quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:50 schreef Alfisti het volgende:
Bara, waarom ben je in hemelsnaam in je vakantie al om 08:00 uur je nest uit?
^^^ dat dus.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
^^^ dat dus.
En ik zet m'n wekker elke dag om 9:00. Anders blijft er echt helemaal niks van m'n dag over
Mjah, ik ga zo es FF een hotemetoot @ PUMA bellen om eens te horen wat er nou precies gebeurd is daar gisteren, want volgens mij is er een stevig pleurisje uitgebroken daar tijdens de vergadering gistermiddagquote:
@ Alexxxx : heb jij toevallig een login voor de Cobouw site ??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je alweer wakker was.
Heb je dat filmpje gezien van ehhh Lotte en een kat. Dat kind kijkt alsof het debiel is![]()
.
3 kwartier te laat op mijn werk.
En een lens die niet wil meewerken. Ik weiger om m'n bril op te zetten.
Overkill aan![]()
![]()
.
quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Anne het volgende:
Bara heeft op de bank geslapen. Niet ik.
* Anne was te laat omdat ze wilde tanken, maar d'r pinpas niet bij had.
Dus toen kon ik omdraaien, weer terug naar huis.
Ben ik FF blij dat ik niet onder 'allemaal' valquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:55 schreef Anne het volgende:
We geven nu dus wel allemaal toe dat we in OUD kijken hè.
Jij bent OUD.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben ik FF blij dat ik niet onder 'allemaal' val
Huh? Is bara je vriend dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:18 schreef Anne het volgende:
Bara heeft op de bank geslapen. Niet ik.
* Anne was te laat omdat ze wilde tanken, maar d'r pinpas niet bij had.
Dus toen kon ik omdraaien, weer terug naar huis.
* Alfisti gelooft er niets van!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
Nee, Bara is niet mijn vriend.
Het ligt er wel érg dik bovenop he, dat geklef de laatste paar SC's, nu weer een vaag verhaal over een bank enzoquote:
Ban aangevraagd wegens crewbashenquote:
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffeltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het ligt er wel érg dik bovenop he, dat geklef de laatste paar SC's, nu weer een vaag verhaal over een bank enzo
En daarom is ie nu inderdaad naar Zeeland gevlucht ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffelt
Ja, net zoals SD.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:33 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, dat ding in de OP is best roestig.
SD = Sounddragon of gok ik nu verkeerd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, net zoals SD.![]()
![]()
.
Is weer een inkoppertje hè.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarom is ie nu inderdaad naar Zeeland gevlucht ja.
Milf forum dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
En dit is OUD en het topic waar Lex het over had: Show je kind met huisdier *HIER*.
Of erger, dan zit 'ie nu dus gewoon vastgeplaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat, en nu ineens last van d'r lenzen. Volgens mij heeft Bara d'r in d'r oog geswaffelt
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.quote:
Dat eerste stukje is inderdaad best vaag. De rest valt wel mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.
Is dat een vage fantasie?
Heb haar geholpem!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
Help Alicey liever -> [Centraal] BMW Fantopic, deel 35. Op naar de E36
Klinkt wild aantrekkelijk, alleen die pindakaas moeten we het nog FF over hebben; daar ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jou in je bikini zien hangen aan 1 been aan het plafont ingesmeerd met pindakaas en een frikandel in je mond.
Is dat een vage fantasie?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt wild aantrekkelijk, alleen die pindakaas moeten we het nog FF over hebben; daar ben ik niet zo'n fan van
joe hef pee emquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik crosspost gewoon
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Vraag gewoon in de garage of ze het zwart willen doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik crosspost gewoon
Dan maar weer een beetje OT : Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een schadeherstelbedrijf dat een klein deukje voor een klein prijsje kan verhelpen? (Dus geen oplichter die er meer dan 200 euro voor vraagt)?
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag gewoon in de garage of ze het zwart willen doen.
Lekker goedkoop
Daar heb je mij voor, want ik ben dat niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |