Gewoon dingen posten die andere mensen niet willen weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Remco026 het volgende:
Net een Twitter account aangemaakt, maar het is me nou niet helemaal duidelijk wat nou de bedoeling is van dat hele Twitter
haha mafketelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ik je voor de afloop rond de kat verwijzen naar dit topic: AKQ SC # 924 - Screw(ed) you: IKEA...
Is dat de dugout waar Time Team een special over heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
Yorkshire dugout & Trench, CP zit trouwens een 25 meter de diepte in Ingangen zijn nog zichtbaar
[ afbeelding ]
daar
en de vupo's ziene r zo uit :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen woord gelogen.quote:
quote:
k ben de Twitter fanaat hier, ask your questionsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Remco026 het volgende:
Net een Twitter account aangemaakt, maar het is me nou niet helemaal duidelijk wat nou de bedoeling is van dat hele Twitter
Wat is je twitter account?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
k ben de Twitter fanaat hier, ask your questions
Okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
k ben de Twitter fanaat hier, ask your questions
Ik ben heel simpel wat dat betreft. Ik eet alles wat beweegt of groeit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zou het nooit doen (veel te leuke beesjes) maar ja er zijn ook mensen die geen kip eten om die reden
Alleen als ze langzamer zijn dan ik.quote:
doet me aan denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als ze langzamer zijn dan ik.
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef m.k het volgende:
gefelicitaart maitje![]()
en nu gaan trainen voor de keuringen (welk cluster moet je halen ?)
Ah ja, beetje zout en peper doet wonderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik niet tot de groep behoor die meteen roept nooit mensenvlees te eten.
Ik zie het wel als het zo ver is.
Dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ah ja, beetje zout en peper doet wonderen
Nou...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Maar, vertel!
Next question:quote:
vind ik echt zo'n vraag die je eigenlijk niet kan beantwoorden tenzij je het al hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Next question:
Zou jij mensen vlees eten als het niet anders kan?
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef m.k het volgende:
[..]
vind ik echt zo'n vraag die je eigenlijk niet kan beantwoorden tenzij je het al hebt meegemaakt
Dat is ook het enige correcte antwoord.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef m.k het volgende:
heb ook bij mijn sollicitatie gezegd dat ik het het niet wist. en dat was schijnbaar het juiste antwoord
Om te overleven? Zoals bijv. met dat ene vliegtuig ongeluk dat die mensen hun medepasagiers opaten. Ja, denk wel dat ik dat zou doen. Wel jankend ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Next question:
Zou jij mensen vlees eten als het niet anders kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |