ik heb aan de linkerkant al een. dus nu aan de rechterkant.. en dan eenzelfde ringetje als er nu inzitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Midden, zijkant, ringetje, bolletje?
Bij twijfel niet doen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb aan de linkerkant al een. dus nu aan de rechterkant.. en dan eenzelfde ringetje als er nu inzit![]()
maar weet nu al dat ze die spikes niet meer hebben, dus tijdelijk even een staafje erin..
snakebite![]()
maar ik twijfel nog.
nee. niet dat ik het niet wil!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen!
Enn.. ik vind 2 ringetjes op die manier wel een beetje teveel van 't goede...
it'll ruin your pretty face!
Teveel metaal is niet sexy meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. niet dat ik het niet wil!!
ik ben gewoon als de dood voor naalden![]()
ik twijfel altijd voor ik een piercing of tat zet![]()
It'll only make it more shiny
Wenkbrauwquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel metaal is niet sexy meer![]()
Zoals je nu hebt is heel leuk om te zien![]()
Doe dan wenkbrauw ofzo
Die zitten ongelijk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wenkbrauw
sorry als ik mensen beledig.. maar dat is echt een tokkiepiercing
gewoon zoiets, alleen dan met zilveren ringetjes en spikes![]()
[ afbeelding ]
ja. ik zei zoiets. beter en mooier dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zitten ongelijk!![]()
Ik weet 't niet.. Lijkt mij dat ze bij jou dan te dicht op elkaar zitten, je hebt volgensmij niet echt een hele brede mond en zulks..
Je soep was lekkerquote:
Ola!quote:
Had even gebeld waar je zat zaterdagavond - was ook aan de amstel zaterdagavond, als straight minderheid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja da ken gordon toch nie betale mens!
Vergat even dat foto's niet te vertrouwen zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik zei zoiets. beter en mooier dus.![]()
dat is er ook niet voor nodig, ik denk dat mijn mond 5cm breed is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergat even dat foto's niet te vertrouwen zijn
Carnaval?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het zal dan zoiets worden
Woensdag komt een vriend helpen met vervenquote:
OK, ik neem m'n woorden terug, jou staat 't dan net weer welquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het zal dan zoiets worden
Ok mooi, dus het schiet langzaam opquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woensdag komt een vriend helpen met verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |