omdat het gaat om allochtonen die zich netjes dienen te gedragen in hun gastland. dit wilde je toch horen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit topic loopt toch weer frappant veel sneller vol dan een topic over wat Groningers die een willekeurige voorbijganger dood proberen te schoppen. Zijn jullie allemaal zo begaan met het OV? Is het dat hij hen aansprak en dat er tenminste een aanleiding was dat het verschil maakt? Is het de straatvrees van (plaatsvervangende) randstedelingen?
Ik sta echt voor een raadsel, geen idee waardoor dat verschil te verklaren zou zijn.
Voor beiden blijft mijn oplossing staan: Nekschot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit topic loopt toch weer frappant veel sneller vol dan een topic over wat Groningers die een willekeurige voorbijganger dood proberen te schoppen. Zijn jullie allemaal zo begaan met het OV? Is het dat hij hen aansprak en dat er tenminste een aanleiding was dat het verschil maakt? Is het de straatvrees van (plaatsvervangende) randstedelingen?
Ik sta echt voor een raadsel, geen idee waardoor dat verschil te verklaren zou zijn.
Waarschijnlijk komt hij nu met een reactie in de richting van.....maarhet zijn Nederlanders hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het gaat om allochtonen die zich netjes dienen te gedragen in hun gastland. dit wilde je toch horen?
ja. lol. ik vermoed het laatste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij nu met een reactie in de richting van.....maarhet zijn Nederlanders hoorof wij hebben ze als slaaf behandeld
0,75 % bedoel je. En de criminaliteit neemt er al decennia af, zoals al vaker aangegeven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Met 10% van de bevolking in de gevangenis is de VS er niet veel veiliger op geworden anders.
Maar het is toch onze schuld?!?! Ofnie dan?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. lol. ik vermoed het laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Als je zo volwassen bent om iemand neer te steken en van het leven te beroven, moet je ook maar zo berecht worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Er is juist niks volwassens aan deze daden, hoe kom je daar bij? Het is juist ontzettend pubergroepsgedrag, wįren ze maar volwassen met een vrouw en kinderen thuis, dan was het niet gebeurd.
Gewoon een PIJ-maatregel geven, dat is TBS voor jongeren en kan 6 jaar duren: http://nl.wikipedia.org/wiki/PIJ-maatregel.
16 tips in 2 dagen, niet slecht.quote:Zestien tips over zware mishandeling tram
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft de afgelopen dagen zestien tips binnengekregen over een ernstige mishandeling in een tram. Dat gebeurde, nadat zij maandag camerabeelden van de verdachten had vrijgegeven.
Een woordvoerder bevestigde woensdag een bericht daarover van de stadszender AT5.
De mishandeling had plaats op zondag 1 augustus, even na middernacht. Het slachtoffer, een 26-jarige man, sprak twee mannen aan die in de tram op de vloer spuugden. De twee riepen vervolgens hun vrienden erbij, die verderop in de tram stonden.
Gestoken
De groep, die bestond uit zeven of acht personen, tuigde de man vervolgens af. Hij werd ook meerdere malen gestoken, onder meer in zijn hoofd en zijn hals. Het slachtoffer lag enkele dagen in het ziekenhuis.
De politie hield eerder al een 15-jarige verdachte aan. Hij is inmiddels weer op vrije voeten, maar geldt wel als verdachte. Verder heeft de politie nog niemand opgepakt. Een woordvoerder liet wel weten dat het onderzoek naar de zaak vordert.
of ze doen het lekker in het land van herkomst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Zienswijze het volgende:
En dan als ze gearresteerd worden? Wat voor straf krijgen ze dan? Hoogstens een jaar cel? Een paar jaar misschien?
Denkt men dat anderen hiervan onder de indruk zijn? Dit is dweilen met de kraan open, op deze manier blijf je criminelen/overlastgevers oppakken, even kort vastzetten en dan weer vrijlaten.
Het is beter om een signaal aan de maatschappij te geven door dit soort mensen levenslang in de gevangenis te zetten. De kosten daarvan mogen ze betalen uit hun eigen vermogen, vermogen van hun familie en/of arbeid in de gevangenis.
De reacties in dat topic zijn ook lezenswaardig. Zo blijkt het dus allemaal de schuld van die (blanke) man te zijn die in elkaar geslagen is, en verdient eigenlijk iedere blanke zo'n behandeling. En wie de namen durft te zeggen is een verrader.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,319323.msg3380621.html#msg3380621
quote:Situatie schets Nederlandse man die aan de sporten worstelen en kickboxen uitoefend ,ziet twee negroide jongens die hij wel denkt aan te kunen waardoor hij een opmerking maakt over de gedrag van een van hen ,waarop zij hem aanvallen ,volgensmij is onze gelievde Nederlander degene hier die is begonnen met slaan waarop de overige leden van de groep hun twee vrienden te hulp schoten en nu kruipt onze autochtoon van maar liefst 26 jaar in de wel bekende slatoffer positie mijn advies voor de jongens en meisjes is dan ook zeggen dat hij begonnen is en hun mond houden over wie gestoken heeft eind goed al goed
quote:Het wordt tijd voor niks at5 ,alleen daar zijn jullie goed in bij politie Amsterdam-Amsteland allochtonen tegen elkaar uitspelen en daar maken jullie wel handig gebruik van in jullie verhoor kamers, maar hier op dit forum lukt jullie tactieken niet . Want als de dader in deze situatie en allochtoon wasgeweest dan gingen jullie gewoon door met het drinken van jullie koffie stelletje hypocrieten . Dus nogmaals mijn advies aan de aers sluit jullie hyve acounts en hou jullie gedeist dan komen jullie er gewoon mee weg. En mochten jullie gearesterrd worden hou jullie kaken stijf opelkaar en heroep je op je zwijgrecht dan komen jullei er met een voorwaardelijke straf mee weg
quote:Ik vind ok dat de daders zich gedeisd moeten houden en de omgeving die ze kent, monden dicht.
Het wordt tijd om onze eigen boontjes te doppen want denk nou maar niet dat de politie een van hen zal proberen op goede wijze te corrigeren voor hun gedrag.
Ze worden weggestopt in jail en weg toekomst en laten we wel ff eerlijk wezen ze heten natuurlijk geen van allen VAN DER SLOOT van hun achternaam dus het uitstellen van juridische acties ivm met een rijke pa die ook nog eens connecties heeft is voor hun uitgesloten.
Ze hebenhet verkeerd aangepakt maar ze zijn van ons, onze mensen ik schaam me niet om het te zeggen want ik ken in mijn directe omgeving witte mensen die 10 x zo aso zijn en 20xagressiever.
Ik hoor geen hond klagen of ze zelfs maar aanspreken op hun gedrag, laat de witmang niet lullen dus als de minder slimme onder ons zich verlagen met barbaars gedrag, ze hebben het ook ergens geleerd en negen van de tien keer niet THUIS.
Alla sma bondroe no wan mang tak nekkkkssssss.
En als je fam bent van 1 van ze een stevig pak rammel is wel op zn plaats.
dank u
en oja nog 1 laatste ding
f@%k the Police
Als Nederland zo slecht is, en de Nederlanders zo zuur en fout, waarom is letterlijk het halve land dan hier naar toe geėmigreerd nadat ze hun veelverlangde onafhankelijkheid kregen?quote:Ach mens hou op met je stoere praatjes achter je pc en zeg zoiets in een buurt waar voornamelijk donkere mensen wonen lafaard .Is het normaal dat "Nederlanders"" hun hele gezin uitmoorden? .
Onze autochtoon heeft een lesje geleerd ,die hij nooit meer zal vergeten : schat een situatie nooit verkeerd in ,ook al doe je aan 2 vecht sporten en ben je 10 jaar ouder dan je tegenstanders . .Als de slachtoffer in deze sitautie een Allochtoon geweest of wat jullie noemen een NEGER dan had geen haan gekraaid over deze gebeurtenis. Zowel onze regionale zender at5 als politie Amsterdam-Amstelland niet dus stoppen jullie met dramatiseren van gebeurtenissen stelletje hypocrieten.
Vind het steeds minder erg worden dat ik vrijwel altijd een traantje (van blijdschap) weg moet pinken als ik hoor dat er weer zo'n Antilliaanse straat-rat kapot is geschotenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De reacties in dat topic zijn ook lezenswaardig. Zo blijkt het dus allemaal de schuld van die (blanke) man te zijn die in elkaar geslagen is, en verdient eigenlijk iedere blanke zo'n behandeling. En wie de namen durft te zeggen is een verrader.
[..]
[..]
[..]
[..]
Als Nederland zo slecht is, en de Nederlanders zo zuur en fout, waarom is letterlijk het halve land dan hier naar toe geėmigreerd nadat ze hun veelverlangde onafhankelijkheid kregen?
Wat een tokkies de je hebt gequotequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De reacties in dat topic zijn ook lezenswaardig. Zo blijkt het dus allemaal de schuld van die (blanke) man te zijn die in elkaar geslagen is, en verdient eigenlijk iedere blanke zo'n behandeling. En wie de namen durft te zeggen is een verrader.
[..]
[..]
[..]
[..]
Als Nederland zo slecht is, en de Nederlanders zo zuur en fout, waarom is letterlijk het halve land dan hier naar toe geėmigreerd nadat ze hun veelverlangde onafhankelijkheid kregen?
hey! dat is raar. de link deed het eerder nog. je ziet nog een derde dader en naam.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,319323.msg3380621.html#msg3380621
Zo werkt die beter:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! dat is raar. de link deed het eerder nog. je ziet nog een derde dader en naam.
ok dan. wat deed ik verkeerd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zo werkt die beter:
3 verdachten inclusief namen
quote:Het is wel duidelijk dat de sjaakies die hier de daders verdedigen en zich zogenaamd vanuit de "zwarte" cultuur doen spreken totaal geen weet hebben van de realiteit.
De standaard smoezen als de witte man, ze denken niet aan ons, wij zijn zo zielig en doppen onze eigen boontjes, we zijn straat & blablabla laat enkel blijken dat je net op de wereld komt kijken en jezelf beperkt tot een zelf aangemeten tunnelvisie & beinvloed wordt door tv/internet.
Dergelijke mensen zijn lui, teren op de maatschappij en hebben schijt maar hebben totaal geen zelfrespect & reflectie op het eigen karakter. Velen van deze fake criminelen kijken teveel hiphop clips & crip/bloods documentaires of Scarface. Je leeft in een fantasie wereld, je doet er niet toe totdat je zelf wat met je leven wil doen. De simpelheid van het wijzende vingertje naar de "blanken" of maatschappij is gewoon om te huilen en laat alleen maar zien dat je jezelf in je leven beperkt.
Er zijn genoeg "broeders" in het bedrijfsleven/maatschappij die er wat voor gedaan hebben net als IEDER ander die moeite moet doen om een diploma te behalen.. denk aan studeren, diploma halen, solliciteren en jezelf opwerken. Dit heet investeren en meedraaien in de maatschappij maar helaas zijn velen van jullie hersentjes doorgesnoven, gesmoked of je hebt gewoonweg een tekort in IQ en bent een schaap (voldoen aan de eisen van je vriendjes anders ben je niet dope, toch). In dit land heeft iedereen een kans om wat te doen (studeren, OV - studie lening, zorg, promotie, doorstuderen) en zijn er altijd mogelijkheden om begeleid te worden.
Velen die dergelijke verhalen of informatie lezen weten stiekem ook wel dat dit mogelijk is in Nederland maar door het persoonlijk falen zal je nooit toegeven dat je ook een infantiele nietsnut bent die niets bijdraagt in de maatschappij. Het kwatten in openbaar, lees OPENBAAR, vervoer getuigt al van het feit dat je onderdeel bent van de onderlaag. Als je besluit om daarin te blijven omdat je lui & jezelf de vernieling in brengt is het makkelijk om het af te schuiven op de grote, enge werkende mensen in deze wereld. Zelf-reflectie blijft een moeilijk punt in iemands leven en helemaal voor tuig als deze jongeren.
In dit land maakt het geen reet uit waar je vandaan komt, zolang je maar meedraait in de maatschappij net als ieder ander. Ongetwijfeld zal een mong op mijn verhaal gaan reageren met uitspraken als, ik leef in een ghetto, krijg geen werk, wordt gediscrimeerd... wordt is wakker en kijk in de spiegel. Je weet diep van binnen dat je een faalhaas bent.
Het is niet meer dan normaal dat iemand wordt aangesproken op dergelijk gedrag maar het is helemaal triest om met een groep iemand individueel aan te pakken. Dat zegt ook vaak genoeg over de persoon zelf en deze zal ook nooit serieus genomen worden. Je bent bang, onbekend in de grote mensen wereld, je bent beperkt in algemene kennis, je weet amper wat fatsoenlijk werk is... waarheid en met de feiten op de neus gedrukt worden is nodig voor deze trieste tieners/volwassenen.
Nee, je wordt geen rapper, je verdient niet makkelijk geld en nee je wordt geen miljonair.. wordt WAKKER en doe wat met je leven in plaats van een slachtoffer blijven voor de rest van je leven.
De overige chinezen, surinamers, antillianen, marokkanen, turken, nederlanders die ik geregeld in verschillende functies tegenkom hebben exact hetzelfde traject doorlopen als ieder ander in Nederland en kunnen ook FATSOENLIJK leven & meedraaien in de maatschappij. Doe daar maar wat mee in plaats van triest doen & huiliehuilie.
Ik kan zo nog uren doorgaan.
Foto's zijn genoeg, namen komen er wel.. personen dienen gestraft te worden (laffe honden).
Het forum kon er niet goed mee omgaan blijkbaar. Als je het met [url= en [/url doet werkt het wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok dan. wat deed ik verkeerd?
Een paar jaar, even kort. Lekker coherent verhaal hang je weer op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Zienswijze het volgende:
En dan als ze gearresteerd worden? Wat voor straf krijgen ze dan? Hoogstens een jaar cel? Een paar jaar misschien?
Denkt men dat anderen hiervan onder de indruk zijn? Dit is dweilen met de kraan open, op deze manier blijf je criminelen/overlastgevers oppakken, even kort vastzetten en dan weer vrijlaten.
Lijkt me wat overdreven eigenlijk. Maar een behandeltraject zonder vrije keuze moet onder bepaalde voorwaarden best mogelijk zijn. Aan de hand daarvan kun je kijken hoe je verder gaat met zo iemand.quote:Het is beter om een signaal aan de maatschappij te geven door dit soort mensen levenslang in de gevangenis te zetten.
Ja, we gaan de familie er voor straffen. Volgens mij kun jij ook wel een behandeltrajectje gebruiken.quote:De kosten daarvan mogen ze betalen uit hun eigen vermogen, vermogen van hun familie en/of arbeid in de gevangenis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |