Ik heb t wel een paar keer meegemaakt, vond ik niet zo grappigquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, ik ben nog nooit vreemdgegaan.
ik 1 keer, toen heb ik het uitgemaaktquote:
Daat is onze [Singles] queen weer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
Daaag snoezelepoezeltjes van me! Ik ben weer boven water, letterlijk en figuurlijk
Ja dat is voor iedereen verschillend. Maar ik vind een serieuze relatie hebben een relatie hebben waar je ook echt toekomst met elkaar ziet en ook echt serieus met elkaar oud wil worden. En niet zo'n liefde die je op je 14e voor een maand hebt die je nooit meer kwijt wil en waar je zo vreselijk veel van houdt en zo. (Tenzij je na een aantal jaar nog steeds met die persoon bent, dan vind ik het wel serieusquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. maar wat is de definitie van serieuze relatie?
dat had ik al op mijn 15equote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen verschillend. Maar ik vind een serieuze relatie hebben een relatie hebben waar je ook echt toekomst met elkaar ziet en ook echt serieus met elkaar oud wil worden. En niet zo'n liefde die je op je 14e voor een maand hebt die je nooit meer kwijt wil en waar je zo vreselijk veel van houdt en zo. (Tenzij je na een aantal jaar nog steeds met die persoon bent, dan vind ik het wel serieus)
Als je elkaar ouders hebt leren kennen (en ze niet daarvoor ook al kende natuurlijk), vind ik het serieus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen verschillend. Maar ik vind een serieuze relatie hebben een relatie hebben waar je ook echt toekomst met elkaar ziet en ook echt serieus met elkaar oud wil worden. En niet zo'n liefde die je op je 14e voor een maand hebt die je nooit meer kwijt wil en waar je zo vreselijk veel van houdt en zo. (Tenzij je na een aantal jaar nog steeds met die persoon bent, dan vind ik het wel serieus)
Ik zag m'n ex schoonouders al na 3 dagen verkering.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je elkaar ouders hebt leren kennen (en ze niet daarvoor ook al kende natuurlijk), vind ik het serieus.
Maar, ik kende mijn ex schoonouders al voordat het wat werd met m'n laatste ex.. Omdat m'n relatie ervoor en die ex vriendinnen van elkaar waren, en ik dus ook weleens daar thuis kwamquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je elkaar ouders hebt leren kennen (en ze niet daarvoor ook al kende natuurlijk), vind ik het serieus.
ik was anderhalf jaar met hem samen.. toen heb ik m gedumpt ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik zag m'n ex schoonouders al na 3 dagen verkering.
@ GvE: Netjes, dat bedoel ik, als je na een aantal jaar nog steeds met diegene bent dan vind ik dat serieus.
EN ik had een kroonquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daat is onze [Singles] queen weer!
Dat vind ik wel een behoorlijke tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was anderhalf jaar met hem samen.. toen heb ik m gedumpt ..
dat is een stoel, geen kroonquote:
Ik heb toch iets op me kop, rare doos!quote:
titel enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijke tijd.
Ik heb ook iets op mn kop. Een paar speldjes, maar mij hoor je ook niet zeggen dat het een tiara isquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch iets op me kop, rare doos!
mequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch iets op me kop, rare doos!
Nee dank je. Ik douche later nog wel een keer. Wil nu mn haar niet ruinerenquote:
Douchen is niet vreemdgaan. Is goed, ben er over een kwartiertje.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik douche later nog wel een keer. Wil nu mn haar niet ruineren
Belquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Douchen is niet vreemdgaan. Is goed, ben er over een kwartiertje.
Kijk, dat is extra lekker!quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schatje, het zit net goedquote:
Graag zelfs.quote:
maak me niet blij met een dode musquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
BelAnders? Ik heb nu geen fut om naar Zeeland te rijden, en red het ook niet ivm 9 uur weer moeten werken..
Het is een fokking huge ass kroon ja!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook iets op mn kop. Een paar speldjes, maar mij hoor je ook niet zeggen dat het een tiara is![]()
te weinig waterquote:
Deed ik ook niet hoor! Ik stelde je meteen teleur, waarom uitstellen als het ook meteen kan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
maak me niet blij met een dode mus
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed ik ook niet hoor! Ik stelde je meteen teleur, waarom uitstellen als het ook meteen kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |