Grotere douchekop kopen, sterkere ketel laten monterenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Isambard het volgende:
Stelletje vieze mannetjes die er gelijk op in gaan als een vrouw vraagt of je ook komt douchen![]()
Nja, zal wel aan mij liggen.
het is een petje met een rieten mand.. dit is een kroon:quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een fokking huge ass kroon ja!!!
[ afbeelding ]
ja da ken gordon toch nie betale mens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is een petje met een rieten mand.. dit is een kroon:
[ afbeelding ]
Het scheelt dat deze vieze mannetjes (daarom moeten we ook douchen. ) dat vieze vrouwtje al wat langer kennen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Isambard het volgende:
Stelletje vieze mannetjes die er gelijk op in gaan als een vrouw vraagt of je ook komt douchen![]()
zo vies ben ik toch nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het scheelt dat deze vieze mannetjes (daarom moeten we ook douchen. ) dat vieze vrouwtje al wat langer kennen.
nee, een ketel.. maar ik wil al het water voor mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grotere douchekop kopen, sterkere ketel laten monteren(ws heb je een boilertje vermoed ik..?)
Gordon moet dan maar wat harder gaan werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja da ken gordon toch nie betale mens!
je bent geen man?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Isambard het volgende:
Tja, niets voor mij die platte oppervlakkige praatjes
Hoezo? Als Kreng graag met mensen doucht is daar toch niets mis mee? Jij gaat er van uit dat er dan ook meteen dingen gaan gebeuren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:02 schreef Isambard het volgende:
Dan zit je hier verkeerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Isambard het volgende:
Tja, niets voor mij die platte oppervlakkige praatjes
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Als Kreng graag met mensen doucht is daar toch niets mis mee? Jij gaat er van uit dat er dan ook meteen dingen gaan gebeuren!
Dat ligt geheel aan de intenties van Kreng natuurlijk! Maar ik zou er nooit vanuit gaan..quote:
geef mijn portie dan maar aan fikkiequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de intenties van Kreng natuurlijk! Maar ik zou er nooit vanuit gaan..
Krengs intenties kennende gaat dat wel goed dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de intenties van Kreng natuurlijk! Maar ik zou er nooit vanuit gaan..
Bij kreng kan je daar gerust van uitgaan. De sloeriequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Kreng niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef mijn portie dan maar aan fikkie
De volgende keer ga je maar mee..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij kreng kan je daar gerust van uitgaan. De sloerie
als er niks gebeurt niet neequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Kreng niet goed genoeg voor je?
Jaja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
De volgende keer ga je maar mee..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krengs intenties kennende gaat dat wel goed dan.
Zelfs nu ze dat vriendje heeft? Kreng toch! Maar, helaas, ik moet straks weer werken..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij kreng kan je daar gerust van uitgaan. De sloerie
DAT vriendjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Zelfs nu ze dat vriendje heeft? Kreng toch! Maar, helaas, ik moet straks weer werken..
Voor ons is 't dat vriendjequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
DAT vriendjeMijn schatje bedoel je
.
Oke oke. Zonder danquote:
Hell yeahquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke. Zonder dan
Maar dan eis ik wel dat jij ze uitkamt daarna
Kreng is gewoon een sloerie. Ik kan daar niks aan veranderen. Een eventueel vriendje kan het alleen maar erger makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Zelfs nu ze dat vriendje heeft? Kreng toch! Maar, helaas, ik moet straks weer werken..
Geen last van, ook niet toen 't net uit was.. Was vrijwel direct duidelijk dat 't voorgoed over wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Zucht, exen die fucken met je mind zijn irritant.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
ze kunnen alleen met je mind fucken als je het toelaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Rupsebeest het volgende:
Zucht, exen die fucken met je mind zijn irritant.
Jij blij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen last van, ook niet toen 't net uit was.. Was vrijwel direct duidelijk dat 't voorgoed over was
Ja.. and I hate it.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kunnen alleen met je mind fucken als je het toelaat
In 't begin niet natuurlijk, maar naderhand wel.. Spreek haar nog heel af en toe, maar echt veel kracht zit er niet meer achter..quote:
dan moet je m niet meer toelaten in je gedachtenquote:
Heb ik ook niet met m'n exen, maar m'n laatste ex, blah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In 't begin niet natuurlijk, maar naderhand wel.. Spreek haar nog heel af en toe, maar echt veel kracht zit er niet meer achter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |