Douchen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Rupsebeest het volgende:
Maargoeeeeeeeeeed! Iemand nog wat leuks doen vanavond?
dat ligt er helemaal aan of mn zus langskomt of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Heb ik ook niet met m'n exen, maar m'n laatste ex, blah.
Hoe lang was de relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ohh.. mag ik raden wanneer het wel leuk wordtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan of mn zus langskomt of niet
Als ze niet komt kan ik mn scharrel uitnodigen, want die smste al of ik wat te doen had.. maar mn zus zou me laten weten of ze vanaaf bij mij kan crashen en die hoeft niet te weten dat hij mijn scharrel is zeg maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. mag ik raden wanneer het wel leuk wordt
avondje pc hangen, daarna zit ik 2 weken zonder internetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
rustig blijven. Stel een noodpakket samen enzo..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
avondje pc hangen, daarna zit ik 2 weken zonder internet![]()
Dan had ik 't goed geradenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ze niet komt kan ik mn scharrel uitnodigen, want die smste al of ik wat te doen had.. maar mn zus zou me laten weten of ze vanaaf bij mij kan crashen en die hoeft niet te weten dat hij mijn scharrel is zeg maar
nah. tis niet dat ze niet gezellig is enzo. tis dat ik weet waar op dit moment mijn voorkeur ligtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik 't goed geraden![]()
Geen zus = fun
Wel zus = geen fun
Duidelijke hintquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah. tis niet dat ze niet gezellig is enzo. tis dat ik weet waar op dit moment mijn voorkeur ligt
Oh, het was niet eens hint. Mijn voorkeur ligt altijd daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duidelijke hint
(Ja, SOMS kan een man hints WEL snappen!)
Ja, met toekomstplannen en zo, dus sucks behoorlijk. Ik was zelfs naar zijn woonplaats verhuisd.quote:
Jijzelf een neue? Of Zus? *heeft ze wel plek voor een piercing?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, het was niet eens hint. Mijn voorkeur ligt altijd daar![]()
maar morgen verjaardag van oma en ik rijd met mn zus mee, dus moet even vriendjes blijven..
daarna met dr langs de piercingsshop ook nog
Ik woonde bij m'n ex in, waren aan 't zoeken voor een plekje voor onszelf... Weet dus wat je bedoeltquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, met toekomstplannen en zo, dus sucks behoorlijk. Ik was zelfs naar zijn woonplaats verhuisd.
ze moet een staafje inkorten.. ze heeft er een in dr tragus (niks engs, dat flapje bij het oor)quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jijzelf een neue? Of Zus? *heeft ze wel plek voor een piercing?
Ik wist heul wel wat tragus piercing was hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze moet een staafje inkorten.. ze heeft er een in dr tragus (niks engs, dat flapje bij het oor)
en ik wil er eigenlijk wel een
Jup ik woonde ook bij hem. En same. Sucks behoorlijk maar ik wil aan leuke dingen denken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik woonde bij m'n ex in, waren aan 't zoeken voor een plekje voor onszelf... Weet dus wat je bedoelt
ik wil een lippiercingquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist heul wel wat tragus piercing was hoor
En wat zou ej zelf willen?
Leuke dingen... Vrijdag begint mijn vakantie en dan zit ik 2 weken in Wales!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jup ik woonde ook bij hem. En same. Sucks behoorlijk maar ik wil aan leuke dingen denken.
ik heb aan de linkerkant al een. dus nu aan de rechterkant.. en dan eenzelfde ringetje als er nu inzitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Midden, zijkant, ringetje, bolletje?
Bij twijfel niet doen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb aan de linkerkant al een. dus nu aan de rechterkant.. en dan eenzelfde ringetje als er nu inzit![]()
maar weet nu al dat ze die spikes niet meer hebben, dus tijdelijk even een staafje erin..
snakebite![]()
maar ik twijfel nog.
nee. niet dat ik het niet wil!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen!
Enn.. ik vind 2 ringetjes op die manier wel een beetje teveel van 't goede...
it'll ruin your pretty face!
Teveel metaal is niet sexy meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. niet dat ik het niet wil!!
ik ben gewoon als de dood voor naalden![]()
ik twijfel altijd voor ik een piercing of tat zet![]()
It'll only make it more shiny
Wenkbrauwquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel metaal is niet sexy meer![]()
Zoals je nu hebt is heel leuk om te zien![]()
Doe dan wenkbrauw ofzo
Die zitten ongelijk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wenkbrauw
sorry als ik mensen beledig.. maar dat is echt een tokkiepiercing
gewoon zoiets, alleen dan met zilveren ringetjes en spikes![]()
[ afbeelding ]
ja. ik zei zoiets. beter en mooier dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zitten ongelijk!![]()
Ik weet 't niet.. Lijkt mij dat ze bij jou dan te dicht op elkaar zitten, je hebt volgensmij niet echt een hele brede mond en zulks..
Je soep was lekkerquote:
Ola!quote:
Had even gebeld waar je zat zaterdagavond - was ook aan de amstel zaterdagavond, als straight minderheid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja da ken gordon toch nie betale mens!
Vergat even dat foto's niet te vertrouwen zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik zei zoiets. beter en mooier dus.![]()
dat is er ook niet voor nodig, ik denk dat mijn mond 5cm breed is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergat even dat foto's niet te vertrouwen zijn
Carnaval?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het zal dan zoiets worden
Woensdag komt een vriend helpen met vervenquote:
OK, ik neem m'n woorden terug, jou staat 't dan net weer welquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het zal dan zoiets worden
Ok mooi, dus het schiet langzaam opquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woensdag komt een vriend helpen met verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |