Nou idd, dat ging hardquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die vrouwen klikten hem al weg, omdat ze toen nog dachten dat het zijn eigen kinderen waren volgens mij
Ik denk dat ze een beetje verschillende types kiezen steeds en dus zit er altijd wel een schreeuwerige bijquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Kiezen ze altijd een luidruchtige vrouw uit of is dit toeval
Ja hè?quote:
Die donkere meneer ja?quote:
Welke was de derde? Ik heb niet zo goed opgeletquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die donkere meneer ja?
Ik vind het alledrie wel leuke mannen eigenlijk
Maar die derde zou ik zelf kiezen (op uiterlijk dan).
Ik snap niet dat ze nu al zo goed weten welke ze willen, ik zou niet eens weten welke stem er bij wie hoort de hele tijd in dat donker
Ik zit bij het einde echt vanquote:
Ik weet het einde niet meerquote:
Welke?quote:
Ik ook niet. Maar nog wel dat ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het einde niet meer![]()
Wel dat ik dat gepuzzel van haar zo goed vond.
Premonition met Sandra Bullockquote:
Wat voor coupe krijg jij morgen?quote:
Was net een voorstukje van op tv.quote:
Die vond ik fokking raar. En dan niet raar op een Memento manier. Gewoon raar.quote:
Nee komt morgenquote:
een urinal cake is het engelse woord voor toiletblokje / toiletzeepjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Normaal snap ik je stripje altijd![]()
Was net een voorstukjuhhhhhuhhhhh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, en jullie genieten er nu alvast van?
quote:
Ahhhhhhhhhh! Dat wist ik niet dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een urinal cake is het engelse woord voor toiletblokje / toiletzeepje
[afscheep-mode]Als, dan morgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net een voorstukjuhhhhhuhhhhh.
Doe eens een voor-foto. Heb ik ook gedaan net!
quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Ja daar kan hij weinig aan doen he, dat hij die band met zijn familie niet heeft, met zo'n vader
Tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Back. Haar en geld bij de kapper achtergelaten.
Je hebt van beide toch nog wel iets over?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Back. Haar en geld bij de kapper achtergelaten.
Ze kiezen ze ook goed uit, want toen ik daar woonde kwam ik maar weinig van zo'n mensen tegen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt van beide toch nog wel iets over?
Siewosie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie iemand beoordelen op een tas.
-of portemonneequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie iemand beoordelen op een tas.
Ik hoop hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die lippenstift, is dat van die meid die gek is op dieren, misschien is het de hond geweest
Ik zeg altijd 'zoals altijd' en dat doet ze ook primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zeker wel, ik ben niet zo extreem (ook niet extreem rijk trouwens, voor daar verkeerde ideeën over ontstaan.Thuiskapper = cheap). Het was even geleden dat ik was geweest dus het recept was ´flink wat eraf zodat ik weer dezelfde coupe heb als waar ik de vorige keer mee naar buiten stapte´.
En dat heeft ze keurig gedaan.
Weet je hoe vet, die wil ik ook een.quote:
Jij hebt woeste lokken Zwabbertquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik zeg altijd hoi tegen de kapper en loop dan zijn winkel voorbij
Maar jij bent dan ook cocoboy.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Da's toch ook best sociaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
altijd losquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt woeste lokken Zwabbert
Heb je het ook wel eens vast, of altijd los?
Ik ga volgende week zaterdag op vakantie met een vriend die gitaar speelt.quote:
mjah, ging laatst bij de winkel er naast iets kopen, die had geen pin automaatquote:
Je leeft helemaal mee he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat Jen die Phil laat schieten
Heb jij die gitaar al?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je hoe vet, die wil ik ook een.
Als ze zou weten hoe hij er uit ziet..quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat Jen die Phil laat schieten
doe motorhead danquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag op vakantie met een vriend die gitaar speelt.
Ik d8 ik doe origineel en ga meejengelen op een ukelele![]()
En zeker voor op het strand
Ik ga deze song als eerst leren
Leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag op vakantie met een vriend die gitaar speelt.
Ik d8 ik doe origineel en ga meejengelen op een ukelele![]()
En zeker voor op het strand
Ik ga deze song als eerst leren
Ja, dan kun je op 'zn minst groeten jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mjah, ging laatst bij de winkel er naast iets kopen, die had geen pin automaat
mocht ik eventjes bij de kappert geld pinnen, best sociaal toch
Nou, blinddoek om en de straat op jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
3 x zoenen zonder te weten wie, dat lijkt me best spannend
Neh, eerder spannend in negatieve zin, zou toch niet achteraf die koppies willen zien en denken "oh yuck"quote:
Ik vind het ook een beetje een piepertje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Ben ik de enige die zich er aan stoort dat hij zijn gezondheid zo vaak 'in de strijd' gooit?
Oh, ik durfde het al niet te zeggen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Ben ik de enige die zich er aan stoort dat hij zijn gezondheid zo vaak 'in de strijd' gooit?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh, eerder spannend in negatieve zin, zou toch niet achteraf die koppies willen zien en denken "oh yuck"
Je bent niet handig genoeg bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en mijn vingers zijn er te groot voor
dan krijg je dit: klikquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
3 x zoenen zonder te weten wie, dat lijkt me best spannend
Ja best wel, zo'n Kat von D type.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
"Aan mijn uiterlijk kan je zien dat ik hou van muziek en naar autoshows ga".
WTF?
Misschien doelt ze met die autoshows op van die hotrods, vanwege haar ene groovy haarlokquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
"Aan mijn uiterlijk kan je zien dat ik hou van muziek en naar autoshows ga".
WTF?
dat ook, maar mijn klauwen zijn echt te groot, misschien als ik heel hard oefen...quote:
Ja beetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja best wel, zo'n Kat von D type.
Dan had ik haar nog net iets 'ruiger' qua looks verwacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja best wel, zo'n Kat von D type.
Zo'n lok moet je doen Greys!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doelt ze met die autoshows op van die hotrods, vanwege haar ene groovy haarlok
Of ik denk te ver door
Hij heeft ook zo'n natnekkenbakkes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zielig, eerst willen ze alle 3, daarna niet meer, arm ding
Was niet ze niet nanny en komt ze niet uit een megabraaf gezin ook?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik haar nog net iets 'ruiger' qua looks verwacht.
Ze heeft best een klassiek gezicht.
En luipaardvlekken in het gezicht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik haar nog net iets 'ruiger' qua looks verwacht.
Ze heeft best een klassiek gezicht.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nooit die behoeftes bij snaarinstrumenten
Ja dat was zijquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was niet ze niet nanny en komt ze niet uit een megabraaf gezin ook?
Hij wilde haar welquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die neger gaat nog balen als hij die legerchick terug ziet later
Dit gevonden http://www.kamben.com/sha(...)ame=Shaking%20Toy%20(VLINDER)quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Zo te zien (nog) niet te verkrijgen in Nederland, die vlinder!
Ik hoop dat het voor jou net zo lekker is als voor mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Hoe is het hier? Ik ga even teruglezen!
Dat liedjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Oh dit is ook een leuke film!
Russel Crowe die het huis in Frankrijk erft!
Oh, ik heb het even gemist. Hoe heet die film, weet je dat nog?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Oh dit is ook een leuke film!
Russel Crowe die het huis in Frankrijk erft!
Dit wordt hem denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Uiteindelijk wil hij Jen.
En wil Jen hem niet.
Hebben ze alle zes niets
Beter dan uit de hand etenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, uit de hand lopeennnnnn!
A good yearquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb het even gemist. Hoe heet die film, weet je dat nog?
Ik denk dat ze hem alledrie niet meer moeten, en dat hij daar in zijn eentje blijft staan, oh Romeoquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, uit de hand lopeennnnnn!
Oké, misschien maar even kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
A good year
Echt een vrouwenfilm.
Beetje anders dan anders, wel fijne film!
Ik denk het ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem alledrie niet meer moeten, en dat hij daar in zijn eentje blijft staan, oh Romeo
Ik had niet meegekregen of ie ook jong(er) was of er alleen maar zo uit zag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhh....
Echt, wat een knurft die meid. Als hij perfect is maar wel een beetje jong.
Dan probeer je het toch gewoon
Tijd om te zappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Hysterische heaumeaus in Launch my line.Kijk je mee Vissie?
Oh ik ken dit programma helemaal niet, is het nieuw? Ff kiekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Robijn Intensiefquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken dit programma helemaal niet, is het nieuw?
Het is een Nederlands ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Er is zelfs een Daten in het Donker geweest
Is dat zo?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Produced by John de Mol zag ik in de aftiteling.
Dit is de vijfde aflevering of zo. Het is erg fout, maar ik begin het steeds leuker fout te vinden. Lekker hysterisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken dit programma helemaal niet, is het nieuw? Ff kieken
Kijk je mee naar de roddel en achterklap?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is leuk! Vorige week ook gezien
En dat is zoquote:The landscapes, the Provence feeling, the interesting women, and the enchanting world of wine makes you fly between the clouds and wonder: "what if I leave my job right now and start living the real life?". It is a movie about feelings, enjoying life, and finding yourself. You have to see it.
Ja, dat las ik toen ik die ene keer heel internet afgespeurd heb om te ontdekken of die twee getrouwd en gelukkig waren (wat ze niet warenquote:
Oh, van dat soort films wil ik inderdaad altijd mijn boeltje pakken en met Meneer Lief vertrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
Goodbye, een stukje van imdb over A Good Year:
[..]
En dat is zo
Het is niet een flashy snelle film, maar een gewoon 'fijne' film.
Ohja, wij wilden dat ze al zwanger was van haar tweede kind.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat las ik toen ik die ene keer heel internet afgespeurd heb om te ontdekken of die twee getrouwd en gelukkig waren (wat ze niet waren)
Maar de knuffel maakte alles goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kut metafoor, de Titanic.Dan wil je gewoon dat het faalt.
En toch is het een leuk stel, die twee kerelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kut metafoor, de Titanic.Dan wil je gewoon dat het faalt.
Oh jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat las ik toen ik die ene keer heel internet afgespeurd heb om te ontdekken of die twee getrouwd en gelukkig waren (wat ze niet waren)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
OMG, wat een wijvenprogramma's
Topic wordt zo wel snel volgespamd.
*met een beetje geluk zien ze mijn post niet
JJH waar ben je?!
Dankjequote:
Dat komt wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
Ik heb een pizza in de oven gedaan, maar hij zat helemaal onder het ijs, dus ben benieuwd...
Welke smaak pizza?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
Ik heb een pizza in de oven gedaan, maar hij zat helemaal onder het ijs, dus ben benieuwd...
Ik ook, de mijne was ook nog bevroren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
Gebakken ijspegelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef D. het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke smaak pizza?
Ik heb net m'n nagels ff snel gelakt, dus ik kan pas straks de koelkast weer in
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kruip jij altijd in de koelkast? wel koud hoor, krijg je stijve tepeltjes van
Quattro Stagioniquote:
Ah, goed voor de lijn dusquote:Ik heb net m'n nagels ff snel gelakt, dus ik kan pas straks de koelkast weer in
Ja, die van mij ook, vandaar al dat ijsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, de mijne was ook nog bevroren.
Ik kon het niet plaatsen, wat een kutaccent is dat toch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Carglass, is dat nou van origine een R'dams bedrijf of is dit lekker toegankelijk om bijna met alle reclames weer de Rôtterdammert te nemen?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou 't niks voor Tombolalala zijn?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en die staat al een tijdje droog is al eventjes single, dus dan komt dat 'met huid en haar verslinden' ook nog van pas
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomboraider heeft ook altijd haar [ afbeelding ] op zak
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat leuk, een jongen die gastouder is, bij Take me out, een match voor Tombo
Ik begreep al niet waar je bleefquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb teruggelezen![]()
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR IS LL?![]()
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
Daar achter, onder de bank.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
Jerney Kaagmanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet dat jurylid van Idols, die vrouw met dat strakke gezicht die nooit beweegt, Jerney?
Die vrouw in het zwart-wit streepje is ook zo'n blok beton
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
[..][ afbeelding ]
Is Ll in de buurt?![]()
[..]
Naam? Nummer?
Ja, ik heb een drukke week en we gaan ineens snelquote:
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij!quote:
Nee! Die andere!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb een drukke week en we gaan ineens snel![]()
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij!![]()
* kijkt onder bank *
Hij noemt me 15, wil me koppelen aan iemand van 19 EN suggereert dat ik droog staquote:
LangeLummel.quote:
LL is gewoon een faaltroll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij noemt me 15, wil me koppelen aan iemand van 19 EN suggereert dat ik droog sta![]()
AS IF
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij noemt me 15, wil me koppelen aan iemand van 19 EN suggereert dat ik droog sta![]()
AS IF
En bedankt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AS IF
*kijkt onder andere bank*quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee! Die andere!![]()
*wijst nog een keer*
Nou iddquote:
Je bent vast een schat, maar ik ben 9 jaar ouderquote:
Ik ben geen meisje meer dus geef geen kusjes als ik geplaagd wordquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen
Ow, wacht...
Eigenlijk is het best een lafaard he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*kijkt onder andere bank*
![]()
*ziet gat in de vloer*
Je weet ook niet wat je wilt, meestal roep je dat je jonkies leuk vindtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Je bent vast een schat, maar ik ben 9 jaar ouder![]()
Geeft niks, als je ff een PM stuurt met je foto kan ik je vast wel goedkeurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd![]()
En nu natuurlijk niet durven te posten![]()
[..]
Je bent vast een schat, maar ik ben 9 jaar ouder![]()
[..]
Ik ben geen meisje meer dus geef geen kusjes als ik geplaagd word
Dat dacht ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Gaga
En dat rode lakleer is toch juist PRIMA te combineren met grijs?
Gewoon een riem van maken ofzo!
Ohhhhquote:
Mja...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een lafaard he?
Maar niet ZO jong!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wilt, meestal roep je dat je jonkies leuk vindt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft niks, als je ff een PM stuurt kan ik je vast wel goedkeuren
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha, die kerel die onder de tafel gaat liggen ronken.
In zijn 'baarmoeder'
Ja!quote:
Ja!quote:Wat een irritant stel wijven, die twee ruziemakers
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg nog een PM ook![]()
OMG Tombo, ik hoef je pics in je nakie niet te zien
Als je geen jongen bent ben je een meisjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben geen meisje meer dus geef geen kusjes als ik geplaagd word
ET go home in plaats van ET phone home.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
In zijn 'baarmoeder'
Fantastischquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
In zijn 'baarmoeder'
Ik ben een vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je geen jongen bent ben je een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet je niet nog een PM sturen dat je mijn naaktfoto's ook wil zien
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
Ja officieel als je boven de 18 bent toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Nou idd!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Wel kewl, zo'n zilveren jurk en als je dan de split open ziet gaan een beetje dat die rode lak aan de binnenkant zit.
quote:
Trustenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Maar genoeg gegrapt voor vandaag.
Ik ga lekker slapie doen en nog eens nadromen over je naaktfoto's![]()
Ze denken vast dat ie leuk staat bij het rode vinylquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
Ze gaan toch niet echt die rode boa gebruiken he?
[..]
Ik ben een vrouw
Is het je ooit opgevallen dat een 18 jarige jongen een dier uit de sloot redt of een ongeluk krijgt, maar de een 18 jarige man datzelfde dier de sloot in gooit of een ongeluk veroorzaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Ik ben een vrouw
Ik had ooit op 19-jarige leeftijd een ongeluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond in de krant dat ik een 19-jarige man was
Maar je bent jonger dan ik, dus ik ga geen mevrouw zeggen![]()
Awwquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn TomPoes moet wachten want er ligt een NelisPoes te slapen op mn schoot
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Maar genoeg gegrapt voor vandaag.
Ik ga lekker slapie doen en nog eens nadromen over je naaktfoto's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Neusjequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit op 19-jarige leeftijd een ongeluk.
Stond in de krant dat ik een 19-jarige man was
Maar je bent jonger dan ik, dus ik ga geen mevrouw zeggen
Veroorzaker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat een 18 jarige jongen een dier uit de sloot redt of een ongeluk krijgt, maar de een 18 jarige man datzelfde dier de sloot in gooit of een ongeluk veroorzaakt?
Ik las ergens "een 18-jarige vrouw uit K. is om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Een 18-jarige jongen uit dezelfde plaats ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis"quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat een 18 jarige jongen een dier uit de sloot redt of een ongeluk krijgt, maar de een 18 jarige man datzelfde dier de sloot in gooit of een ongeluk veroorzaakt?
Kennie nie koken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef D. het volgende:
De pizza is bij nader inzien toch niet zo lekker als gehoopt
Da's verwarrend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las ergens "een 18-jarige vrouw uit K. is om het leven gekomen bij een auto-ongeluk. Een 18-jarige jongen uit dezelfde plaats ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis"
Ik had het goed!quote:
Ik welquote:
Droogquote:Tisser mee dan? Merk niet lekker?
Bij een eenzijdig ongeval ben je toch dader en slachtoffer tegelijk?quote:
Je kat heet Yoko? Toch niet als in Yoko Ono?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Er krepeert hier een vlieg rond. Yoko hoeft hem alleen nog maar de genadeslag te geven.
PATS!
Ah, dat wassie.
Hier moet ik ze zelf vangenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Er krepeert hier een vlieg rond. Yoko hoeft hem alleen nog maar de genadeslag te geven.
PATS!
Ah, dat wassie.
Gister bij mn oppaskatten hadden ze EINDELIJK die vlieg die bij het raam zat "gevangen", doen ze er niks meequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
PATS!
Ah, dat wassie.
Ik denk Yoko Furushoquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kat heet Yoko? Toch niet als in Yoko Ono?
Uhm... ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kat heet Yoko? Toch niet als in Yoko Ono?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... ja.Eigenlijk is het Yoko2. Ik had de naam al aan een andere pleegkat vergeven maar zij koos hem een jaar later, toen ze haar intrede deed, alsnog uit.
Kikkers, muizen, vogels, libelles... vliegen zijn een mondvermaakje hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Die sissytijger hier zit regelmatig luid smakkend vliegen te verorberen.
Getverdemme
Waarom?quote:
Ze heeft bijgedragen aan de ondergang van de Beatles.quote:
Randje aan de jurk, gedraaid om een pauweveer en nog wat andere truukjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie bij heel veel jurken de rode stof niet terug?
Bijna nergens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie bij heel veel jurken de rode stof niet terug?
De kat is aziatisch heurquote:
Ja, dat kan je toch alleen dragen als je een kuil als buik hebt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Randje aan de jurk, gedraaid om een pauweveer en nog wat andere truukjes.
Ik vind die beige jurk zo lelijk, met die buidel van voren.
Truequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze heeft bijgedragen aan de ondergang van de Beatles.![]()
Niet mijn Yoko!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze heeft bijgedragen aan de ondergang van de Beatles.![]()
Onderkin!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat kan je toch alleen dragen als je een kuil als buik hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |