Je bedoelt het andersom zekerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Sachertorte het volgende:
Deze jongens zijn veel te veel gediscrimineerd. Ik hoop dat de dader als hij weer uit het ziekenhuis komt zijn excuses aanbiedt en deze jongeren vergast op een levenslange bijdrage aan hun leefonderhoud.
Mwoah. 10 jaar terug was het aantal moorden een stuk lager dan in 2008.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Shivo het volgende:
[..]
Fout, zie hier, het aantal homicides per 100,000 inhabitants loopt al sinds 1995 gestaag terug.
Je weet niet eens of het allochtonen zijn of niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Of biculturele medelanders weet ik veel....die benamingen wijzigen elke week zowat
Staat anders gewoon al de hele dag op FOK! Nieuws.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kom je erbij dat het jongeren zijn? De politie is er blijkbaar na het zien van de beelden niet zeker van, anders had het in de beschrijving gestaan, na het zien van het filmpje weet ik het ook niet. Hoe weet je dat het "kansenjongeren" zijn?
Wat een sensationeel verhaaltje schets je hier. Zoeken ze nog mensen bij SBS?
Gelul, in de VS is de criminaliteit aan het dalen sinds 20 jaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Met 10% van de bevolking in de gevangenis is de VS er niet veel veiliger op geworden anders.
Henk en Ingrid hebben een batterij koters met donkere huidskleur geproduceerd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet niet eens of het allochtonen zijn of niet.
Maar in "prachtwijken" wonen toch "prachtjongeren"?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het was "prachtwijken" en het zijn "kansenjongeren".
Ook wel de Marrakech-Casablanca lijn genoemd, het zou wel beter zijn als hij ondergronds gingquote:
14 of metro 50 is erger hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Ook wel de Marrakech-Casablanca lijn genoemd, het zou wel beter zijn als hij ondergronds ging
Door wie dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Ook wel de Marrakech-Casablanca lijn genoemd
zie wikiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul, in de VS is de criminaliteit aan het dalen sinds 20 jaar
[ afbeelding ]
Zit weer op het niveau van de jaren 60
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_the_United_Statesquote:One hypothesis suggests a causal link between legalized abortion and the drop in crime during the 1990s.[1] Another possibility sometimes suggested is the introduction of the Three Strikes Law, which was first passed by Washington state in 1993, providing that felony offenders who committed a third offence receive life imprisonment. Other states that passed Three Strikes Laws include California, Colorado, Connecticut, Indiana, Kansas, Nevada, North Dakota, Arkansas, Georgia, and Maryland. Research has not borne out this speculation however. In a 2005 policy brief, An examination of the impact of 3-Strike laws 10 years after their enactment, Justice Policy Institute reported that analysis of ten years of FBI Uniform Crime Report data found that Three Strikes states fared no better than states that did not adopt strikes laws. The largest non-strike state, New York, experienced a 53.9% decrease in violent crime from 1993-2002. The largest strike state, California, experienced a 44.9% decrease in violent crime during the same years. Strike states had slightly better declines in serious crime rates (26.8% vs. 22.3%) driven by slightly greater declines in property crime (25.9% vs. 20.4%). Non-strike states had marginally better declines in violent crime (34.3% vs. 33.0%) and greater declines in homicides (43.9% vs. 38.2%).
En het dalen van het misdaadcijfer in de VS in de jaren '90 wordt weleens gelinkt aan het legaliseren van abortus in de jaren '70. http://en.wikipedia.org/w(...)ed_Abortion_on_Crimequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul, in de VS is de criminaliteit aan het dalen sinds 20 jaar
[ afbeelding ]
Zit weer op het niveau van de jaren 60
Blabla... De wereld is een stoere actiefilm, tuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Synthesist het volgende:
zonder vrienden stellen dit soort gasten niets voor. messen dragen is voor zwakkelingen, zonder had het vast wel wat anders afgelopen.
10%? Je fantasie slaat op hol!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Sander het volgende:
[..]
Met 10% van de bevolking in de gevangenis is de VS er niet veel veiliger op geworden anders.
Inderdaad, ik wist dat het hoog lag dus even gezocht: hoogste ooit 0.75% wat natuurlijk nog steeds schokkend hoog is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
10%? Je fantasie slaat op hol!
Dat is nog steeds 2,5 milioen, meer dan bevolking van belgie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Bolter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wist dat het hoog lag dus even gezocht: hoogste ooit 0.75% wat natuurlijk nog steeds schokkend hoog is.
Uhh?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 2,5 milioen, meer dan bevolking van belgie.
Godverdomme jij aan toe, ik doelde brussel, dat kon je toch ook zelf bedenken man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Uhh?Daar wonen zo'n 11 miljoen mensen.
Lopen er toch vrij veel zwakkelingen rond, want het lijkt wel of iedereen tegenwoordig wat in zijn zak heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Synthesist het volgende:
zonder vrienden stellen dit soort gasten niets voor. messen dragen is voor zwakkelingen, zonder had het vast wel wat anders afgelopen.
Idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef raptorix het volgende:
Ik adviseer de politie eens rond de halte vanaf Linnaeusstraat tm Muiderpoort te kijken, daarnaast zal er toch wel minimaal 1 een ov-chipkaart hebben gehad? Even de kaarten controlleren, de anonieme kan je gewoon de pintransacties achterhalen, lijkt me uurtje werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |