomroepen erbij.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef enJOYthir het volgende:
Donderdagochtend idd, en dan als een speer naar camping 3
dat is altijd lachen, maakt niet uit welke camping je staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Albert86 het volgende:
Donderdagmiddag idd.
Wij waren een keer zelfs zo snel door de ingang dat we op een bijna lege camping 2 aankwamen. Was wel lekker relax tent opzetten en daarna vol genot met een blik bier in de hand kijken hoe andere hun tent op zetten.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef enJOYthir het volgende:
Donderdagochtend idd, en dan als een speer naar camping 3
Het is inderdaad net wat je zelf wilt. Ik wil graag op camping 3: gezellig, dicht bij alles. Inderdaad wel wat meer herrie 's nachts. De één vindt dat gezellig (ik dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:13 schreef SnuggLe het volgende:
Vraag is wat een 'mooi' plekje is?
Dichtbij de ingang? Maar daardoor ook dichterbij de 24-uurs-tent (=lawaai?)?
Of juist dicht bij de winkel / rustiger plekje?
Het is puur wat je zoekt volgensmij. Camping 5 en 7 kunnen wellicht een betere nachtrust garanderen, maar zijn verder lopen.
Vakantie!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:14 schreef Guidodon het volgende:
Hoeft er niemand van jullie te werken ofzo?
Ik kan pas in de avond komen. Is er dan nog wel een plekje over op camping 3 of niet?
ik zou morgen al gaan en neem heel veul droge kleding en dingen mee om de regen tegen te houden want die komt er geheid en met bakken,als je droog wilt blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef NeonPanda het volgende:
Omdat dit mijn eerste Lowlands is wil ik graag weten wanneer jullie van plan zijn om de tent op te zetten. Is het verstandig als wij op Donderdag avond al vertrekken vanuit Almelo?
Ja, die campings gaan wel later open, vorig jaar pas om 8 uur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef SnuggLe het volgende:
Even om misverstanden te voorkomen: camping 5 t/m 7 gaan toch ook gewoon donderdagavond al open?
Had ik vorig jaar. de tenten die er stonden waren van de vrijwilligers. echt heerlijk dit jaar weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Albert86 het volgende:
Donderdagmiddag idd.
Wij waren een keer zelfs zo snel door de ingang dat we op een bijna lege camping 2 aankwamen. Was wel lekker relax tent opzetten en daarna vol genot met een blik bier in de hand kijken hoe andere hun tent op zetten.
Er is wel wat licht, maar het is niet veel. Ligt er ook aan of je dicht bij een lichtmast zit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Lips het volgende:
Is 't campingterrein 's avonds een beetje verlicht? Omdat 1 nog moet werken zijn wij er op z'n vroegst donderdag rond 10 uur en moeten dus ik het donker de tent opzettenWordt waarschijnlijk camping 5.
Koop een quecha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Lips het volgende:
Dat wordt oefenen met in het donker opzetten dan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Naast Berlin Hbf heb je wel een mooi hotel waar je vanuit je hotelkamer dwars door het glazen dak van het station kan kijken. Stationsomroepen erbij.
[ afbeelding ]
Foto gemaakt in DEC 2009.
Vet toch?
Nee ik hou wel van een uitdagingquote:
Haha KETA !!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging
Weet nie of ie hier al voorbij gekomen is, maar een tip; eerst tent opzetten, dan drugs en alcohol:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/a830c6a53a132dfacfba6272a12021ad
Onzin, dan moet ik nuchter op de dijk zijn, dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van een uitdaging
Weet nie of ie hier al voorbij gekomen is, maar een tip; eerst tent opzetten, dan drugs en alcohol:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/a830c6a53a132dfacfba6272a12021ad
Daarom geen tent meenemen. Campingterrein oplopen. 1 tent (waar niemand bij zit) in zijn geheel opppaken en 25 meter verplaatsen. Voila, met minimale inspanning een slaapplek. En je hebt niets hoeven slepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Onzin, dan moet ik nuchter op de dijk zijn, dat gaat niet.
Pas op voor 't zeik emmertje !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Daarom geen tent meenemen. Campingterrein oplopen. 1 tent (waar niemand bij zit) in zijn geheel opppaken en 25 meter verplaatsen. Voila, met minimale inspanning een slaapplek. En je hebt niets hoeven slepen.
Doen wij ook, maar of het veel uitmaakt, beginnen om een uur of 8 's ochtends meestal aan het bier dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vrijdagochtend kan ik fris en fruitig aan het festival beginnen. Op donderdag beginnen, dan ben ik de eerste festivaldag meteen zwaar verrot
Wij vetrekken lekker om 08:00 met de caravan. 11:00 aan het bier. Ik moet rijdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Doen wij ook, maar of het veel uitmaakt, beginnen om een uur of 8 's ochtends meestal aan het bier dus![]()
Donderdagavond eerst naar de Kuip en vrijdag vertrekken we rond 05.30 uur, zijn we er rond 07.30 uur met de caravan.
Camping 1,2 3 of 4 maken allemaal niet zoveeluit. pas vanaf 5 moet je dagelijks over een brug lopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:14 schreef Guidodon het volgende:
Hoeft er niemand van jullie te werken ofzo?
Ik kan pas in de avond komen. Is er dan nog wel een plekje over op camping 3 of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |