Nou idd, dat ging hardquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die vrouwen klikten hem al weg, omdat ze toen nog dachten dat het zijn eigen kinderen waren volgens mij
Ik denk dat ze een beetje verschillende types kiezen steeds en dus zit er altijd wel een schreeuwerige bijquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Kiezen ze altijd een luidruchtige vrouw uit of is dit toeval
Ja hè?quote:
Die donkere meneer ja?quote:
Welke was de derde? Ik heb niet zo goed opgeletquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die donkere meneer ja?
Ik vind het alledrie wel leuke mannen eigenlijk
Maar die derde zou ik zelf kiezen (op uiterlijk dan).
Ik snap niet dat ze nu al zo goed weten welke ze willen, ik zou niet eens weten welke stem er bij wie hoort de hele tijd in dat donker
Ik zit bij het einde echt vanquote:
Ik weet het einde niet meerquote:
Welke?quote:
Ik ook niet. Maar nog wel dat ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het einde niet meer![]()
Wel dat ik dat gepuzzel van haar zo goed vond.
Premonition met Sandra Bullockquote:
Wat voor coupe krijg jij morgen?quote:
Was net een voorstukje van op tv.quote:
Die vond ik fokking raar. En dan niet raar op een Memento manier. Gewoon raar.quote:
Nee komt morgenquote:
een urinal cake is het engelse woord voor toiletblokje / toiletzeepjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Normaal snap ik je stripje altijd![]()
Was net een voorstukjuhhhhhuhhhhh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, en jullie genieten er nu alvast van?
quote:
Ahhhhhhhhhh! Dat wist ik niet dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een urinal cake is het engelse woord voor toiletblokje / toiletzeepje
[afscheep-mode]Als, dan morgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net een voorstukjuhhhhhuhhhhh.
Doe eens een voor-foto. Heb ik ook gedaan net!
quote:
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Ja daar kan hij weinig aan doen he, dat hij die band met zijn familie niet heeft, met zo'n vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |